Ei sulla mitään nimee olis antaa tälle "kokeneelle päävalmentajalle"?
Ehdotetaan muodin mukaisesti Karri Kiveä... :P
Ei sulla mitään nimee olis antaa tälle "kokeneelle päävalmentajalle"?
Viimeistään tässä vaiheessa täydellisen keltanokan nimittäminen TPS:n päävalmentajaksi kesken kauden on osoittautunut megalomaaniseksi virhearvioinniksi. Näin on tietysti helppo sanoa jälkikäteen mutta jokainen vähän pidempään tätä lajia seurannut tietää, että joukkueen ollessa vaikeuksissa, se tarvitsee kokeneen päävalmentajan. Elomo ei sitä totisestikaan ollut. Hän on vain seuran oma kasvatti.
Samaa mieltä. Molomo oli ja on iso virhearviointi, josta toivottavasti joku kantaa seuraukset. Riskit olivat arvattavissa jo nimityksestä saakka. Molomon "pelitavan" puolustelijat ovat täälläkin käyneet vähiin - no, ehkä se, Pressiloora vielä vähän jaksaa yrittää :)
Elomolle kyllä pisteitä siitä että antaa nuorille hyvin vastuuta. Sillähän ne parhaiten kehittyy jos meinataan pelaajien suhteen olla omavaraisia mutta jotakin kummallista tuossa nyt on kun ei saa ns tähtiä tekemään töitä joukkueen eteen.
Lukko pelissä nelosen junnuilla peliaika huima minuutti.
Yrittikö se tahallaa hävitä pilkutki ku Ruuttun laitto vetämään :D
"− Ollaan voitettu huomattava määrä vieraspelejä minun aikanani, Elomo muistutti Tappara-ottelun jälkeen."
3/9 on varsin kunnioitettava määrä kyllä.
Ja näistäkin oikeita voittoja on 2/9. Onhan se toki "huomattava määrä" jos sitä vertaa Suikkasen toisen tulemisen saldoon 1/38."− Ollaan voitettu huomattava määrä vieraspelejä minun aikanani, Elomo muistutti Tappara-ottelun jälkeen."
"− Ollaan voitettu huomattava määrä vieraspelejä minun aikanani, Elomo muistutti Tappara-ottelun jälkeen."
TPS on voittanut Elomon aikana vieraspeleistä neljä, jos ja kun tämä Tappara-peli lasketaan mukaan."− Ollaan voitettu huomattava määrä vieraspelejä minun aikanani, Elomo muistutti Tappara-ottelun jälkeen."
TPS on voittanut Elomon aikana vieraspeleistä neljä, jos ja kun tämä Tappara-peli lasketaan mukaan.
Pelkkiä liigaottelujahan tuossa ei suoranaisesti mainittu, joten @Fremont tarkoittaneen varmaan 11.11.2014 pelattua CHL-ottelua Lukko-TPS, joka päättyi TPS:n 4-3-voittoon (linkki TPS:n kotisivujen raporttiin).22.11 Lukko - TPS 0-3
29.11 KalPa - TPS 3-4
2.1 Tappara - TPS 3-4 VL
Minkä muun pelin TPS on vieraissa voittanut?