Mikä kännykkä sulla on?!

  • 7 695
  • 103

Mikä kännykkä sulla on?!

  • Benefon

    Ääniä: 1 0,9%
  • Bosch

    Ääniä: 1 0,9%
  • Ericsson

    Ääniä: 5 4,3%
  • Motorola

    Ääniä: 2 1,7%
  • Nokia

    Ääniä: 100 87,0%
  • Philips

    Ääniä: 0 0,0%
  • Siemens

    Ääniä: 5 4,3%
  • Sony

    Ääniä: 0 0,0%
  • Samsung

    Ääniä: 1 0,9%

  • Äänestäjiä
    115
  • Poll closed .

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tommy


Nokia 2110 tippui vessanpöntöön ja Nokia 3210 hajosi muuten vaan.

Etpä ole ainoa jolta on 2110 löytynyt pöntöstä. Meitsillä juniori kävi uittamassa, tunnen tosin kavereita jotka ovat ihan itse saaneet luurin tuoliin... :D
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Nokia..

6150 on ollut melkein siitä lähtien kun ko.puhelin tuli, mutta nyt kun kerrankin on budjetti reilusti plussalla, ajattelin vaihtaa tohon 6310-malliin, jahka se nyt ensin tulisi myyntiin.

http://www.nokia.fi/matkapuhelimet/6310.html
 
Viimeksi muokattu:

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mulla oli ensin mutsin vanha Nokia 1611(?), jossa kesti akku n. kaksi tuntia. Sitten ostin 5110:n, josta alkoi prakaamaan näyttö. Seuraavaksi ostin 3210:n, josta hävisi kuuluvuus, kun sisältä petti juotos...:rolleyes:

Alkukesästä ostin Ericsson T20:n, joka on kestänyt hyvin, ja btw on helevetin hieno!! Siis mun mielestä... Ainoo haittapuoli on, että siihen ei saa vaihdettua kuoria eikä siihen saa hyviä soittoääniä. Onhan siinä sentään Tetris.

Kokonaisuutena oon tyytyväinen.
 

topivl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pansu

Siis missä ihmeessä äänestyslistalta on Panasonic?? Puhelin, joka ei muutamasta kolauksesta hajoa ja muutenkin mainio ja monipuolinen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla ei ole. Eikä kyllä ole montaa kertaa tullut tarvettakaan. Eikä ole lankapuhelintakaan. Eikä telkkaria. Radio on ja vanhemmat joilla on telkkari ja puhelin ja internetti.

[edit]mutta sellainen pieni pakastin otetaan kyllä vastaan jos joku haluaa lahjoituksen tehdä...
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Mad E


Etpä ole ainoa jolta on 2110 löytynyt pöntöstä. Meitsillä juniori kävi uittamassa, tunnen tosin kavereita jotka ovat ihan itse saaneet luurin tuoliin... :D

Kaverini onnistui baarissa pudottamaan puhelimensa oluttuoppiin. Luulen että näitä tarinoita löytyy enemmänkin.
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
omistan itse NOKIA 3310 ja olen kyllä tosi tyytyväinen toimintoihin. Erityisesti Värinähälytys on varsin hyvä, kun olet esim. Lätkämatsissa, niin et kyllä kuule sitä jos joku sinulle soittaa, mutta kun se värisee taskussa niin sen huomaa.
Muita puhelimia mitä on ollut:
3210 Nokia
6110 Nokia
8110 Nokia.

Siemensin meinasin seuraavaksi ostaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kännyhistoriaa:

3110
5110
3210

ja nyt: 3310.


Tosin pian vaihdan uudempaan nokialaiseen.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Tällä hetkellä on Nokian 3330. Nykyistä ennen on ollut 3110 ja 3210.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
1990-luvun alkupuolella eräs rakennusvastaava tiputti kännykkänsä (joka silloin vielä maksoi tuhansia markkoja ja oli harvojen huvia) juuri valettuun sementtiin.
 

JanJ

Jäsen
No jos kännykkähistoriaa kaivellaan niin mulla on ollut käytössä kymmeniä erilaisia puhelimia.
Muinaisessa työpaikassa tuli käytettyä ns. referenssipuhelimia eli tutuksi tuli sellaisetkin gesmit joita ei Suomessa edes myydä.
Sillä testasin kaikki pohjoismaissa myynnissä olevat mallit.
Jossain vaiheessa tuli sitten käytettyä KAIKKI Nokian tekemät GSM-puhelimet läpi.
Parhaina puhelimina pidän Nokian 8850:aa ja Communicatoria.
Compuja on pari kotonakin, tänään sain puolison käyttämään samaista laitetta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla on tällä hetkellä Nokia 8210. Enpä tiedä, onhan nuo nykyiset kapulat pieniä ja sieviä, mutta meikäläisen känsäkouraan tuommoinen 8210:n kokoinen on auttamatta pieni. Jaa, miksikö sen sitten ostin kun se on liian pieni? No, varmaan hetkellinen mielenhäiriö iski juuri sillä hetkellä.

Mitä eri merkkeihin tulee, niin mulla on kokemusta kolmesta eri merkistä, Motorolasta, Ericssonista ja Nokiasta. Ja ihan pakko on tunnustaa, että paras kuuluvuus on Ericssonissa, huonoin Motorolassa ja Nokia siinä välissä.

Ostin ensimmäisen kännykkäni vuonna -93, ja silloin tietysti oli Suomessa muutenkin vähän erilainen kännykkäverkko kuin nyt. Nykyisin Motorolakin varmaan kuuluu jo hyvin lähes kaikkialla, silloin ei.
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Siemensin Marathon oli minun ensimmäinen kännykkä. Laitoin sen joskus, en muista mikä vuosi. Siinä oli tekstiviestin luku -ominaisuus, jota ei vielä silloin kaikissa puhelimissa ollut, tekstiviestin lähetys -ominaisuudesta puhumattakaan.

Olen aika harvakseltaan vaihtanut kännykkää. Periaatteessa käytän yhden puhelimen loppuun, ja sen jälkeen on uuden puhelimen vuoro.

Nyt on nokialainen 3310. Kun ostin sen, niin jouduin jo parin päivän sisällä viemään sen huoltoon, ja se oli huollossa kuukauden ajan, jonka jälkeen sain uuden 3310:n.

Mullapa on Kärppä-logo kännykässä, lällällää.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Kertokaahan joku ahkera, että miksi ihmiset tilailevat logoja ja soittoääniä ja vaihtelevat puhelimiensa kuoria??

Eikös se kapula ole ihan omaan käyttöön tarkoitettu, jolla soitetaan, kun on asiaa ja johon vastataan kun se soi äänellä millä hyvänsä.
 

070896

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
tunkki

Tyhmä kysymys. Varsinkin niiden operaattoreiden ja myyntipisteiden mielestä, jotka meidän hölmöjen (paitsi sinun) rahamme nyhtävät.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti Tommy
Kännyköitä vuosien varrella:
Motorola ??? (toimi pattereilla)

Motorolan akut on ihan tavallisen sauvapariston muotoiset (2 kpl). Akkuja ne silti on.

Itselläni oli ennen Motorola ja olin kyllä tyytyväinen. Erityisen hyvä asia oli se, että nuo mainitut akut olivat (varmaan ovat yhä) ylivoimaisesti markkinoiden halvimmat. Uudet akut sai alle 200 mk:lla.

Nykyään olen suurperheellisenä Siemens-miehiä.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Nokia 3210
 

Janneone

Jäsen
Nämä Löytyy

Nokia 101 NMT
Nokia 5110 GSM
Nokia 3210 GSM

NMT ei tieteenkään ole enää käytössä mutta enemmän ja vähemmän kärsineet romut 5110 ja 3210 ovat. Olenkin harkinnut uuden ostamista koska mikään kännyköistäni ei tahdo olla enää oikein täydessä iskussaan.

101 oli käytössä n.puoli vuotta vuoden 98-alusta ja sen jälkeen 5110 noin kolme vuotta ja nyt uutena tulokkaana 3210 joka on ollut n.puoli vuotta.

5110 upposi ensimmäisenä hiekkaan Ruisrokissa, mutta onneksi joku huomaavainen naisihminen oli sen sieltä kaivanut ja huuteli että kenenköhän kännykkä tämä mahtaa olla ja minunhan se oli, kun havahduin että mun kännykkähän on hävinnyt.. ja oli yltä päältä hiekassa joka rako..siinä olikin puhdistamista...
Myöhemmin 5110 on mm. kastunut kaatosateessa niin että keskeltä näyttöä hävisi yksi pikselirivi ja pudonnut rintataskusta n.6metrin korkeudelta betonilattialle kun maalasin viimekesä nä erästä kaidetta ja onhan näitä paljon muitakin juttuja joita ei edes kaikkia muista...
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
puhelimet...

.. löytyy laatikosta

noksun 6210, 9210 joka on yhteiskäytössä toistaseksi
lisäksi erkin t39m, joka on ihan pätevä luuri, teknisesti noksuja edellä puhepuolella.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kännykkäkohellusta...

Noh, olen minäkin onnistunut tuhoamaan kaksi kännykkää vuosien aikana. Ensimmäinen käsikapulani oli merkiltään Technophone. Siihen kun kiinnitti tehoakun niin painoa oli sen verran runsaasti että housut putosivat kyllä nilkkoihin jos sitä yritti taskussa kuljetella. Kerran sitten olin auttamassa kaveria omakotitalon korjaushommissa ja jätin puhelimen talon portaille että varmasti kuulee jos se soi. En vaan ottanut huomioon sitä faktaa että kaverillani oli pihalla koira. Ja niinpä se koira sitten rouskutti Technophonen aivan atomeiksi.
Sitten vuosia myöhemmin olin siirtynyt Nokian 3210-kantaan ja se puhelin toimikin oikein hienosti siihen asti kunnes onnistuin pudottamaan sen rintataskustani juuri avattuun kymmenen litran Remontti-Ässä purkkiin. Ei tykännyt puhelin lateksivoitelusta...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alcatelista

Kaverilla oli alcatelin kännykkä joka levis, vei huoltoon ja sai toisen tilalle. Sekin hajosi ja vei sen huoltoon, sai toisen tilalle. Tämäkin hajosi, ei viittinyt viedä enään huoltoon vaan päätti odottaa liikkeen ottavan yhteyttä korjauksen tapahduttua. Tästä on nyt n. 4 vuotta aikaa eikä ole mitään vielä kuulunut. Ainakaan kiirettä eivät pidä siellä huollossa.

Historia : 3110, 5110, 3210, 3310. 3210 en olisi vaihtanut ellei se olisi pudonnut goomilla suomenlahteen. On kännykät käynyt kalaämpäristä lähtien erinäisissä paikoissa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös