Kuvernööri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Jalkapallomiehenä henkeen ja vereen mieleen jäävät aina hyvät fudiskirjoittavat. Mainittakoon sellaisina Kempes, Voittaja ja eagle.
Viestin lähetti Designer Myös Mister-Finland oli viihdyttävä, joskin vain yhden vitsin kirjoittaja, joten häneltä jäädytettäköön vain hameenhelma. [/B]
Viestin lähetti JsL
Fanaattisin kirjoittaja ikinä!
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
...eli tämä nimenomaan toimii Coloradon kohdalla. Väittävät olevansa Avs-faneja ja juovat Coca-Colaa. Täysin mahdoton yhtälö! Suunnilleen sama asia ku väittää et "mä oon sun kaveri" ja ampua selkään...
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Mä juon joka peliä ennen, ja joka voiton jälkeen 1½ litran pullon Pepsiä. Tietysti Mountain Dew menisi yhtä hyvin, mutta mä juon Pepsiä.
Miksi puutut tuollaisiin keskusteluihin jotka eivät tavallaan sinulle kuulu...?
miten sä ylipäätänsä kehtaat...?
vai nostanko tästä isomman hälyn..musta tuntuu että nää et poika tiedä kenelle vittuilet..!
Mä toivon että nä editoit sen viestin ja muutenkin suoritat jonkun asteen anteeksi pynnön!
Viestin lähetti Ynjevi
ei osteta mitään
Viestin lähetti Loponen
Hiukan tätä tasoa Loposelta lisää, niin alan olla vahvasti sitä mieltä, että Loponen pitäisi jäädyttää. Nimimerkin voisi sitten lahjoittaa vaikka jollekin asiakirjoittajalle.
Joo, taikka lukiessaan selitystä sille, miksei kirvesrinnat onnistu ulkomaalaishankinnoissa. Selitys oli tamperelaisten ennakkoluulo ulkomaalaisiakohtaan. Tämä kulminoitui 90-luvun alussa kun kirvesrinta hajoitti mailaniskulla Kärppien ulkomaanelävän käden liigakarsinnoissa. Toinen luonnollinen selitys oli se, että Tampereelle on niin vaikea lähteä pelaamaan, kun on kaksi joukkuetta mistä valita. Ei siinä tiedä oiken mitä pitäisi tehdä.Viestin lähetti Lakaisija
Kyllä, tämän Lukko-Ässät-fuusiohepun kirjoituksia lukiessa aei tiedä itkeäkö vai nauraa.
Jäädytetään Loponen!
Tässä vasta eräänä kauniina ymmärsin mistä sanonta, että joku puhuu aivan täyttä peetä tulee.Viestin lähetti wade
Turhuuksista Pee(pysyvästi)
Viestin lähetti Iker
Minäkin perkele kutsun itseäni HIFK-faniksi, vaikka join viikonloppuna Karhua. Sama kuin sanoisi, "Hei, olet mun kaveri", ja sitten ampuisi selkään.
Moorjens!
Laita nyt itsesi kanssa. Vaikka laitoitkin pelin poikki juuri omien ääniesi takia niin kyllä sinä näiden loistavien viestiketjujen ja kommenttiesi ansiosta kuulut myös tuolle äänestyslistalle...Viestin lähetti Loponen
Sitten tuli mun PIIP PIIP PIIP
eli peli poikki tämän jälkeen sori jossain se raja kulkee.