Kyllä se viime kaudella kertaaltiin taisi kieltäytyä Blues matsissa muistaakseni. Antoi maalin edessä poikkaria ja kun kysyttiin MitVit niin lähti nopsasti pois.
Mjaah, muistaakseni tilanne meni suurin piirtein niin, että Lukolla oli Blues-päädyssä jonkinlainen painostus meneillään ja pelikatkon jälkeen maalin edustalla oli luonnollisesti iso kasa ukkoja. Joku tönäisi Tuomaista ja sen seurauksena Conanin maila nousi toisella puolella ollutta - silloin vielä Blues-paitaa kantanutta - Semiriä kaulaan. Semir oli tulossa kyselemään, että mitä häh, mutta aika nopeasti tuomarit olivat jo hajoittamassa pelaajakasaa. Oliko se sitten kieltäytyminen, sitä tuskin kukaan muu tietää kuin Conan ja Semir.
Siitä huolimatta olen täysin eri mieltä Repolaisen kanssa paskahoususta ja tappelemisen tarpeesta.
Samma här. Pitäisikö Tuomaisen ottaa erää Heleniuksen kanssa siksi, että voisi todistaa jollekin keskustelupalstan nimimerkille/nimimerkeille miehekkyytensä? Jep jep. Tuo Nielikäis-vertaus nyt sitten taas oli aivan sitä itseään. En nyt tiedä kumpaa kohtaan se on suurempi loukkaus Tuomaista jääkiekkoilijana vai jääkiekkoa pelinä. Nielikäinen on täydellinen marginaalipelaaja joka omassa roolissaan minimipeliajalla
saattaa olla joukkueelleen hyödyllinen. Tuomaisella on kuitenkin edellytyksiä oikeaksi jääkiekkoilijaksi. Pitää edelleen muistaa se, että kyseessä on kuitenkin vasta parikymppinen kaveri joka on pelaajana vielä raakile. Siitä olemme ilmeisesti kaikki yhtä mieltä, että Conanin fysiikalla olisi edellytyksiä tehdä vastustajan elämä vieläkin hankalammaksi kaikilla mahdollisilla tavoilla. Itse odotan Tuomaiselta edelleen lisää röyhkeyttä. Tuon tyyppistä järkälettä ei tässä liigassa pitele kukaan jos vain sitä tiettyä veemäisyyttä ja päättäväisyyttä saadaan lisää.
Mitä tulee tuohon omaan Nielikäiskommenttiini... Se ei tarkoita sitä etteikö Pasi omasta puolestani saisi kantaa vaikkapa Lukko-paitaa. Oikeassa roolissa, oikealla peliajalla. Kunhan ymmärtää ja hyväksyy roolinsa, ymmärtää pitää suurimman osan ajasta suunsa kiinni ja naamansa pois seiskan sivuilta niin tervetuloa minun puolestani. Tällä hetkellä Lukolla vain on lähes vastaavaan rooliin aivan riittävä määrä laadukasta osaamista.