Mihin olisit itse tyytyväinen?

• 41 745
  • 289

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitkät lomat, eli kunhan ei karsintapelejä jouduta pelaamaan.

Eiköhän sieltä Jusu tulisi ja pudottaisi meidät karsimaan ja RD hoitaisi loput Juhiksen, Pillun ja Filppulan johdolla.
Pätee edelleen. Pitkät lomat ilman karsintoja ja playoutteja, niin olisin tyytyväinen. Jotenkin sitä jo kaipaa kesää, kun pienellä JYP-kannattajalla on kaikki hyvin.

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Olisin tyytyväinen jos joka jätkä pelaisi loput pelit sata lasissa.

Ei tätä porukkaa kyllä ensi kaudella sponsoroida enää.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle ei kyllä riitä. On tässä sen verran monta vuotta oltu ulkona pudotuspeleistä, että kyllä sinne on jo mentävä varsinki kun 12 joukkuetta nyt pääsee.
Juuri näin, itse naureskelin, kun joku sanoi että ei päästä pudotuspeleihin. Ajatus oli että eikö ne tiedä että nyt pääsee 12 joukkuetta sinne heh, heh, tokihan me ollaan 12 joukossa. No, ei paljon naurata enää.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No suoraan sanoen playoffit mut ei taida olla realistiset joten sanon playouttien välttämisen

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Joo ei riitä kyllä playoutien välttäminen. Jumalauta kun kolme neljästä seurasta pääsee tätä nykyä pudotuspeleihin, niin kyllä sinne JYPinkin pitäisi päästä. Se on minimisuorite joka ikinen kausi, ellei pelata jollain säästöliekillä.

Melkein mieluummin playoutit kuin sijat 13 ja 14. Playouteissa nähtäisiin merkityksellisiä pelejä kauden loppuun saakka.

Shakesbeers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Boston Bruins ja NhlÄn suomalaiset.
No suoraan sanoen playoffit mut ei taida olla realistiset joten sanon playouttien välttämisen
Playoffit ovat vielä ihan täysin realistiset. Ens viikolla hpk voitettava jos haluaa vielä 8 joukkoon. Pelicans jos haluaa välttää karsinnan ja Saipa jos haluaa näyttää, että keväällä vielä pelataan.

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Playoffit ovat vielä ihan täysin realistiset.
Tämän viikon myötä tässä on valitettavasti tullut edelllisten kausien fiilikset takaisin pintaan. Sarjataulukkoa kun katsoo, niin kaikki on vielä mahdollista ja omissa käsissä. Mutta peliä kun katsoo, niin ei mitään palaa. No, tammikuu meni tosi hyvin ja pitää vaan ajatella, että se on se JYPin normitaso ja nämä oli ulospuhalluksia. Ilves ja KalPa oli paskamaisia vastuksia, joten nolla pistettä ei sinällään mikään katastrofi ole, mutta tuo tyyli miten pisteen menetettiin, se huolestuttaa. Vai onko sairaslomalta palaavien pelaajien sisäänajo sotkenut kaiken?

Tämän hetken sarjasijoitus, 13., se on tuttu ja turvallinen, mutta kyllä mä uskon, että playoffeihin mennään vielä heittämällä, muuhun en ole tyytyväinen. Sama vanha juttu: me saadaan mitä ansaitaan ja turha sinne playoffeihin on edes mennä jos peli on sillä tasolla, ettei siellä on mitään mahdollisuuksia pärjätä.

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Juuri näin, itse naureskelin, kun joku sanoi että ei päästä pudotuspeleihin. Ajatus oli että eikö ne tiedä että nyt pääsee 12 joukkuetta sinne heh, heh, tokihan me ollaan 12 joukossa. No, ei paljon naurata enää.
Suhteellisen kova itseluottamus nauraa edes silloin tuolle ajatukselle, kun Jyp ollut viimeksi 12 parhaan joukossa 5 vuotta sitten.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy