Mihin olisit itse tyytyväinen?

• 46 269
  • 332

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Mun ajatukset tästä kaudesta häviää lopullisesti siinä vaiheessa kun Hippos-hankkeen ensimmäinen kuokanisku lyödään asfalttiin ja hommat lyödään käyntiin. Tuon hankkeen alulle saaminen on tällä hetkellä playoffejakin tärkeämpi. Niin hullulta kuin se kuulostaakin.
Ei kuulosta yhtään hullulta se hanke paljon yhtä kautta isompi ja tärkeämpi juttu koko seuran tulevaisuudelle.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Ei kuulosta yhtään hullulta se hanke paljon yhtä kautta isompi ja tärkeämpi juttu koko seuran tulevaisuudelle.
Juurikin näin. Yksi "säälisarja" ei juuri muuta mitään. Mitä nopeammin pääsevät rakentamaan, sen parempi. Seppänen kyllä kuittaa yhden "säälisarjan" verran lipputuloja seuran kassaan, jos vaan hanke pääsee alkamaan mahdollisimman nopeasti.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Minä en tossa kohti osaisi ajatella noin vaikka tiedänkin et tuo on myös todella tärkeä asia seuran kannalta…

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Pleijaripaikkaan. Ei voi mitään, mutta kaikki muu on pettymys. Samat olivat odotukset kauden alkaessa. Että tästä alennustilasta oltaisiin edes suunta saatu ylöspäin. Eipä ole omissa käsissä enää, mutta karsintasarja olisi "kaikki on paskaa" ja pleijarien ulkopuolelle jäänti "kaikki on paskaa paitsi kusi".

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Minä en tossa kohti osaisi ajatella noin vaikka tiedänkin et tuo on myös todella tärkeä asia seuran kannalta…
Tulee sieltä se ensi kausi taas, milloin on uudet mahdollisuudet mennä playoffeihin. Ollaan tässä menty sen verran monta vuotta ilman playoffeja, että tämä vuosi vielä "kerta kiellon päälle" meiningillä ei tunnu missään. Varsinkin kun siellä taustalla on se tieto siitä, että heti kun päätös HO:lta tulee, niin pääsevät rakentamaan oikeasti uuden JYPin ensimmäisiä askelia kohti parempaa tulevaisuutta. Fasiliteetit on tällä hetkellä se numero yksi. Sen pohjalle on hyvä rueta rakentamaan myös taloudellisesti sekä urheilullisesti parempaa tulevaisuutta.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tulee sieltä se ensi kausi taas, milloin on uudet mahdollisuudet mennä playoffeihin. Ollaan tässä menty sen verran monta vuotta ilman playoffeja, että tämä vuosi vielä "kerta kiellon päälle" meiningillä ei tunnu missään. Varsinkin kun siellä taustalla on se tieto siitä, että heti kun päätös HO:lta tulee, niin pääsevät rakentamaan oikeasti uuden JYPin ensimmäisiä askelia kohti parempaa tulevaisuutta. Fasiliteetit on tällä hetkellä se numero yksi. Sen pohjalle on hyvä rueta rakentamaan myös taloudellisesti sekä urheilullisesti parempaa tulevaisuutta.
Ja ens kaudella voidaan taas sanoa et onhan ensi kausikin… Joo, ymmärrän kyllä pointtisi mut kuten sanoin niin ei se mua tossa kohti lohduta jos tosiaan jäätäisi pisteen päähän playoffeista. Vaikka kuinka olisi toinen sit hyvä puoli tällä.

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Karsintojen välttämiseen. Sellaista infernoa ei halua kokea. Mieluummin toki ilman playouteja, mutta se ei nyt näytä kovin todennäköiseltä.
Playoff-juna meni jo, kiitos viime minuuteilla pois annettujen pisteiden.
Kii...tos JYP, ehkä?
Karsinnat välitettiin rima pomppien. Itse ei ansaittu mitään.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ois ihan järkyttävää jos jäätäisi pisteen erolla ulos playoffeista… Siitä toipumiseen menisi puoli vuotta.

Joten kun se ja playoutit vältetään niin olen tyytyväinen.
Kiitoksia! (Ainakin jollain tavalla…)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy