Mihin sijoitukseen olet tyytyväinen kun kausi on ohi?

  • 19 494
  • 87

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eli tässä ketjussa, jokainen halukas ja haluttomampi saa kertoa, että mihin KalPan on tällä kaudella yllettävä, jotta olet tyytyväinen. Perusteluja toki kannattaa laittaa myös!

Koska joukkueen pelitapa ja rosteri on niin kova, minua tyydyttää vain Mestaruus ja mielellään runkosarjan voitto myös. Toki runkosarjassa ei ole niin väliä sijoituksella kuhan se on kymmenen sakissa ja mielellään kuuden. Olen vaan jo ennen kauden alkua ollut niin varma runkosarjanvoitosta, että siitä se pettymys sitten tulee, jos niin ei tapahdu. Nyt, kun kohta on kymmenen kierrosta pelattu niin tunne on vaan vahvistunut.

Torillako tavataan?
 

Mr. B

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, SJ, Pelimiehen epäonnistuneet ikkunat
No niin hyvä yleisö, hyvät jatkoajan kirjoittajat ja lukijat. Se on tapahtunut, virallinen keuliminen vuosimallia 2009-2010. Sentään ketjun otsikoksi ei ole laitettu vielä ''KalPa CHL:ssä 2010-2011'' tai ''Mestaruusjuhlat Kuopion torilla vappuna 2010.'' Menihän siinä jo melkein kuukausi ja kahdeksan peliäkin ehdittiin pelata ennen kuin mestaruus varmistui.

Itse aiheeseen. Olen tyytyväinen KalPan ollessa kuuden parhaan joukossa, ja playoff-menestyksestä ei voi vielä puhua, sillä ensin pitäisi sinne asti päästä. Onhan meillä kova tiimi juu, mutta ei ne huonoja ole muutkaan. Parhaansa ne varmasti tekee ja vähän enemmänkin, mutta en silti näkisi pettymyksenä sitä, jos KalPa-nakkeja ei keväällä keiteltäisikään SM-liigan official -nakkikattilassa.

En halua olla ilonpilaaja, mutta itseä vähän kouraisee tällaiset odotukset kun kaiken paskan Kalevan Pallo on käynyt läpi.
 

Mustis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion Palloseura, Kalevan Pallo
Runkosarjan sijoitus Top 4. Keväällä nostellaa kannua ensimmäistä kertaa seurahistoriassa.

Ei muuta.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No niin hyvä yleisö, hyvät jatkoajan kirjoittajat ja lukijat. Se on tapahtunut, virallinen keuliminen vuosimallia 2009-2010. Sentään ketjun otsikoksi ei ole laitettu vielä ''KalPa CHL:ssä 2010-2011'' tai ''Mestaruusjuhlat Kuopion torilla vappuna 2010.'' Menihän siinä jo melkein kuukausi ja kahdeksan peliäkin ehdittiin pelata ennen kuin mestaruus varmistui.

Hei tässä puhutaan odotuksista. Mikään jääkiekossa ei ole varmaa paitsi epävarmaa vai miten se meni?

Saat toki ymmärtää asiat väärin. Saat kirjoittaa tänne mitä kakkaa vaan.

Pahoitteluni sinulle Mr.B siitä että uskon kannattamani joukkueen menestykseen.

Pelataanko se CHL ensivuonna? Jos pelataan niin voin toki ketjut avata kun semmosta niin kovasti odotat.

Onneksi joku tuossa sinun jälkeen laittoi jo sellaista viestiä mitä ketjuun on tarkoituskin.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Vrumm vrumm!

Noei, tähän mennessä nähdyillä voimasuhteilla kotietu, jos/kun raharikkaat alkavat ostella pelureita ykköskenttiinsä, suora pleijaripaikka. Ei säälitkään varsinaisesti pettymys olisi, mutta sitä kautta mitali on jo hankalampi saavuttaa. Metallia siis odotellaan ja siihen ollaan tyytyväisiä, kun se otetaan. Jos taas alkukauden alisuorittajat jättävät taantumassa hankinnat tekemättä, niin kai sitä viirin paikkaa jo aikansa kuluksi pähkäillä.
 

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Suora pudotuspelipaikka, eli sijoitus kuuden joukkoon runkosarjassa olisi ihan hyvä tuolla joukkueella. Kotietu voisi olla positiivinen yllätys. Playoffeissa voi sitten käydä ihan miten vain, sen verran tasaista tulee olemaan. Jos ollaan diplomaattisia, niin minun tyytyväisyys riippuu enemmän peliesityksistä kuin lopullisesta sijoituksesta, mutta sanotaan nyt näin, että mitaleista olisi kiva taistella tänäkin vuonna.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kaiken rämpimisen jälkeen olen enemmän kuin tyytyväinen suoraan(kin) playoff-paikkaan, sekä selvästi enemmän plus-merkkiseen tulokseen kauden päätteeksi. Siitä olisi hyvä jatkaa.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Mitaliin. Viime kauden jälkeen ja alkukauden perusteella kaikki muu olisi tällä kaudella suuri pettymys. Silloin on lyötävä, kun on merkki päällä!
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitaliin. Viime kauden jälkeen ja alkukauden perusteella kaikki muu olisi tällä kaudella suuri pettymys. Silloin on lyötävä, kun on merkki päällä!
Samanlaiset odotukset on minullakin. Eikä tämä ole edes mitään keulimista tai ylimielisyyttä. Viime kaudella runkosarjan loppupuolella sadattelin sitä, ettei KalPa hankkinut Häppölän tilalle pätevää kakkos/kolmossentteriä vaan mentiin Riekkiseltä. Silloin tuntui siltä, että viime kausi olisi se huippukausi, jolloin olisi pitänyt lyödä kaikki peliin ja ottaa kauana kaivattu mitali. Noh, pronssia sieltä tuli ilman Öbergiä/uutta sentteriäkin. Eihän sitä viime kaudella uskonut, että homma voisi toimia tällä kaudella yhtä hyvin kuin viime kaudella, tai jopa paremmin. Kyllähän tässä nyt on sellainen tilanne, että jos tällä kaudella ei finaalissa pelata ja mestaruutta napata niin saattaa taas vierähtää pitkäkin aika ennen kuin siihen on uudestaan mahdollisuus. Tällä hetkellä ilman sopimusta ensi kaudelle on iso osa runkopelaajista: Seppänen, Jalasvaara, Strömberg, Varakas, Kukkonen, Timonen, Hämäläinen, Riekkinen, Kiiskinen, Kapanen, Sahlstedt, Laakso ja lisäksi Hartikainen mahdollisesti poistuu isommille areenoille. Rungon kasassa pitäminen ensi kaudelle tulee olemaan vaikeaa, kysyntää näille pelaajille on varmasti muuallakin ja palkkapyynnöt varmasti nousevat. Sillon pitää takoa kun rauta on kuuma, tämä kausi on SE kausi.



Kaikki muu paitsi mitali on pettymys, mestaruus on ainut mihin voi olla täysin tyytyväinen.



Kauas on tultu parin kauden takaisesta, kun jo se olisi riittänyt "mestaruusjuhliin" että olisi joskus voitettu Kärpät. . .
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Koska joukkueen pelitapa ja rosteri on niin kova, minua tyydyttää vain Mestaruus ja mielellään runkosarjan voitto myös.
Niin no, onneksi tuosta ei tarvitse koko KalPa -kirjoittajien kollektiivista mielipidettä vetää. Suoraan sanoen hullun hommaa, jos runkosarjavoitto JA mestaruus vain tyydyttää. Hohhoijaa.

Kyllä nämä viime kaudet on opettanut ainakin henkilökohtaisesti nöyryyttä runsaalla kouralla, ja odotukset joukkueen suorittamiseen ovat myös sen mukaiset. Viime kauden pronssi oli lottovoitto koko organisaatiolle, ja mitalin uusiminen olisi jo tosi kova juttu. Henkilökohtaiset odotusarvot tuolle joukkueelle ovat suora playoff -paikka sekä välierät. Siitä eteenpäin kaikki on ainoastaan sitä surullisen kuuluisaa "nasulia".

Ns. asiantuntijoiden veikkaukset ... ... ...

E: Njahah, taitaa koko ketjunavaus olla JA-rookien yli-innostuneisuutta. Loppukaneettina todettakoon, että liigaa pelattiin myös kaudella 2005-2006.
 

Kraztog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Ac Milan,ManU,KuPS, Penguins
Olen tyytyväinen jos runkosarjassa ollaan top kuudessa, se olisi hyvä suoritus. Ja mitali olisi haaveissa, realismi tosin jyskyttelee tuolla takaraivossa...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Runkosarjassa sijat 5-6 on perussuoritus, huonompi on suuri pettymys. 3-4 sijoitus on hyvä, ihan ok. Top2 sijoitus on hieno suoritus ja se, mitä odotan. Play-offeissa jääminen välierien ulkopuolelle on pettymys. Välieräpaikka ok suoritus ja hieman pettynyt olen, jos ei tälläkään kaudella tule finaalipaikkaa. Finaalipaikasta voi olla erittäin tyytyväinen. Se on sama mitä on tapahtunut kolme vuotta sitten, nyt eletään tätä hetkeä.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin no, onneksi tuosta ei tarvitse koko KalPa -kirjoittajien kollektiivista mielipidettä vetää. Suoraan sanoen hullun hommaa, jos runkosarjavoitto JA mestaruus vain tyydyttää. Hohhoijaa.

Kyllä nämä viime kaudet on opettanut ainakin henkilökohtaisesti nöyryyttä runsaalla kouralla, ja odotukset joukkueen suorittamiseen ovat myös sen mukaiset. Viime kauden pronssi oli lottovoitto koko organisaatiolle, ja mitalin uusiminen olisi jo tosi kova juttu. Henkilökohtaiset odotusarvot tuolle joukkueelle ovat suora playoff -paikka sekä välierät. Siitä eteenpäin kaikki on ainoastaan sitä surullisen kuuluisaa "nasulia".

Ns. asiantuntijoiden veikkaukset ... ... ...

E: Njahah, taitaa koko ketjunavaus olla JA-rookien yli-innostuneisuutta. Loppukaneettina todettakoon, että liigaa pelattiin myös kaudella 2005-2006.

Kultaa täytyy saada ja hopea on lievä pettymys. Runkosarjavoitto ei ole niin tärkeää, mutta todella todennäköistä. Kuopiolaiset eivät näköjään usko omiin ollenkaan. Muu suomi on aika vahvasti minun kanssa samaa mieltä. Tekin sitten kun kausi päättyy :)

Ei ole minun vikani jos sinä elät vuotta 2005?. Voin silti kertoa, että nyt on Lokakuu ja vuosi 2009! Se kuka voitti ja mitä vuonna 2006 ei paina mitään tämän kauden mitaleja jaettaessa.

Ja-rookie kyseessä, mutta se ei tarkoita etten ole jääkiekkoa seurannut ja voin väittää jotain siitä jopa tietäväni. JA:n KalPa osio on niin kuollut, että olisi erittäin hienoa, jos muutkin avaisivat vielä, vaikka tätäkin paljon tyhmempiä ketjuja.

Haluatko sinä tai joku muu lyödä kanssani vetoa, että voittaako KalPa runkosarjan?
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei ole minun vikani jos sinä elät vuotta 2005?. Voin silti kertoa, että nyt on Lokakuu ja vuosi 2009! Se kuka voitti ja mitä vuonna 2006 ei paina mitään tämän kauden mitaleja jaettaessa.

Haluatko sinä tai joku muu lyödä kanssani vetoa, että voittaako KalPa runkosarjan?
Pitikö nyt jonkun nauraa, vai? Igor elää vuotta 2005, sieniä sieniä..

Otin esille KalPan ensimmäisen liigakauden vain peilatakseni argumentissani menneeseen - myös viime kauteen, muistuttaakseni mistä lähtöpisteestä tähän tilanteeseen on edetty. Viime kauden pronssi oli ihan täysin ansaittu, joskin todella yllätyksellinen, edelliskausien suorituksiin verrattuna. Kuitenkaan, vaikka peli on uomissaan ja homma toimii ainakin toistaiseksi todella mallikkaasti, on mielestäni perusteetonta puhua mestaruudesta ja runkosarjavoitosta, vielä, näin yhdeksän pelin jälkeen. Vastaavanlainen, täysin verrattavissa oleva henkselien paukuttelu on poikinut yhden jatkoajan keskustelupalstan historian mehevimmistä ketjunavauksista. Silloinkaan ei mestaruutta voittanut joukkue, joka "loisti" alkukierroksilla.

Jäitä housuun.. En halua missään nimessä, tietenkään, pilata saati teilata odotuksiasi, jokaisella omansa.
 

Uncle Ben

Jäsen
KalPa on liikenteessä keskitason pelaajabudjetilla, joten kuuden joukkoon on perusteltua tavoitella runkosarjassa. Jos tuota suoraa pudotuspelipaikkaa ei tule, niin se on kieltämättä vähän pettymys. Itsestään selvää sekään ei ole. Pudotuspeleissä on sitten kliseisesti kaikki mahdollista, pienetkin asiat voivat ratkaista, mikä on sen hetken loukkaantumistilanne ja mitkä joukkueet nyt ylipäänsä vastakkain sattuvat. Mutta sanotaan, että puolivälieristä jatkoon, niin siihen olisi viimeistään oltava tyytyväinen.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Mainittakoon vielä omasta puolestani, että pitkällä aikavälillä ajateltuna olen erittäin tyytyväinen siihen, että KalPa pelaa liigassa ylipäänsä. Tällä kaudella ja tässä tilanteessa on kuitenkin aivan turha tyytyä mihinkään pistesijoihin. En usko millään, että esim. kuutossija lämmittäisi keväällä joukkuetta tai faneja pätkääkään, vaikka se KalPan liigahistoriassa olisikin keskimääräisesti kerrassaan verraton saavutus. Kaikki kuitenkin tietävät, että nyt saumoja on parempaankin. Kysymys on uskosta unelmiin - huikeisiin unelmiin.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllähän tässä ketjussa on esillä aivan erilaisia sijoituksia kuin kukaan uskalsi edes vuosi sitten toivoa.

Vähän kaksijakoiset fiilikset. Tavallaan kaikki muu kuin mitalit on viime kauden jälkeen pettymys, sillä se pronssi jätti kyllä melkoisesti kaihertamaan (vaikka toki aivan upea juttu olikin!). Mutta kun katsoo joukkuetta, 2000-luvun sijoituksia ja ylipäänsä kaikkea mitä on kestetty nämä viimeisimmät liigakaudet, niin kyllähän tässä on asiat nyt helvetin hyvin, kun mestaruus on muutakin kuin pelkkää utopiaa.

Vähän samaa ajattelen kuin mitä Zorba tuossa aikaisemmin kirjoitteli: nyt tai ei koskaan, tai ainakaan ei taas pitkään aikaan. Mieluiten nyt, sitten voi taas hakea vauhtia vaikka nelosdivarista... Pitäisikö koputtaa puuta?
 

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Kalikankostolle vain propseja tuomalla eloa tänne kuivuneelle ja seittien peitossa olevalle KalPa-foorumille. Itse olen jo surrut pitkään sitä, ettei KalPan menestys ole tuonut enempää eloa tänne. Enemmän täällä oli puhetta, kun kaikkia vitutti, ja hävittiin kolme ottelua viikossa. Itse myös ollut aina enemmän Niiralanmontun puolella, ja jotenkin tänne on vain vaikeampi kirjoittaa... Siellä on kuitenkin kotoisa ja leppoisa tunnelma. :)

Mutta täällä on asiantuntemusta, ja täällä saa myös kommentteja muiden joukkueiden kannattajilta.

Mutta se siitä off-topicista!

Omat odotukset: jaahas ... jotta kehitys on kestävää, niin eikös meidän pitäisi kirkastaa tuo pronssi, tai saavuttaa ainakin sama mitali. Se on muuten jännä juttu, ettei tappiot edes vituta hirveästi tällä kaudella, kun tietää joukkueen olevan hyvä, ja menevän (uskallan sanoa tämän ääneen) takuuvarmasti pudotuspeleihin. Runkosarjamenestys ei tunnu edes kovin tärkeältä tällä hetkellä, kunhan toki niitä voittoja napsuu tasaiseen (ja tarvittavaan) tahtiin. Pudotuspeleissä sitten on tosipelit.

Mutta odotan, että KalPa on runkosarjassa kuuden parhaan joukossa, ehkä jopa saavuttaa kotiedun. Itse toivon ja uskon, että KalPa on loppuottelussa. Se kun tapahtuu, oma 20-vuotinen unelma toteutuu.

Eikä mopo keuli, kyllä täälläkin on nöyryyttä opeteltu ihan tarpeeksi. Joukkuekin on nöyrä valmentajaa myöten. Mutta he tietävät osaavansa pelata, ja tämä kannattaja tietää sen faktan myös.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rämpimisen vuoksi tuntuu mentaliteetti olevan aavistuksen ylivarovainen Kuopiolaisfaneissa. Minusta teidän on ihan realistista odottaa top3- sijoitusta, ja sen ääneen sanomisessa ei myöskään ole mitään väärää. Itse veikkaisin nimenomaan sijoitusta 4 parhaan joukkoon, kun play-offsit ovat ohi. Runkosarjassa sijoille 1-3, ja tällä hetkellä KalPa on vielä se kaikkein kovin suosikki runkosarjavoittajaksikin.

Mukavempi se toki on lukea vähän nöyrempää katsontakantaa, kuin oman paremmuuden huutelua. Vaatimattomuus kaunistaa jne.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Siitä lähdetään, että KalPa on omalla pelillään runkkarin top-2:ssa. Oman suorituksen pitäisi riittää, jos joku ajelee vielä paremmin, niin sillepä ei sitten mitään mahda. Mutta ei sieltä kyllä yhtä enempää pitäisi ohi tulla.

Se mitä tapahtuu sitten playoffeissa, on sitten ihan itessään. Toiveet on korkealla, mutta eihän siinä tarvita kuin pari avainpelaajan loukkaantumista, niin tilanne muuttuu. Sanotaan nyt sitten näin, että mitali tyydyttää, mutta rahkeita on tällä kaudella mihin vaan..
 

TmiT

Jäsen
Suosikkijoukkue
<Your ad here>
Luulin tulleeni JYPin osioon, mutta tämä oli sittenkin KalPa-keskustelua.

Ei näköjään tarvittu kuin yksi kausi ja joillakin mopoa lentää Wanhan sataman nurkalta Kallaveteen. Odotuksia saa ja pitääkin olla, oli ne sitten miten optimistisia tai pessimistisiä tahansa, mutta realismi pitää muistaa. Ok, nykypäivän liigassa KalPan runkkarin voitto on täysin mahdollista, mutta onko sitten niin ehdotonta, että kausi on totaalinen pettymys jos runkosarjan voittoa ja nakkikattilakinkereitä ei tulisikaan?

Liigasta tippumiset ja muutaman vuoden takaiset rämpimiset ovat ainakin tämän näppäimistön jatkeella niin hyvin muistissa, että kauhen ylioptimistisia odotuksia on hankala muodostaa. Tyytyväinen olen suoraan pudotuspelipaikkaan ja pleijareiden osalta en vielä näin kauden tässä vaiheessa sano yhtään mitään. Jyväskylällä nämä mestaruusketjut ensimmäisten kymmenen pelin aikana.

Hyvähän tänne on saada keskustelua, sitä en kiistä. Jätetään nämä henkselin paukuttamiset kuitenkin kokonaan muille.
 

Haalariosasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä odotukset tuntuvat olevan täällä korkealla, mutta toisaalta syystäkin. Joukkue on pelannut hyvin ja nyt jos koskaan kaikki on mahdollista. Ensikaudelle on monta suurta kysymysmerkkiä ilmassa joten...

Itse olen tyytyväinen jos joukkueen hyvät esitykset jatkuvat läpi kauden ilman suurempaa notkahdusta. Mihin se sitten riittää niin sen verran tasaista sarjaa odotan ja nyt alisuorittaneiden joiukkueiden vielä petraavan, että hyvän kauden jälkeen ollaan kympin joukossa, kuuden parhaan joukkoon venyminen vaatii todella hyvää onnistumista läpi kauden. Kausi on kuitenkin pitkä ja monet tekijät, kuten loukkaantumiset sotkevat vielä joukkuetta/voimasuhteita kauden mittaan.

Itseasiassa tyytyväinen olen jos saan rahoilleni vastiketta eli nähdä hyvää kiekkoviihdettä ja että pelit jatkuvat playoffseissa kauden jälkeen. Itselle säälit eivät olisi mikään valtava pettymys vaikka peli onkin nyt kulkenut mallikkaasti, varsinkin kun ottaa huomioon historian ja käytettävissä olevan pelaajabudjetin.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Tyytyväinen olen suoraan pudotuspelipaikkaan ---

Hyvähän tänne on saada keskustelua, sitä en kiistä. Jätetään nämä henkselin paukuttamiset kuitenkin kokonaan muille.

Enemmistö on tainnut odotella tässä ketjussa jotakuinkin suoraa pudotuspelipaikkaa, joten itsekin lopettanet tuon paukuttelun tähän paikkaan sitten. Olen tällä kaudella käynyt katsomassa 4 ottelua, joista kaksi vieraissa, ja siihen taidan jättää. Vituttaa jo valmiiksi kun kuitenkin hävitään kaikki ja tiputaan sarjasta koska muutama fani odottaa joukkueelta jotain muutakin kuin niukkoja tappioita ja hyvää yrittämistä. No, ainakin enemmistö pääsee sanomaan että tämä tiedettiin ja siksi ei haluttu muuta sanoa ääneen.

Onko se keulimista, jos edellisellä kaudella on otettu mitali (joidenkin mielestä ilmeisesti sitten täysin vahingossa se pronssi arvottiin Kuopioon, kun oltiin runkkarissakin vasta kuutosia) ja tälle kaudelle toivotaan samaa, ehkä jopa hiukan kirkkaampaa? Odotukset ja toiveet ovat kuitenkin eri asia, pelko persiissä minäkin joukkueen edesottamuksia seuraan alusta loppuun vaikka kuinka toivon voittoa joka ottelusta. Ihan oikeasti, KalPa on yksi tämän kauden mitalisuosikeista. Pessimisti ei pety ja nopeasti ollaan noustu peräpäästä tähän tilanteeseen, mutta jos tässä pitää elää kusi sukassa menneiden vuosien rämpimisen takia siihen asti että kausi on ohi, niin taitaa olla sama sulkea tämä KalPan osio vitutusketjua lukuunottamatta pysyvästi. Siellä voidaan sitten keskustella romahdusta odotellessa vaikka siitä kaudesta, kun meillä pelasi Kapasta, Hallia ja vaikka ketä ja oltiin silti vaan Mestiksessä.

Lainauksen kohteeksi joutumisesta pahoitteluni TmiT:lle, olisi ketjusta muidenkin sanomisia tuohon voinut ottaa.
 

TmiT

Jäsen
Suosikkijoukkue
<Your ad here>
Lainauksen kohteeksi joutumisesta pahoitteluni TmiT:lle, olisi ketjusta muidenkin sanomisia tuohon voinut ottaa.

Ei se mitään, täällä virtuaalimaailmassa mieli ei moisesta pahoitu. Itsehän asian tapetille nostin ja kritiikkini esitin.

Viittaukseni aikaisempiin kausiin ja odotusten realistisuuteen kohdistui lähinnä tähän ehdottomuuteen. "Vittu jos ei voiteta koko paskaa, niin se on kyllä semmonen pettymys että en käy peleissä enää ikinä"-ajattelu (kuten avausviestissä kärjistetysti ilmaistaan) lähinnä herättää täällä päässä hörähdyksiä. Ei se väärin ole, vaikka mestaruutta joku oikeasti toivoisi jo tässä vaiheessa kautta, mutta kannattaa muistaa realismi. Tämän hetken KalPa on - puutteistaan huolimatta - potentiaalinen mitaliehdokas, joten varmasti jollakin ajatus saattaa jo laukata huhtikuun puolelle.

Odotetaan nyt ihan rauhassa ja katsotaan mihin suuntaan tilanne muotoutuu. Jos nämä "kymmenen pelin perusteella varmasti voitetaan kultaa"-heitot ovat kieli poskella heitettyjä, niin se on asia erikseen. Tälllöin olen mäpättänyt aiheettomasti.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei se mitään, täällä virtuaalimaailmassa mieli ei moisesta pahoitu. Itsehän asian tapetille nostin ja kritiikkini esitin.

Viittaukseni aikaisempiin kausiin ja odotusten realistisuuteen kohdistui lähinnä tähän ehdottomuuteen. "Vittu jos ei voiteta koko paskaa, niin se on kyllä semmonen pettymys että en käy peleissä enää ikinä"-ajattelu (kuten avausviestissä kärjistetysti ilmaistaan) lähinnä herättää täällä päässä hörähdyksiä. Ei se väärin ole, vaikka mestaruutta joku oikeasti toivoisi jo tässä vaiheessa kautta, mutta kannattaa muistaa realismi. Tämän hetken KalPa on - puutteistaan huolimatta - potentiaalinen mitaliehdokas, joten varmasti jollakin ajatus saattaa jo laukata huhtikuun puolelle.

Odotetaan nyt ihan rauhassa ja katsotaan mihin suuntaan tilanne muotoutuu. Jos nämä "kymmenen pelin perusteella varmasti voitetaan kultaa"-heitot ovat kieli poskella heitettyjä, niin se on asia erikseen. Tälllöin olen mäpättänyt aiheettomasti.

Olet ymmärtänyt avausviestin hiukan väärin. Jos KalPa ei voita mestaruutta on minun pakko myöntää olevani hiukan pettynyt. Mielestäni mekin ansaitaan yksi viiri kattoon kaiken taaperruksen ja kovan taistelun jälkeen. Joukkue on takuulla täällä kaudella top4 kamaa ihan paperillakin vai eikö? Silloin minusta on todella aiheellista odottaa sitä kirkkainta mitalia. Nyt se on mahdollista. Jos kuitenkin käy vaikka niin, että KalPa tippuu Mestikseen ja tekee sen jälkeen konkurssin ja pelejä jatketaan Suomisarjassa. Minut löytää silti montusta ihan niinkuin viime Suomisarjavisiitilläkin.

Niin ja ketjunavaus ei ole vitsi. Jos muut ei usko, luota tai odota omilta mitään ei se ole minulta pois. Voin kuitenkin pyytää kaikilta anteeksi sitä, että odotuseni ovat korkealla. Anteeksi.

Minulla ei ole muuten mopoa niin keulin sitten autolla :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös