Mikä nimimerkki pitäisi jäädyttää.

• 7 937
  • 67
Tila
Viestiketju on suljettu.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Designer Myös Mister-Finland oli viihdyttävä, joskin vain yhden vitsin kirjoittaja, joten häneltä jäädytettäköön vain hameenhelma. [/B]

Aah ! Muistit ystävämme toukokuisen. Itse olen hänen antanut painua jo muistilohkon perukoille "suomijuntteja" halveksimaan, sieltä eivät yksityisviestitkään löydä perille.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Jos nyt joku niin Rööri. Valitettavan harvakseltaan tuottaa nykyään tekstiä.

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Minun ääneni menee Jatkoajan alkuaikojen ykköstrollille Sniper2001:lle. Tämä kaveri mm. vaihtoi suosikkijoukkueensa sujuvasti SaiPasta Jokereihin.

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Jaymond Flurrie aka joo esko

Viestin lähetti JsL
Fanaattisin kirjoittaja ikinä!

Kuinka?

Viestin lähetti Jaymond Flurrie
...eli tämä nimenomaan toimii Coloradon kohdalla. Väittävät olevansa Avs-faneja ja juovat Coca-Colaa. Täysin mahdoton yhtälö! Suunnilleen sama asia ku väittää et "mä oon sun kaveri" ja ampua selkään...

Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Mä juon joka peliä ennen, ja joka voiton jälkeen 1½ litran pullon Pepsiä. Tietysti Mountain Dew menisi yhtä hyvin, mutta mä juon Pepsiä.

Lisää oikeaoppista kannatusta

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Itse jäädyttäisin nimimerkin, jolta sain mukaan liitetyn yv:n. Nimimerkkiä en paljasta, mutta viimeinen kirjoitus on jo yli puolentoista vuoden takaa, joten jäädyttäminen olisi kohta paikallaan.

Miksi puutut tuollaisiin keskusteluihin jotka eivät tavallaan sinulle kuulu...?
miten sä ylipäätänsä kehtaat...?
vai nostanko tästä isomman hälyn..musta tuntuu että nää et poika tiedä kenelle vittuilet..!

Mä toivon että nä editoit sen viestin ja muutenkin suoritat jonkun asteen anteeksi pynnön!

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Ehdokkaani on kaveri, jonka monista laadukkaista viesteistä tämä osto- ja myyntiketjuun jätetty on ehdoton ykkönen:

Viestin lähetti Ynjevi
ei osteta mitään

Ynjevi - tiedonvälityksen jättiläinen!

Loponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT,TPS,HIF,JOK,TAP,HPK, BLU,ILV,LUK,ÄSS,SAI,
PIIP PIIP PIIP

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Pidähän Loponen huoli että pääset myös ehdokaslistalle äärettömän asiantuntevien mielipiteidesi kanssa...

krobbe

Jäsen
Re: PIIP PIIP PIIP

Viestin lähetti Loponen

Hiukan tätä tasoa Loposelta lisää, niin alan olla vahvasti sitä mieltä, että Loponen pitäisi jäädyttää. Nimimerkin voisi sitten lahjoittaa vaikka jollekin asiakirjoittajalle.

Re: Re: PIIP PIIP PIIP

Viestin lähetti krobbe
Hiukan tätä tasoa Loposelta lisää, niin alan olla vahvasti sitä mieltä, että Loponen pitäisi jäädyttää. Nimimerkin voisi sitten lahjoittaa vaikka jollekin asiakirjoittajalle.

Kyllä, tämän Lukko-Ässät-fuusiohepun kirjoituksia lukiessa aei tiedä itkeäkö vai nauraa.

Jäädytetään Loponen!

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Predator, Cairns, Rööri ja Senior tulevat ekana mieleen.

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Turhuuksista Pee(pysyvästi) tai julmureista Sergei ja asiakirjoittajista Predator.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos puhutaan todellakin nimimerkkien jäädyttämisestä, joka tarkoittanee sitä että ko. kirjoittajat eivät jäädyttämisen jälkeen enää palstalle kirjoittele - vastaan seuraavasti:

- ervatsalo
- Predator
- Sistis
- lintu

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Re: Re: Re: PIIP PIIP PIIP

Viestin lähetti Lakaisija
Kyllä, tämän Lukko-Ässät-fuusiohepun kirjoituksia lukiessa aei tiedä itkeäkö vai nauraa.

Jäädytetään Loponen!
Joo, taikka lukiessaan selitystä sille, miksei kirvesrinnat onnistu ulkomaalaishankinnoissa. Selitys oli tamperelaisten ennakkoluulo ulkomaalaisiakohtaan. Tämä kulminoitui 90-luvun alussa kun kirvesrinta hajoitti mailaniskulla Kärppien ulkomaanelävän käden liigakarsinnoissa. Toinen luonnollinen selitys oli se, että Tampereelle on niin vaikea lähteä pelaamaan, kun on kaksi joukkuetta mistä valita. Ei siinä tiedä oiken mitä pitäisi tehdä.
edit.
Lisätään vielä listaan aina objektiivinen Töölön Vesa.

Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti wade
Turhuuksista Pee(pysyvästi)
Tässä vasta eräänä kauniina ymmärsin mistä sanonta, että joku puhuu aivan täyttä peetä tulee.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Jaymond Flurrie aka joo esko

Kuten OneBigRed sekä JsL totesivat, oli Jaymond Flurrie varsin hulvaton veikko.

Coloradon pelien jälkeen oli ihan pakko käydä lukemassa, kuinka huonosti Teemu Selänne oli Jaymondin mielestä pelannut. Älköömme myöskään ikipäivänä unohtako, että Svatos ja Liles teki tammikuussa enemmän pisteitä kuin Teemu, joka vaan paukutti pleksejä.

Jaymond jäihin!

Minäkin perkele kutsun itseäni HIFK-faniksi, vaikka join viikonloppuna Karhua. Sama kuin sanoisi, "Hei, olet mun kaveri", ja sitten ampuisi selkään.

Moorjens!

Viimeksi muokattu:

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Re: Re: Re: Jaymond Flurrie aka joo esko

Viestin lähetti Iker

Minäkin perkele kutsun itseäni HIFK-faniksi, vaikka join viikonloppuna Karhua. Sama kuin sanoisi, "Hei, olet mun kaveri", ja sitten ampuisi selkään.

Moorjens!

Karhuhan on tunnetusti on Sinebrychoffin panema olut. Toisaalta sanoohan sananlaskukin, että ystävä, joka taputtaa selkään, etsii ainoastaan lapaluiden väliä, johon iskee puukkonsa.

Täältäkin siis ääni Jaymondille.

Loponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT,TPS,HIF,JOK,TAP,HPK, BLU,ILV,LUK,ÄSS,SAI,
Ehdokkaat on tässä

Tulokset:
nimen perässä ns. ehdotus äänet.
1 daespoo 4
2 red-heart 4
3 ervatsalo 4
4 predator 4
5 jorelahti 3
6 hn 2
7 jhag 2
8 vlad 2
9 ralli 2
10 roku 2
11 taanrii 2
12 jaymond flurrie 2
13 ynjevi 2
------------------------------------
14 bleg 1
14 erpe 1
14 q 1
14 jouni 1
14 cairns 1
14 dana77 1
14 yellow 1
14 sistis 1
14 everton 1
14 krobbe 1
14 varjo 1
14 tunkki 1
14 john lennonjohtaja 1
14 psychodad 1
14 ted raikas 1
14 murmeli 1
14 vihanneskaappi 1
14 theanimal 1
14 keltainen vaara 1
14 mister-finland 1
14 tommy 1
14 kempes 1
14 voittaja 1
14 eagle 1
14 oloneuvos 1
14 rööri 1
14 sniper2001 1
14 anonyymi *ittuilja 1
14 gagne 1
14 sepi-keijo 1

Sitten tuli mun PIIP PIIP PIIP
eli peli poikki tämän jälkeen sori jossain se raja kulkee.

Joku saattoi jäädä pois tms. Mutta tämähän on tällainen epävirallinen virittely.

Eli tulevat ehdokkaat on nuo 13. onnellista.
Äänestyslistan ja lyhyen "kuvauksen" nimimerkistä teen
sillä copy paste tekniikalla.

Estimaatti äänestykselle on ensi viikon alku.
Keksin myös nimityksen mikä se on.

Jäämies.... tms..

ps. Oisko ideaa suorittaa äänestys myös ns.
Kuukauden nimimerkki (ansioitunut)
Kuukauden tolvana (ärstyttävin, raivostuttavin tunteita nostattavin, tyhmin silleen "siististi" tms.)

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Re: Ehdokkaat on tässä

Viestin lähetti Loponen
Sitten tuli mun PIIP PIIP PIIP
eli peli poikki tämän jälkeen sori jossain se raja kulkee.
Laita nyt itsesi kanssa. Vaikka laitoitkin pelin poikki juuri omien ääniesi takia niin kyllä sinä näiden loistavien viestiketjujen ja kommenttiesi ansiosta kuulut myös tuolle äänestyslistalle...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.