Mikä on kaikkien aikojen paras tyttöbändi?

  • 17 489
  • 135

ok, girls aloud vai mikä tähmitähäh?

  • Spice Girls (eli Geri?)

    Ääniä: 55 13,1%
  • All Saints (mah-tawaa...)

    Ääniä: 22 5,2%
  • Bangles(s) (brunetti laulaja toimii...)

    Ääniä: 36 8,6%
  • Girls Aloud (iwantcheryltweedyandtheblondeone.com)

    Ääniä: 13 3,1%
  • Atomic Kitten (en minäkään muista niiden musaa)

    Ääniä: 10 2,4%
  • Soraääni Suomeen, Gimmel!

    Ääniä: 5 1,2%
  • Tik Tak, puhtaasti ulkomusiikillisista syistä!

    Ääniä: 149 35,5%
  • Gimmel (väitän oikeasti!)

    Ääniä: 6 1,4%
  • Äh ei mitään bändejä, antakaa mulle Minoguen siskokset!

    Ääniä: 44 10,5%
  • Miksei listalla ollut...

    Ääniä: 80 19,0%

  • Äänestäjiä
    420

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Lähes kaikki muu on paskaa, Tiktak on ok.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Jaa että tämmöinenkin asia on ratkaisematta.
"Pari kaljaa ja paperipussi" -metodilla kelpaisi varmaan kaikki.

The Donnasia olisin äänestänyt koska niitä jaksaa myös kuunnella. Lähinnä koska ne haluaa vain juoda, naida ja tapella. Ilmeisesti myöskään Runaways tai UltraBimboot ei ole se mitä tässä haetaan.

-Nämä Leningrad lehmitytöt taitaa olla vielä äänestyksen ulkopuolella, ettei mene laittomuuksien puolelle.
-Bangles/Pussycatit/Destinys Child "ai joo siinä oli jotain muitakin mukana kuin se Hoffs/Schleswig-Holstein/Beyonce". Mahtoi jämäkissoilla olla mukavaa.
-Santa Lucian joku mainitsi, sen joku ep taisi olla hyllyssä Tre:n Mega-Epesiltä käsin noudettuna. Vuosi oli..?
-Sugababes, sen vuoden versio missä oli se ruotsalaisen näköinen blondi on ihan kiva.

Valitsen wanhan koulun edustajana Salt´n´Pepan, ajalta ennen aerobic-videoita ja anoreksiaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Supremes, tietenkin.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muu maailma:
1. The Donnas

Jos on kyse parhaasta bändistä, tarkoitetaanko parasta musiikillisessa vai esteettisessä mielessä? Vai näiden kombinaatiota?

Mikäli valintakriteeri on ensimmäinen vaihtoehto, ei minun mielestäni voi ottaa mukaan yhtyettä, joka soittaa Joan Jettin tuotantoa omanaan, uudet biisien nimet ja sanat, melodia vain otettu Blackheartseilta omaan käyttöön.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
The Bangles

Saattaa toimia kasaria lujasti eläneillä, yhden hitin ihme jolla etenkin laulaja oli erityisen pirteä, "muotilehtien" sivuilla vieläkin hyvässä kunnossa...

Banglesilla oli kolme "superhittiä" - Manic Monday, Walk Like An Egyptian ja Eternal Flame. Ensimmäinen ja viimeinen ovat omat suosikkini.

Laulaja Susanna Hoffs
on mainiosti säilynyt kinkku.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vastaan Sugababes - siis tällä uudella kokoonpanolla on aivan herk..nautinnollista kuultavaa..
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No Vixen tietysti! Rokkaa vieläkin aikas hyvin.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi voi sentään. Kukaan ei tunnu muistavan enää Popsieta. Mä olen sentään vilkuttanut ko. bändin ruotsalaistytöille Cinderellan yökerhon yläparvelta.

Eikä edes Solid Harmonieta ole mainittu. Nekin oli kivoja tyttöjä. Mutta riittihän noita Spaissarien vanavedessä.

Suurin osa tännekin kirjoittavista taisi tyytyä tuohon aikaan inhoamaan näitä toinen toistaan kopioineita yhteenliittymiä, mutta mä pidin jokaikisestä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kyllä mä väittäisin että tämä melko tuore tyttöbändi nimeltään Negative on teinityttömäisen solistinsa Jonna Aaronmaan johdolla vahvoilla. Ja kotimainenkin vielä.
 
Viimeksi muokattu:

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mun kellot soi Indicalle. En mikään hirveä fani ole, mutta siinä on tekemisen meininkiä, vaikka levyllä pääosassa lienee tuottaja.

Nämä rokkari-wannabeet kuten Donnas, Sahara Hotnights etc. ei kyllä putoa yhtään. Syvää myötähäpeää lähinnä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tulin toisiin aatoksiin. Vastaankin että Neon 2.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun oli pakko sanoa Bangles ihan historiallisista syistä. Susanna Hoffs oli päiväunien kohde jo ennen, kuin Susannan tapasin livenä.

Ehkä aika kultaa muistot, mutta kyllä se Susannan söpöys oli silloiselle nuorukaiselle jotain uskomatonta. Livenä vielä lisää.
 
Kausittainen vierailu ja olisiko näin, että Punk-ketju 2005-2006 ja Biitti-ketju 2006-2007. Yksipuolisen laaja-alaiseen makuuni toki mainittu Go Go´s isojen valojen puolelta, mutta syvemmälle mentäessä itsestäänselvästi Slits sekä Raincoats vannoutuneen alalleen omistautuneen vinyylikeräilijän perushakemistosta. Toki hivenen valheellisena enemmän omaa linjaani oleva Poison Girls sekä tämän avautumisen sytykkeenä ikisuosikki Shakespear's Sisters, joka myös tulkinnan varainen ja aina oikeaan osuva.
 

Tietsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK(NP#33), NYR, Everton, Azzurri, NuPS
Kittielle oisin ääneni antanut. Tosin kotimaisista ylivoimainen on TikTak.
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Värttinä olisi ihan oikeasti osaava tyttöbändi, ellei siinä soittaisi tätä nykyä kuusi erittäin ammattitaitoista miesmuusikkoa. Pahus.

Annetaan siis ääni Nerdeelle, kun ei niitä kukaan muu näytä äänestävän. Omistan poppoon kaikki kolme levyä, diggaan niistä kaikista edelleen enkä edes ymmärrä hävetä. Ulkonäköpuolikin on erityisesti laulaja-Emilyllä kymppiplussan tasoa. Tytöt tosin tekee (tai tekivät) itse oman musiikkinsa ja viimeisimmässä kokoonpanossa on/oli miespuolinen basisti, mutta pihkat siitä - äänestän niitä silti ja miesbasisteja ei sitä paitsi lasketa.

Nerdeen "What If" on muuten yksi maailmanhistorian huikeimmista poppiskipaleista. Jos siitä olisi tehty sinkku, bändi olisi nyt vähintäänkin Beatlesin naispuolinen versio.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No onhan se varma että se on Bangles. Walk like an Egyptian sai joskus pikkunassikassa sellasia outoja väreitä aikaan kun jotain liikahti jossain.
Sepä se. Eikä tarvinnut olla ihan pikkunassikkakaan, kun Susanna Hoffsin silmät saivat vipinää punttiin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minä pidän jollain kierolla tavalla Nylon Beatin musiikista, joten se. Satasen laina erityisesti on kaikessa nasaalilaulannassaan erittäin tarttuva kappale.

Valitettavasti Jonnan ja varsinkin Erinin soolomusiikki on ollut harvoja poikkeuksia (erityisesti Jonnan biisi "Kotimatka") hirvittävää kuunneltavaa. Lahjoja kyllä löytyisi tehdä parempaakin musiikkia kuin mitä nyt tekevät.

Tietysti myös Las Ketchup (tai oikeastaan se yksi kappale) on legendaarisimpia tyttöbändejä koskaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös