San Jose Shark #50 kirjoitti:
Ässillä homma prakaa ennen muuta veskareiden osalta. Kaksikko on tasainen, muttei ole kyennyt ainakaan vielä täyttämään Riksun ja Lanngkowin saappaita.
Kumma juttu, kun ollaan jo 0 kappaletta otteluita pelattu kauden 06/07 SM-liigaa, eikä vieläkään Kilpeläinen/Kaltiainen ole täyttäneet edeltäjiensä saappaita. Täysin sukka veskarikaksikko! Toista se oli edellisenä kesänä, kun kaksikko Riksman/Nissinen kylvi kauhua ja pelkoa ympäri maan. Siinä kaverit, jotka täyttävät Takon housutkin, turuilla ja toreilla kuhistiin.
Mä en oo ainakaan tyytyväinen mihinkään. Jos mestaruus voitetaan, pitää se ottaa tyylillä! Kentällä pitää näkyä verta ja suolenpätkiä, illasta toiseen! Kunhan tapellaan ja hakataan kaikki, ni oon tyytyväinen. Kaikki alle 100 kiloiset pelaajat Ässissä on ei_niin_toivottuja.
...Oikeasti olen tyytyväinen, jos ns. asiantuntijat joutuvat pettymään arvioissaan ja näkevät punaista, muualla kuin sarjan tyvipäässä. Jatkoajan(kin) arvio vaikutti kummalta? Mitä niin mullistavaa meiltä on lähtenyt muihin nähden, että meillä ei ole mitään, ei siis yhtään mitään? Kaksi todella hyvää runko-kaksikkoa edelleen riveissä, finaalit kokeneena. Mave-Kuusela, Kupru-Fobba. Aukot paikattu ihan ok ja kuka todella itkee
runkosarjan Rautee-Kaipainen perään? siantuntijat herätys!!