Kalikankosto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Kyllä odotukset tuntuvat olevan täällä korkealla, mutta toisaalta syystäkin. Joukkue on pelannut hyvin ja nyt jos koskaan kaikki on mahdollista. Ensikaudelle on monta suurta kysymysmerkkiä ilmassa joten...
Itse olen tyytyväinen jos joukkueen hyvät esitykset jatkuvat läpi kauden ilman suurempaa notkahdusta. Mihin se sitten riittää niin sen verran tasaista sarjaa odotan ja nyt alisuorittaneiden joiukkueiden vielä petraavan, että hyvän kauden jälkeen ollaan kympin joukossa, kuuden parhaan joukkoon venyminen vaatii todella hyvää onnistumista läpi kauden. Kausi on kuitenkin pitkä ja monet tekijät, kuten loukkaantumiset sotkevat vielä joukkuetta/voimasuhteita kauden mittaan.
Itseasiassa tyytyväinen olen jos saan rahoilleni vastiketta eli nähdä hyvää kiekkoviihdettä ja että pelit jatkuvat playoffseissa kauden jälkeen. Itselle säälit eivät olisi mikään valtava pettymys vaikka peli onkin nyt kulkenut mallikkaasti, varsinkin kun ottaa huomioon historian ja käytettävissä olevan pelaajabudjetin.
Tämän luettuani tarvitsin pitkän tauon ennen kuin pystyin jatkamaan töitä! Ei kukaan voi kirjoittaa tällaista... Ei helvexxx!
Toivottavasti muiden joukkueiden kannattajat tulevat tänne KalPa-osioon lukemaan tämän. Savolaisilla karannut mopo käsistä, just joo ;)
Taitaa olla itsetunto aika pohjilla, jos säälärit ei ole tälle joukkueelle pettymys.
Haalariosasto ilahtuu runkosarjan loputtua kovasti! Sen voin luvata.
Kotiedun menettäminen vaatii jo aikamoisen notkahduksen... Ei mulla muuta.