Mainos

Mikä nimimerkki pitäisi jäädyttää.

• 7 943
  • 67
Tila
Viestiketju on suljettu.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Pronssia pukkaa!

Viestin lähetti Loponen
Tulokset:
nimen perässä ns. ehdotus äänet.
1 daespoo 4
2 red-heart 4
3 ervatsalo 4
4 predator 4
.....

Niin, näyttää vahvasti siltä, että pronssi on värini! Taidanpa nauttia tänään vähän sihijuomia.
Oman ääneni annan nimimerkille Cobol! Aika veijari.

Daespoo saa kunniamaininnan pyyteettömästä työstä espoolaisuuden parissa. Jos ko. jannu olisi saapunut saunailtaamme, niin olisin kyllä nostanut Daespoo-paidan kattoon.

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Pronssia pukkaa!

Viestin lähetti ervatsalo

Daespoo saa kunniamaininnan pyyteettömästä työstä espoolaisuuden parissa. Jos ko. jannu olisi saapunut saunailtaamme, niin olisin kyllä nostanut Daespoo-paidan kattoon.

Espoolaisuuden vankkumattomana kannattajana tiedustelen, että olisiko Daespoo ollut vielä paidan sisällä?

EDIT: Äänestys taisi mennä jo, mutta kerrotaan vielä, että oma suosikki oli tuo Maple Leafinkin mainitsema Ynjevi. Asiakirjoittaja viimoisen päälle.

Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Pronssia pukkaa!

Viestin lähetti Fläppis
Espoolaisuuden vankkumattomana kannattajana tiedustelen, että olisiko Daespoo ollut vielä paidan sisällä?

Niin, kyllä tuo paita olisi (luultavasti) nostettu ilman omistajaansa kattoon, koska emmehän me Kauno Saariot herraparatkoon mitään räyhähenkiä ole.

Itse omistaja olisi juotettu känniin ja syötetty hänelle parasta laardia mitä talosta löytyy.

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hall of Fame kutsuu.

Tulokkaiden paitoja harvemmin hilataan heti kattoon, mutta tämän highlight-välähdyksen olette silti tekin ansainneet nähdä. Melkoista ilotulitusta.

Jaymond Flurrie 2003-04:

-Niin joo, jos joku vois kertoa Selänteelle et se "avalanche" eli "Lumivyöry" ei kuitenkaan tarkoita sitä et pelaajien pitäis olla jäässä!

-Niin muuten, tuleeko se "salama" siitä kun salamakaan ei ikinä osu kahdesti samaan maaliin?

-Sitä paitsi, mä en ole "Super-Teemulle" (niinku Timo Jutila sano) kateellinen, vaan helvetin vihanen.

-Mä en oo itseasiassa ollu yhellekään pelaajalle näin v*ttuuntunut sen jälkeen ku Vesa "Silmät kiinni ja jonnekki" Salo pelas Ässissä joskus viime vuosituhannella.

-Mutta mitä tollanen Selänteen "emmää jaksa, katotaan sit keväällä" asenne kertoo suomalaisten työmoraalista,

-On varmasti hienoa käydä sanomassa et "Moi. Mä oon Selänteen Teukka ja mä pilasin suomalaisten maineen kovana työntekijänä", mut Teemu hei, pliis, mieti vielä kerran!

-Joo, Selänne on voittanut HC Pelleissä suomen mestaruuden joskus 90-luvun alussa, mut jotain Marek Svatosia (sitten kun palaa) kiinnostaa varmaan ihan helvetisti tietää et "Meil oli sellanen Harkimo joka osti kaikki meille ja sit me voitettiin".

-Mikään ei vituta enempää kuin se että suosikkijoukkuetta vaihdetaan kuin sukkia! No joo, ehkä Selänne vituttaa enemmän...

-Mua ainakin hävettäis jos mulla olis selässä (tässä just nyt päällä olevassani) Selänne #8, eikä J. Flurrie #47. Eipähän kukaan voi tulla sanomaan et "Höö, Selänne. Eihän se oo tehny mitään hyvää moneen vuoteen! Miks sulla on Selänteen nimi selässä?"

-Josset mitään muuta huomaa, niin katohan noi laukaisu%. Siitähän täällä onkin jo ollut puhetta.
Selänne ei osaa laukoa = Ei osaa tehdä maaleja.

-Ja otetaan nyt sitten vielä Selänteen ja Kariyan ketjukaveri Sakic (Ette usko kuin paljon hävettää mainita nimi "Selänne" samassa lauseessa kuin "Sakic").

-Selänne paukuttaa niitä päätypleksejä yhtä lahjakkaasti kuin siinä Tsekki-Suomi pelissä viime MM-kisoista, jossa Selänne oli (kuulemma) maailman paras maalintekijä.

-Selänne ei kerran osaa/tajua/jaksa/halua saada mitään aikaan. Vertaappa piruuttas Selänteen ja Svatosin tehoja "after Valentine Day"

-Saihan se Teemu "Taidot jäi Sharksiin" Selänne sitten maalin aikaan ylivoimalla! Lauko suoraan Canucks-pelaajaa päin ja siitä sitte vastahyökkäyksestä AV-maali. Hyvä Teemu! Mee kotiis.

-Tarkoitan että kun Selänne käy ensi kerralla nostamassa palkkansa, kannattaisi ehkä vilkaista peiliin ja kysyä "olenko mä ansainnut tän?"

-Selänne sai kiekon muutaman sentin päässä maaliviivasta ja tökkäsi sen sisään. Minäkin olisin onnistunut siitä.

-Vaan lyhyesti, se mitä yritän toitottaa on että "Vuosi 2004 on mennyt Selänteeltä päin helvettiä"

-Joo sori jos oon antanut sellasen mielipiteen et Selänne on ollut tammikuussa huono.

-Mutta Teemu "ohi-ohi-yli-yli-päin-päin" Selänne tienaa kun se osaa tehdä maaleja? Onko nyt mun vuoro kertoa vitsi?

-Tossa kun kattelin tuota oma laatimaa tilastoa, niin eikai toi oo tosikaan et Selänteen eellä tän vuoden pistepörssissa on KUUSI Avs-pakkia?

-Selänteen tilanne on mulle ihan yks hailee. Toivottavasti tajuaa häipyä Avsista niin nopeasti kuin mahdollista.

-Noin pisteiden valossa, kysymys kuuluu: Kuka seuraavista tienaa noin 6 miljoonaa?
A) Karlis Skrastins
B) Steve Moore
C) Teemu Selänne

-Kysympä taas vaihteeks et mitä se Selänne on nyt tehny sen kuuden miljoonan palkkapussinsa eteen?

-Arvatkaas kuka seuraavista EI saanut (kahta) pistettä?
A) Andrei Nikolishin
B) Brad Larsen
C) Teemu Selänne

------------------
Legendaarista. Vetäkää silti se J.Flurrie #47- paita sinne kattoon! Välillä mies jopa eksyi suosikkiaiheestaan…
------------------

-Mikään tilastonikkari ei tarvitse olla, mutta jos kannattaa seuraa ja kysyy "Mitä tarkoittaa Avalanche?" tai "Mikä toi Howler on?", niin ei helvetti.

-Missä vitussa se Barnaby oli, ei mitään hyötyä koko miehestä! Ihan turha selitellä et "mä olin viel nykissä". Mitä se siellä teki?!

-Jaymond Flurrie ei oo mikään salanimi, mä käytän sitä ihan muutenkin lempinimenä. Esim. Mulla on Avsin pelipaita "J. Flurrie #47" nytkin päällä.

-Eikös Kanada ole Amerikassa? Eikös Suomi ole Euroopassa? Siis jos suomalaiset ovat eurooppalaisia niin kanadalaiset ovat amerikkalaisia, eikö?

-öö... Ketä noi Amonte ja Mogilny on? Niitä jotain itäisen konferenssin pelaajia? Paljonko Avs niille maksaa? Miksi joittenkin muitten pelaajien tilastoista pitäis olla kiinnostunu?

-Niin kauan kun mun kirjoitukset pitävät paikkaansa, (tietysti siellä on jotain vitseiksi tarkoitettujakin välissä, joita tyhmät ei tajuu ja muilta menee ohi) niin niin kauan teidän pitäisi vain olla tyytyväisiä että joku ajattelee erilailla.

-Ja nyt ollaan mun mielestä saatu tervettä keskustelua aikaan, kiitti teillekin siitä. Tulee asiaa, ja lähes kaikki täällä mainitut kohdat on perusteltu. Jatketaan samaa rataa.

Jaymond, tuu pois sieltä...

Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mun mielestä kaikki "members" listan nollakerholaiset voisi syväjäädyttää.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Koska ilmeisesti (?) Daespoolle ei tälle palstalle enää ole palaamista niin hänelle se kunnia suotakoot. Kyllä esim Ralli olisi mukava saada takaisin. Onhan tänne Q:kin palannut.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Tommy
Jos puhutaan todellakin nimimerkkien jäädyttämisestä, joka tarkoittanee sitä että ko. kirjoittajat eivät jäädyttämisen jälkeen enää palstalle kirjoittele - vastaan seuraavasti:

- ervatsalo
- Predator
- Sistis
- lintu

Tämähän on suuri kunnia odottamattomalta taholta. Ystäväni Tommy rinnastaa minut palstan Grand Old Manin ja Kauno Saarioiden renttu-tentun kategoriaan. Lintu lentelee samaan sakkiin komeasti.

Tätähän voisimme juhlia Tommyn Musta Lista RY:n perustamiskokouksena, eli siis lyhyesti ja ytimekkäästi ToMuLi RY. Yhdistyksellämme ei ole puheenjohtajaa ja ainoa kirjoittamaton sääntö on jatkaa kirjoittelua sellaisella tavalla, että ystävämme Tommy saa edelleenkin nauttia olemassaolostamme samanlaisella antaumuksella, kuten ennenkin.

Jään odottelemaan, koska Nuuksion metsistä nousee Erva-ketju tai Preda-ketju bittiavaruuteen. Minun nimeä kantava ketju on jo olemassa, joskin sekin on jäädytetty. Linnun nimeä kantava ketju (Seuraatko lintuja ei-bongaus mielessä) on yhä auki, mutta se ei ollutkaan yhdistyksemme muusan aukaisema.

ToMuLi RY pitää yhtä ja ottaa tarvittaessa uusia jäseniä.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Ehdokkaat on tässä

Viestin lähetti Loponen

1 daespoo 4
2 red-heart 4
3 ervatsalo 4
4 predator 4
5 jorelahti 3

Eli:

Paras pistemies (Art Ross -palkinto): Predator

Omistautuminen jääkiekolle (Bill Masterton -palkinto): jorelahti/red-heart yms.

Arvokkain pelaaja (Hart-palkinto): ervatsalo

Herrasmiespelaaja (Lady Byng –palkinto): daespoo

-----------------------

Listan ulkopuolelta mainittava:

Toiminta jääkiekon ulkopuolella (King Clancy -palkinto): cobol

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Paras miespääosa: Loponen
Paras naispääosa: Sistis
Paras miessivuosa: moderaattorit
Paras naissivuosa: -

Paras ohjaus: Mercedes Benz 300TDt, vm-89
Paras musiikki: riippuu, ehkä joku Eminem

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Nikke
Koska ilmeisesti (?) Daespoolle ei tälle palstalle enää ole palaamista niin hänelle se kunnia suotakoot. Kyllä esim Ralli olisi mukava saada takaisin. Onhan tänne Q:kin palannut.

Ja onhan Tommykin palannut, miksei siis Daespoo? Omalla nickillään toki, olisi kyllä tervetullut piristysruiske hiukan liiankin korrektiin keskusteluun. IMO.

Astna One

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, ManU, Real Madrid, Barcelona
Itse ehdottaisin näitä nimimerkkejä:

Spartacus
de kuip
Kyra Kyrklund
abcdefgh
Viergovoord
Predator

Jos järjestetään äänestys, niin millä kriteereillä äänioikeudet jaetaan? Pitäisi pitää huoli, ettei kukaan ala rekisteröimään ns. kakkosnikkejä, joilla antaa ääniä...

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On vain yksi, siis jos kirjoittelu saa jatkua:

Tommy

Re: Pronssia pukkaa!

Minun ääneni saa Daespoo.

Tyypillä oli näkemystä, ensi- tai jonkun muun käden tietoa sekä oikea ote. Valitettavasti hän on mennyt.

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, näyttää vahvasti siltä, että pronssi on värini! Taidanpa nauttia tänään vähän sihijuomia.

En malta olla Ervalta kysymättä, mitä sihijuoma mahtaa teilläpäin sisältää. Muistelen bonganneeni termin A. Ankka-lehdestä vuosia sitten ja minulle kyseinen juoma on tarjottu aina niin, että laitetaan 60%-kossuvotuvettä puoleenväliin lasia ja päälle blandista niin ettei väri muutu. Sihisee kielen päällä ja sittemmin päässä.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Re: Pronssia pukkaa!

Viestin lähetti Yaremchuk

En malta olla Ervalta kysymättä, mitä sihijuoma mahtaa teilläpäin sisältää.

Veikkaisin tämän juoman koostuvan ylijäämäperunoista, joista tislaamalla saa irti hyvää menovettä.

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Kyllä Oulun matkaa suunnitteleva Pee vie minun ääneni. Todellinen verbaali akrobaatikko ja legenda.

TML

Jäsen
JanJ:n pitäisi ehdottomasti saada jotain kunniaa kaikista töistään tällä sivustolla. Jäädytys olisi vain pieni osa sitä mutta ääni sille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.