Mikä kännykkä sulla on?!

  • 7 698
  • 103

Mikä kännykkä sulla on?!

  • Benefon

    Ääniä: 1 0,9%
  • Bosch

    Ääniä: 1 0,9%
  • Ericsson

    Ääniä: 5 4,3%
  • Motorola

    Ääniä: 2 1,7%
  • Nokia

    Ääniä: 100 87,0%
  • Philips

    Ääniä: 0 0,0%
  • Siemens

    Ääniä: 5 4,3%
  • Sony

    Ääniä: 0 0,0%
  • Samsung

    Ääniä: 1 0,9%

  • Äänestäjiä
    115
  • Poll closed .

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Aivan turha äänestys

Jotenkin tuntuu siltä, että suomalainen Nokia vie voiton! Nokia taitaa olla kaikkien mun tuttujen ainakin ylivoimasesti suosituin kännykkä. Samoin Euroopassa näyttää olevan sama meno. Mutta kuitenkin kuin käy ulkomailla törmää välillä aika omituisiin merkkeihin. Esim. Italiassa olen törmännyt Alcatel-nimiseen kännykään. Tutkittuaan sitä vähän oli pakko toteaa, että kyseessä on ihan kelpo puhelin. Yhdellä mun tutulla on Sagem-merkkinen puhelin ja hän näyttää olevan aika tyytyväinen siihen. Olen myös törmännyt tietääkseni ranskalaiseen huippumerkkiin Trium'iin. Todella näyttävä puhelin ja tosi paljon toimintoja.

Kaiken huippu oli erittäin kallis Bang & Olufsen-kännykkä. Merkki on tunnettu huippulaadusta ja kovasta hinnasta audio & video maailmassa. Ymmärtääkseni Bang & Olufsen ei kuitenkaan valmista kännyköitä, vaan laittaa niihin omat kuoret ja kovan hinnan...

Onkohan täällä ketään, joka ei omista kännykkää??! Olisi mielenkiintoista kuulla sen kommentit!
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
3330
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nokiahan (3310) se multakin löytyy.

Aikasemmin olen omistanut Eriksonin ja Siemensin. Niissä ei ilmennyt koskaan mitää vikaa. Molemmat olivat itselläni reilun pari vuotta. Nyt Nokiasta simahti näyttö puolen vuoden jälkeen. Pettynyt, vaikka takuu korvaakin!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Nokia 6210. Kaikki edellisetkin olleet Nokiaa.
Tuo Alcatel taitaa olla ranskalainen merkki. Tästä en ole kyllä varma, joten joku paremmin tietävä korjatkoon. Äidilläni oli joskus Alcatel, ja ainakin sen käyttäminen oli Nokian malleihin verrattuna todella hankalaa. Mutta kaipa sekin on tottumiskysymys.

Viikate ehti vähän ennen minua, tuo sama tuli itsellenikin mieleen :)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on ollut reilun viikon 8210.

Sitä ennen olen omistanut vain yhden kännykän, joka oli Ericsson. Sen hankin viime vuoden alkupuolella, joten pitkään pystyin vastustamaan kännykkäpropagandaa, mutta saivat minutkin aivopestyä. :D

Jotain hyötyä olla vakuutusyhtiössä töissä. Meillä myytiin erä 8210:a tuhannen markan hintaan, koska pakkauslaatikoissa oli pieniä pintavaurioita. Ai hurja! Muuten ihan toimivia ja tuliteriä vehkeitä.

Ensimmäisestä kotiottelusta sitten HIFK-kuoret...
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
6210.

Löytyy myös legendaarinen 2110.
En ole raatsinut heittää roskikseen ekaa kännykkääni.
Palveli aikoinaan sen veran hyvin, että saa viettää nyt eläkepäiviä vaatekaapin ylähyllyllä :D .
 

Tuamas

Jäsen
Benefon, se ainoa...

suomalainen
Itselläni on siis Benefon Q.
Joka on IMO maailman parhaita puhelimia.

Siis se täysin suomalainen jolla on kotimaisuuslippu ja kaikki.
(nimittäin nokian kotimaisuus ei ylitä tarvittavaa prosenttia, niin nokioissa ei tuota kotimaisuuden symbolia nähdä, toki kyse on myös markkinoinnista)
:)
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On niin turha äänestys,että vastasin Samsung vaikka en ole koskaan edes nähnyt ko merkin kännykkää.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
6210 tällä hetkellä.

Olen myös säästänyt 6150:n, koska siinä minulla on aivan upeat HIFK:n kuoret! :)

6150 oli mielestäni ääniominaisuuksiltaan parempi, kun 6210.
Muuten 6210 taitaa olla hitusen parempi.

Mielestäni kuitenkin Nokian paras ikinä tähän asti valmistama kännykkä on 6150.
 

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Viestin lähetti Moto

Jotain hyötyä olla vakuutusyhtiössä töissä. Meillä myytiin erä 8210:a tuhannen markan hintaan

Ai perhana, miksei meillä ole koskaan myynnissä mitään noin fiksua - vaan jotain hemmetin vanhoja videokasetteja ja soittimia!

6150:sta en ole vielä luopunut vaikka töistä yritettiin työntää 3210:aa tai jotain vastaavaa!
 

JanJ

Jäsen
mä oon kommunikaattorin vankka kannattaja.
jo vuodet on eri mallit palvelleet.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Nokian 3330, ja kuorissa erään suomalaisen jääkiekkoseuran värit ja logo... sopii arvata minkä joukkueen?
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Nokian 3330, ja kuorissa erään suomalaisen jääkiekkoseuran värit ja logo... sopii arvata minkä joukkueen?


SaiPa???:D
 
K

kangaroo

Moto

Taidettiin ostaa sininen 8210 samasta vahinkomyynnistä 23.8. On niin pieni ja kevyt, ettei kannata olla reikiä taskuissa...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kännyköitä vuosien varrella:
Ericsson ??? (ikivanha halko, en muista numeroa)
Nokia 2110
Nokia 3110
Nokia 6110
Ericsson GH1028 (tai joku vastaava)
Nokia 3210
Motorola ??? (toimi pattereilla)
Nokia 7110
Nokia 3310
Nokia 6210

Paras puhelin mitä on ollut: Nokia 2110 / Nokia 6210
Huonoin puhelin mitä on ollut: Nokia 7110

Siis tällä hetkellä Nokia 6210.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Moto

Viestin lähetti kangaroo
Taidettiin ostaa sininen 8210 samasta vahinkomyynnistä 23.8. On niin pieni ja kevyt, ettei kannata olla reikiä taskuissa...

Helsingin lounaislaidalta? Firman nimi alkaa S:llä? Maailma on pieni...
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nou Kiva 6150, jonka käyttöikä alkaa olemaan lopussa.... Muutaman kuukauden sisään pitäisi uusi känny ostaa, mutta taidan joutua kituuttamaan tämän romun kanssa vielä ainakin vuoden.

Onkos Tommy ahkera kännyköiden pudottelija, kun on noin monta kapulaa kerennyt olemaan? ;)
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Meizillä on...

...wanha kunnon säteilyreaktori banaani elikkäst 8110i asiaankuuluvalla "ajan patinalla" ja c64:n Rambo II:n äänellä varustettuna. Siinä vasta tyly ja tyylikäs luuri.

EDIT: ...Ja tämähän oli pyörimisominaisuuksiltaan täydellinen malli, laakerit löytyy juu ja sopii kuin nyrkki viikonloppuiltojen ratkiriemukkaaseen "kännykänpyöritys"-leikkiin!
 
Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Hiili
Onkos Tommy ahkera kännyköiden pudottelija, kun on noin monta kapulaa kerennyt olemaan? ;)

Nokia 2110 tippui vessanpöntöön ja Nokia 3210 hajosi muuten vaan. Onhan se kiva vaihdella aina välillä. Tää tuntuu olevan semmonen pöhelin etten vähään aikaan vaihda, siis tää Nokia 6210, mutta niin olen sanonut joka puhelimestani.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Eka kenkä oli Motorola Microtac -> Nokia 1611 ->5110 ->ja nykyään 3210
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös