Hall of Fame kutsuu.
Tulokkaiden paitoja harvemmin hilataan heti kattoon, mutta tämän highlight-välähdyksen olette silti tekin ansainneet nähdä. Melkoista ilotulitusta.
Jaymond Flurrie 2003-04:
-Niin joo, jos joku vois kertoa Selänteelle et se "avalanche" eli "Lumivyöry" ei kuitenkaan tarkoita sitä et pelaajien pitäis olla jäässä!
-Niin muuten, tuleeko se "salama" siitä kun salamakaan ei ikinä osu kahdesti samaan maaliin?
-Sitä paitsi, mä en ole "Super-Teemulle" (niinku Timo Jutila sano) kateellinen, vaan helvetin vihanen.
-Mä en oo itseasiassa ollu yhellekään pelaajalle näin v*ttuuntunut sen jälkeen ku Vesa "Silmät kiinni ja jonnekki" Salo pelas Ässissä joskus viime vuosituhannella.
-Mutta mitä tollanen Selänteen "emmää jaksa, katotaan sit keväällä" asenne kertoo suomalaisten työmoraalista,
-On varmasti hienoa käydä sanomassa et "Moi. Mä oon Selänteen Teukka ja mä pilasin suomalaisten maineen kovana työntekijänä", mut Teemu hei, pliis, mieti vielä kerran!
-Joo, Selänne on voittanut HC Pelleissä suomen mestaruuden joskus 90-luvun alussa, mut jotain Marek Svatosia (sitten kun palaa) kiinnostaa varmaan ihan helvetisti tietää et "Meil oli sellanen Harkimo joka osti kaikki meille ja sit me voitettiin".
-Mikään ei vituta enempää kuin se että suosikkijoukkuetta vaihdetaan kuin sukkia! No joo, ehkä Selänne vituttaa enemmän...
-Mua ainakin hävettäis jos mulla olis selässä (tässä just nyt päällä olevassani) Selänne #8, eikä J. Flurrie #47. Eipähän kukaan voi tulla sanomaan et "Höö, Selänne. Eihän se oo tehny mitään hyvää moneen vuoteen! Miks sulla on Selänteen nimi selässä?"
-Josset mitään muuta huomaa, niin katohan noi laukaisu%. Siitähän täällä onkin jo ollut puhetta.
Selänne ei osaa laukoa = Ei osaa tehdä maaleja.
-Ja otetaan nyt sitten vielä Selänteen ja Kariyan ketjukaveri Sakic (Ette usko kuin paljon hävettää mainita nimi "Selänne" samassa lauseessa kuin "Sakic").
-Selänne paukuttaa niitä päätypleksejä yhtä lahjakkaasti kuin siinä Tsekki-Suomi pelissä viime MM-kisoista, jossa Selänne oli (kuulemma) maailman paras maalintekijä.
-Selänne ei kerran osaa/tajua/jaksa/halua saada mitään aikaan. Vertaappa piruuttas Selänteen ja Svatosin tehoja "after Valentine Day"
-Saihan se Teemu "Taidot jäi Sharksiin" Selänne sitten maalin aikaan ylivoimalla! Lauko suoraan Canucks-pelaajaa päin ja siitä sitte vastahyökkäyksestä AV-maali. Hyvä Teemu! Mee kotiis.
-Tarkoitan että kun Selänne käy ensi kerralla nostamassa palkkansa, kannattaisi ehkä vilkaista peiliin ja kysyä "olenko mä ansainnut tän?"
-Selänne sai kiekon muutaman sentin päässä maaliviivasta ja tökkäsi sen sisään. Minäkin olisin onnistunut siitä.
-Vaan lyhyesti, se mitä yritän toitottaa on että "Vuosi 2004 on mennyt Selänteeltä päin helvettiä"
-Joo sori jos oon antanut sellasen mielipiteen et Selänne on ollut tammikuussa huono.
-Mutta Teemu "ohi-ohi-yli-yli-päin-päin" Selänne tienaa kun se osaa tehdä maaleja? Onko nyt mun vuoro kertoa vitsi?
-Tossa kun kattelin tuota oma laatimaa tilastoa, niin eikai toi oo tosikaan et Selänteen eellä tän vuoden pistepörssissa on KUUSI Avs-pakkia?
-Selänteen tilanne on mulle ihan yks hailee. Toivottavasti tajuaa häipyä Avsista niin nopeasti kuin mahdollista.
-Noin pisteiden valossa, kysymys kuuluu: Kuka seuraavista tienaa noin 6 miljoonaa?
A) Karlis Skrastins
B) Steve Moore
C) Teemu Selänne
-Kysympä taas vaihteeks et mitä se Selänne on nyt tehny sen kuuden miljoonan palkkapussinsa eteen?
-Arvatkaas kuka seuraavista EI saanut (kahta) pistettä?
A) Andrei Nikolishin
B) Brad Larsen
C) Teemu Selänne
------------------
Legendaarista. Vetäkää silti se J.Flurrie #47- paita sinne kattoon! Välillä mies jopa eksyi suosikkiaiheestaan…
------------------
-Mikään tilastonikkari ei tarvitse olla, mutta jos kannattaa seuraa ja kysyy "Mitä tarkoittaa Avalanche?" tai "Mikä toi Howler on?", niin ei helvetti.
-Missä vitussa se Barnaby oli, ei mitään hyötyä koko miehestä! Ihan turha selitellä et "mä olin viel nykissä". Mitä se siellä teki?!
-Jaymond Flurrie ei oo mikään salanimi, mä käytän sitä ihan muutenkin lempinimenä. Esim. Mulla on Avsin pelipaita "J. Flurrie #47" nytkin päällä.
-Eikös Kanada ole Amerikassa? Eikös Suomi ole Euroopassa? Siis jos suomalaiset ovat eurooppalaisia niin kanadalaiset ovat amerikkalaisia, eikö?
-öö... Ketä noi Amonte ja Mogilny on? Niitä jotain itäisen konferenssin pelaajia? Paljonko Avs niille maksaa? Miksi joittenkin muitten pelaajien tilastoista pitäis olla kiinnostunu?
-Niin kauan kun mun kirjoitukset pitävät paikkaansa, (tietysti siellä on jotain vitseiksi tarkoitettujakin välissä, joita tyhmät ei tajuu ja muilta menee ohi) niin niin kauan teidän pitäisi vain olla tyytyväisiä että joku ajattelee erilailla.
-Ja nyt ollaan mun mielestä saatu tervettä keskustelua aikaan, kiitti teillekin siitä. Tulee asiaa, ja lähes kaikki täällä mainitut kohdat on perusteltu. Jatketaan samaa rataa.
Jaymond, tuu pois sieltä...