Mihin olisit tyytyväinen kaudella 2006–2007?

  • 7 397
  • 63

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&joukkue=Ässät&id=4970

Ylläolevassa JA. kolumnissa Iiro Lehtonen toppuuttelee Ässä-fanien yltiöpäisiä odotuksia. Henkilökohtaisesti en kylläkään tunne/tiedä ketään Patamiestä joka povailisi Ässiä suoraan esim. 4 sakkiin. Itse olisin enemmän kuin tyytyväinen jos Pata selviäisi 8 porukkaan, ja sitä kautta puolivälieriin.

Joka kausi ei ole mahdollista, etenkään näin suppeilla resursseilla taistella mitaleista. Mielestäni Ässien kautta voidaan pitää onnistuneena jos taistellaan peleissä veren maku suussa, annetaan kovia taklauksia sekä keikutaan taulukossa sijoilla 8 - 10. Tärkeimpänä pointtina pidän kuitenkin talouden lopullista eheyttämistä, johon toki vaaditaan pelillisesti ok kausi.
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisin tyytyväinen pudotuspelipaikkaan. Tulisi se sitten suoraan tai sääliplayoffien kautta niin se olisi tuolla kokoonpanolla ja resursseilla einomainen suoritus. Eli sijat 1-8 niin olen tyytyväinen. Ja tietysti taloudellisesti voitollinen kausi on hakusessa :)
 

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen tyytyväinen, jos Ässät pelaa varsinaisten pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella - tapahtui tämä sitten säälipleijarien kautta tai suoraan runkosarjassa paikkansa varmistaen.

Toki on mahdollista, että ruokahalu kasvaa syödessä, mikäli kausi lähtee hyvin käyntiin.
 

ÄssÄ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ensi kausi

En itsekään usko, että kovin monella kannattajalla on mitään kultaodotuksia ensikaudesta, juttu oli vähän yliampuva. Kirjoittaja oli huolissaan hyökkäyksestä, minä olen paljon enemmän huolissani maalivahdeista ja puolustuksesta. En tiedä oliko kirjoittaja nähnyt ikinä Kaltiaisen pelaavan, kun kehui mailankäsittelyä! Hyvä kun tietää mitenpäin mailaa pidetään käsissä.
Itse kysymykseen, odotukseni ovat sijoilla 8-10 runkosarjassa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Levonen kirjoitti:
Kympin sakkiin runkosarjassa. Sen jälkeen kaikki on auki ja omissa käsissä.

Aamen! Hankala sitä on kait tuon tyhjentävämmin sanoa. Hienoa muutenkin huomata, että porukka tuntuu olevan ihailtavan yksimielistä...

Periaatteessa odotukset kauden mittaan kai kulminoituvat kahteen tekijään:

1) miten Kaltiainen-Kilpeläinen kaksikko onnistuu
2) tekeekö joku/jotkut maaleja myös ykkösketjun ulkopuolella
 

AceMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse olisin tyytyväinen, kunhan Ässillä olisi taisteleva ilme ja yritystä. Eihän sille sitten mitään voi jos taito ja yritys eivät yhdessäkään riitä.
Odotan kuitenkin sijoja 8-10.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Nolla-tulos ja säilyminen liigassa.

Niin, ja tappeluitahan pitää tietenkin olla.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Nimen omaan!

Paketti sellaseen kuntoon, ettei omissa olla jatkuvasti kusessa. Se pelillisistä asioista. Muuten; rouhintaa, torikokouksia, pommeja, tappeluja...Vieraissa kaiketi kurinalasuus ja puolustuspeli korostuu, pelataan passiivista ja vittumaista vieraskiekkoa, näin toivon.

Kotonakin järki tulee pitää päässä, mutta ajokoirakiekon harrastaminen ei ole kiellettyä. Tod.! Pelit HIFKiä ja Lukkoa vastaan lienevät klassikoita jo ennen syntymistään.

Pelin viihdearvo ja intensiteetti kotona riittävälle tasolle. Sijoitus kymmenen joukkoon, kotietu sääleihin eli sijat 7-8 voisivat olla ennakkoon se valo, joka loistaa pitkän tunnelin päässä. Mielellään puolivälieriin.

Tämän jälkeen kaikki on plussaa...ja vain taivas rajana.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toive nro 1. Crombeenille väh. 3 myllyä
Toive nro 2. Forsbeckalle väh. 3 Myllyä
Toive nro 3. Play offeihin pääsy
Toive nro 4. Joensuulle onnistumisia ja yksi mylly
Toive nro 5. Mitali
Toive nro 6. Sopu Vellun kanssa

Kyseessä siis toiveita pukille, mutta vähempään olen tyytyväinen (paitsi play off- paikan suhteen)
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mr.Bletch kirjoitti:
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&joukkue=Ässät&id=4970

Ylläolevassa JA. kolumnissa Iiro Lehtonen toppuuttelee Ässä-fanien yltiöpäisiä odotuksia.

Olipas muuten harvinaisen tyhjä ja turha "kolumni." Parempaa näkyy päivittäin keskustelupalstalla. Huvittavaa muutenkin, sillä kirjoitus vaikutti tosiaan enemmän keskustelupalstan nassuttamiselta kuin kolumnilta...

Mielestäni ainakaan Jatkis-piireistä ei löydy taivaisiin kurkottavia Ässä-faneja. Kiitettävän nöyrästi porukka lähtee tähän(kin) kauteen...

Asiaan. Tyytyväinen olen, mikäli pelin yleisilme miellyttää. Yllä asia on jo ilmaistukin, eli kaipaan vauhtia, taklauksia, tunnetta... Sitä samaa, mitä oli taas mm. SK-turnauksen ekassa pelissä hyvin havaittavissa. Tulokset tulevat tällä kaudella vasta peli-ilmeen jälkeen.
 

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
Kunhan pelit pelataan loppuun, eikä luovuteta vaikka oltaisi pari maali tappiolla ole tyytyväinen.

Sijoituksista on vaikea sanoa, sääleihin kotietu eli 8 parhaan joukkoon on hyvä tähdätä, mutta mahdolliset loukkaantumiset ja tulevat vahvistukset sotkevat niin Ässien kuin muidenkin joukkueiden peliä.
 

Bud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylän syksyllä saavutetut mestaruudet
Kyllä tuo kahdeksan joukkoon pääsy olisi hyvä suoritus. Jos kaikki natsaa, voidaan olla jopa kuuden sakissa, mutta kympin huonommalle puolelle ei voi mennä.
Hienosti Lehtonen kertoo odotuksemme, maltan tuskin odottaa kun kaveri kuittaa kun Pata ei voitakkaan mestaruutta.. hohhoh
 

mic82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja lentävät mikroautonrenkaat
Mr.Bletch kirjoitti:
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&joukkue=Ässät&id=4970

Ylläolevassa JA. kolumnissa Iiro Lehtonen toppuuttelee Ässä-fanien yltiöpäisiä odotuksia. Henkilökohtaisesti en kylläkään tunne/tiedä ketään Patamiestä joka povailisi Ässiä suoraan esim. 4 sakkiin.
Se on mielestäni hyvä, että asiasta puhutaan. Kyllähän tuollaisen huuman jälkeen joillakin todellisuudentaju voi hiukan hämärtyä. Itse kuitenkin uskon vahvasti, että realiteetit on otettu myös fanien piirissä huomioon ja tavoitteita ei ole asetettu liian korkealle. Omasta mielestäni pleijaripaikan tavoittelu ei ole ollenkaan epärealistinen tavoite. Sanokoon IS:n 1X2 höpöhöpölehti asiasta mitä tykkää.

Tässä vielä meidän oma juttumme em aiheesta. Se on vanha, mutta aika lailla samoista asioista puhellaan. http://www.assafanit.net/artikkeli_voittamisen_siemen.htm
 

IkuinenPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
Nickerson#50 kirjoitti:
Olisin tyytyväinen pudotuspelipaikkaan. Tulisi se sitten suoraan tai sääliplayoffien kautta niin se olisi tuolla kokoonpanolla ja resursseilla einomainen suoritus. Eli sijat 1-8 niin olen tyytyväinen. Ja tietysti taloudellisesti voitollinen kausi on hakusessa :)


Samaa mieltä. Turhaanpa tätä uudelleen kirjoittamaan, koska tässähän se jo tulikin aika tarkasti.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Runkosarjassa kahdeksan sakissa ja pleijareissa mielellään välieriin. Kuusela voittaa maalintekijäkuninkuuden ja MaVe pistebörssin ja joku pystyy astumaan Nicken saappaisiin ja latomaan tilastoihin vastaavat lukemat.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kyllä mä olisin tyytyväinen siihen että Ässät olisivat puolivälierissä joko suoraan tai sääliplayoffeista jatkoonmenijänä.

Lisäksi olisin tyytyväinen jos Joensuu löisi itsensä läpi samoin kuin Kilpeläinenkin...

Ja vielä siihen että Ässät olisi edelleen Satakunnan valtias.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Odotukset: Nyrkkihippasilta useimmin voittajina kuin selkäänsä saaneena suihkuttelemaan ja muuten urheilullisesti PO-paikka ja taloudellisesti voitolle.

Täytyy myöntää että ne odotukset ja paineet taidetaan haluta nähdä ihan muualla kuin Porissa, itsekin pelkäsin viime kauden jälkeen että täällä olisi aivan kohtuuttomat odotukset menestyksen suhteen alkavalle kaudelle mutta nyt tuntuu että jalat on pysyneet aikalailla kaikilla maan kamaralla.
 

Mallikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät,Suomen maajoukkueet
Ässät 2006-07

Sijoitus runkosarjassa kympin paremmalle (7-10) puolelle hyvien koti- ja vieras pelien ansiosta. Välttää kaikki "kriisit" ja olla muutenkin positiivinen joukkuen kannattaa edelleen!
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kauden lopussa on hyvä mieli, jos nuoret lupaukset lyövät läpi ja usko tulevaisuuteen on sen johdosta vahva.

Kotona pitää peleissä olla taisteleva ilme.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Minä tahdon nähdä sitä joukkuetta, joka viime vuonnakin viihdytti. Sen joukkueen pitää taistella ja taklata. Jos kaatuu, niin kaatuu saappaat jalassa. Chewie tehkööt taas "nielikäiset" (sen ekan kauden..) ja tulkoot kovalla asenteella joka vaihtoon. Kivenmäki yrittäkööt tosissaan ja koko joukkue taistelkoot viimeiseen hengenvetoon ja viimeiseen sekuntiin asti

Mun puolesta voidaan vaikka jäädä viimeiseksi, kunhan tuosta joukkueesta saa olla ylpeä - jos ne pelaavat.

Lisäksi haluaisin nähdä pullovapaan jään ja saada niitä töitä järkkärinä, mitä on lupailtu, mutta sitä ei kai kysytty?
 

Temp

Jäsen
Sijoitus 10 sakkiin, sen jälkeen kaikki auki. Puolivälierät olisi taas kiva kokea oli niin hieno Tapparasarja. Mutta jos pelit säälipleijareihin katkeaa niin ei kyyneliä vuodateta täällä.

Sijoitustakin tärkeämpää olisi nähdä joukkue joka kaatuu ns. "saappaat jalassa". Kunnon vääntö joka ilta, sellaista kelpaa katsella.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itselleni olisi melkein "mestaruus", jos pelattaisiin puolivälieriä, ja siellä vielä verinen sarja, jota ei hävitä suoraan 4-0. Tällä hetkellä tuntuisi siltä, että on liian paljon odotettu, jos puolivälieräpaikka tulisi tälläkin kaudella suoralla runkosarjasijoituksella. Siinä mielessä runkosarjan sija 10 on se mihin olen jo tyytyväinen, sekä tietysti se, ettei tehdä taloudellisesti tappiota.

Kaikista tuskaisimpia ovat olleet sellaiset kaudet, jotka ovat ohi jo joulutauolla. Kiinnostuksen olisi säilyttävä koko runkosarjan ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös