Mies onko toivo menetetty, leuttomat, rikkaat, uniformupukuiset napsii laatunaiset.

  • 10 979
  • 56

krobbe

Jäsen
Mies onko toivo menetetty, leuattomat, rikkaat, uniformupukuiset napsii laatunaiset.

Usein olen miettinyt mikä on naisen motiivi valitessaan elämänkumppania. Tässä kohtaa unohdetaan normaalit tavisliitot ja "enhän mä kai muuta saiskaan" naiset. Julkisuudessa esiintyneitä "sopusuhtaisia" pareja seuranneena ei voi tulla mieleen kuin kaksi vaihtoehtoa miksi erään jääkiekkojoukkueen pääomistaja saa edes säpiä.

Kaunis nainen ja mitättömän habituksen omaava mies yhdessä, miksi? Iso kalu tahi rahaa enemmäm kuin omiksi tarpeiksi, siinäkö syy? Mitä merkitsee naiselle aito rakkaus tavallisen laitahyökkääjän kanssa, jos ainoat lemmen hetkien lisäksi saatavat edut ovat makaronilaatikko ja pääsylippu maatalousnäyttelyyn?

Uniformu, niin kuin Hägglund sanoo = http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1507585 saa myös naisen alttiiksi antamiselle, miksi? No sitä voi vain näin miesnäkökulmasta ihmetellä.

Mielipiteitä kaipaan varsinkin naisilta, onko raha, iso kalu (sen voin jotekin ymmärtää) tai uniformu se autuaaksi tekevä juttu.

Ps. Hain joskus poliisikouluun, en päässyt, saan silti.
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Evoluutio rules!

Usein olen miettinyt mikä on naisen motiivi valitessaan elämänkumppania.
Tätä aihetta sivuten kannattaa tutustua seuraavaan uutukaiseen tutkimustulokseen:

http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=124601

Eli miehet hyvät, kun eukko rupsahtelee niin ei muuta kuin nuorempaa kehiin. Onhan tästä lukusia esimerkkejä: Lipposen Paavo ja Päivi. Kurrin Jartsa ja Vanessa. Sievisen Jani ja se ruotsalainen missi, vain muutamia mainitakseni. Niin ja eikös juuri liikemies Harrylla ole näitä nuorikkoja riittänyt pilvin pimein...

Evoluution jatkumossa tällainen käyttäytyminen on siis selitetty ns luonnon valinnaksi. Naiset taas etsivät vakaata ja turvallista urosta rinnalleen, jonka on parempi olla useamman vuoden vanhempi miekkonen. Usein näiltä ukoilta löytyy myös enemmän massia, mikä taatusti on omiaan lisäämään nuorempien, lisääntymiskykyisten ja -haluisten naaraitten mielenkiintoa.

Paksu lompakko ja/tai iso vehje. Tuskin nämä ominaisuudet korreloivat keskenään, mutta jos miehellä on edes toinen edellämainittu valtti hallussaan, niin tsäänssit paranevat oleellisesti.

P.S. Itselläni on ohut lompakko.
 
Viimeksi muokattu:

Cassu

Jäsen
Itse kyllä pidän palomiehistä, poliiseista, armeijan äijistä ja vartijoista. Ja syynä on juuri se asu ja työ. Riskialtista työtä, jossa haasteita on jatkuvasti. Se kertoo että miehessä on rohkeutta ja henkistä kovuutta. Tehtävät ovat välillä vaativia ja haasteellisia ja oma turvallisuus joudutaan usein laittamaan peliin. Kyllä sellasessa ammatissa oleva mies saa aina syttymään. Ei se raha ole tärkeää, mieluummin köyhä ja nuori vartija kun rikas vanha käpynen äijä. Ja kalun koosta sen verran, että ei se koko vaan miten sitä osaa käyttää.
 

julle-jr

Jäsen
Itse kyllä pidän palomiehistä, poliiseista, armeijan äijistä ja vartijoista. Ja syynä on juuri se asu ja työ. Riskialtista työtä, jossa haasteita on jatkuvasti. Se kertoo että miehessä on rohkeutta ja henkistä kovuutta. Tehtävät ovat välillä vaativia ja haasteellisia ja oma turvallisuus joudutaan usein laittamaan peliin. Kyllä sellasessa ammatissa oleva mies saa aina syttymään.
Eli toisin sanoen, jos on kanttia mennä vaikkapa vetämään leukoja 12. kerroksen parvekkeelta, niin suosio naisten keskuudessa on taattu, koska silloinhan osoittaa olevansa rohkea ja "henkisesti kova". Sitten vielä ihmetellään miksi pojat aina esittävät kovista, varsinkin kännissä. Sinänsä hyvä, ei ole turhaan tullut uhmattua kuolemaa :)

Palomiehen ja poliisin työt ovat kyllä kunnioitettavaa ja hyödyllistä työtä, ei siinä mitään, ovat kyllä naisensa ansainneet. Armeijakin pääosin lienee ihan hyvä olla olemassa, tosin osan niistä urpoista voisi kyllä passittaa tekemään jotain tuottavampaa.

E: Sen sai tosiaan huomata joskus aikoinaan, että kun laivaston ankkapuvussa hengaili kaupungilla (tai baareissa), niin naisten huomio oli taattu. Se oli naisten suhteen helppoa aikaa, vaikeaa ymmärtää näin jälkeenpäin mitä ihmeen merkitystä jollain puvulla on, mutta silloin en valittanut.
 
Viimeksi muokattu:

Cassu

Jäsen
Sitten vielä ihmetellään miksi pojat aina esittävät kovista, varsinkin kännissä.
Muista naisista en tiedä, mutta omana mielipiteenä voin sanoa, ettei mua kiinnosta mitä joku tekee kännissä. Sen takia edellä kuvaamani työt viehättävät koska he tekevät sitä jatkuvasti. Oli sitten vartija, poliisi tai palomies niin yhtä kovaa hommaa se on.
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
ja kalun koosta sen verran, että ei se koko vaan miten sitä osaa käyttää.

En ikinä suostu uskomaan tätä, ja lukuisat lukuisat naisystävänikin ovat epäilykseni vahvistaneet oikeiksi. Totta kai koolla on merkitystä, se on täysin luonnollista. Käyttötaito korvaa fyysisiä puutteita, muttei iso kalu tarkoita automaattisesti osaamatonta sillä saralla.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ikinä suostu uskomaan tätä, ja lukuisat lukuisat naisystävänikin ovat epäilykseni vahvistaneet oikeiksi. Totta kai koolla on merkitystä, se on täysin luonnollista. Käyttötaito korvaa fyysisiä puutteita, muttei iso kalu tarkoita automaattisesti osaamatonta sillä saralla.

Aivan näin!
Jokainen nainen tai tyttö jolta olen asiaa kysynyt on sanonut että on väliä.
Tämähän on samaa tasoa "sisäinen kauneus on tärkeintä" mantran kanssa jonka rumat ovat keksineet.. Ketkä lie tuon toisen sitten ...?
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Sanon tähän kuten legendaarinen naistenmies Marlon Brando, kun häneltä kysyttiin hänen lukuisista naissuhteistaan:- Ei ole vaikea saada naisia kun on rikas ja kuuluisa, itse asiassa se on todella helppoa.

Miten tämä taas liittyy mihinkään? No ei yhtään mitenkään.
 

scholl

Jäsen
Kyllä tuo menee toistepäin kuin mitä Krobbe asian esittää. Päivi Lipponen ja Vanessa Kurri eivät nyt todellakaan mitään helmiä ole. He siis ovat siinä sitä osapuolta, jolla on käynyt säkä. Ja jos esim. ystäväpiiriä pohtii niin lähes sataprosenttisesti voi sanoa, että sitä ihmettelee, että miten fiksu ja filmaattinen, hyvintoimeentuleva mies aina joutuu parisuhteeseen tai jopa naimisiin seminollan muijan kanssa. Vastaus on yleensä aina "se on kiva". Niinpä niin.

Vasta näin jälkeenpäin olen tajunnut, että onhan tästä miesten ja naisten eroista ollut viitteitä jo aiemminkin, mutten ole vain vinkkejä havainnut. Aikoinaan espanjan opettajani ihmetteli sitä, kun tekstissä puhuttiin jonkun lapsista ja pojasta kerrottiin kuinka etevä hän on ja vaikka mitä kun taas tytöstä sanottiin vain, että hän on sympaattinen. Opettaja naureskeli asialle oikein kunnolla ja ihmetteli, että kuinka niin sympaattinen. Mutta niinhän se taitaa olla. Miehet ovat eteviä ja naiset ovat kivoja. Silti naiset pääsevät naimisiin ja miehet joutuvat.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
...palomiehistä, poliiseista, armeijan äijistä ja vartijoista. Riskialtista työtä, jossa haasteita on jatkuvasti. Se kertoo että miehessä on rohkeutta ja henkistä kovuutta. Tehtävät ovat välillä vaativia ja haasteellisia ja oma turvallisuus joudutaan usein laittamaan peliin.
Itse jakaisin kyllä noi kaksi ensimmäistä omaan edellä mainitttuun kategoriaan ja kaksi jälkimmäistä johonkin aivan muuhun kategoriaan. Kaikista on tullut otettua selvää tavalla tai toisella, vaikkakin ei omakohtaisesti työtehtävien puolesta.
Minähän kun saan kaikki naiset kertomalla heille osaavani luetella piin 30 desimaalin tarkkuudella.........not.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Ps. Hain joskus poliisikouluun, en päässyt, saan silti.


Niin, kun tarpeeksi yrittää, niin myös saa!

Sinänsä kyllä tämä uniformu-kavereiden etulyöntiasema on ristiriitaista sen kanssa, että nykyaikanahan nuoret naiset tuntuvat arvostavan enemmänkin sellaisia metroseksuaaleja "miehiä". Onhan siinä varmasti se etu, että vaatteita voi lainailla puolin ja toisin. Samat mielenkiinnon kohteet tai jotain...?

Uniformu-pukuisista "metroseksuaaleista" taas tulee lähinnä mieleen Village People.
 

krobbe

Jäsen
Mistä se jäi kiinni, että et päässy?

Olisikohan ollut niin, että minulla oli liian lyhyt pamppu. Tai siihen aikaanhan vaadittiin joko luku- tai kirjoitustaito ja minulla oli valitettavasti ne molemmat.

En tiedä tänä päivänäkään miksi en sopinut heidän aatoksiinsa, mutta vahva epäillys on, että isälläni oli väärän värinen jäsenkirja.

Ja kalun koosta sen verran, että ei se koko vaan miten sitä osaa käyttää.

Näin kai se on, pienelläkin kalulla tekee kuulemani mukaan ihmeitä kunhan se on kiinni vikkelässä takapuolessa.
 

Håkan

Jäsen
Ensin olisi hyvä tietää mikä on LEUTTOMUUDEN syvin tai ainakin jonkinlainen olemus. Ja jos "niitä" on paljonkin, kuin myös muita otsakkeessa mainittuja, niin eihän voi käyttää verbiä napsii, vaan napsivat. No, onneksi eräs terveyskenkäspesialisti ehti jo tähänkin ketjuun itseilemään.
 

scholl

Jäsen
Eikös uniformu tarkoita samaa kuin fyrk ej finns. Eli lähinnä slummien usekkeja. Eli ne naiset, jotka diggaavat niistä, taitavat olla sellaisia halvannäköisiä naisia, mitä näin American Car Showssa.

Lentokapteeni taitaa olla poikkeus. Uniformu, johon liittyy myös hyvä palkkataso.
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uniformu tekee miehen?

Itsekin tulee pidettyä tietynlaista uniformua harrastuksen puolesta päällä. Kyllä siinä huomaa, että naiset katsovat eri tavalla, kuin "siviilivaatteissa". Vai johtuuko kaikki vain omasta mielikuvituksesta? Vai naisten mielikuvituksesta?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja kalun koosta sen verran, että ei se koko vaan miten sitä osaa käyttää.

Jep...olen kuullut että 2,5 senttiä riittää. Siis näin teoriassa ainakin. Ei nyt muuten ketjuun liittinyt, mutta kuitenkin...
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Itsekin tulee pidettyä tietynlaista uniformua harrastuksen puolesta päällä. Kyllä siinä huomaa, että naiset katsovat eri tavalla, kuin "siviilivaatteissa". Vai johtuuko kaikki vain omasta mielikuvituksesta? Vai naisten mielikuvituksesta?
Jaa sä oot larppaaja? Kai ne naiset ny kattoo eri tavalla kun painelee ympäriinsä männinkäisenä...
 

Cassu

Jäsen
Itse jakaisin kyllä noi kaksi ensimmäistä omaan edellä mainitttuun kategoriaan ja kaksi jälkimmäistä johonkin aivan muuhun kategoriaan. Kaikista on tullut otettua selvää tavalla tai toisella, vaikkakin ei omakohtaisesti työtehtävien puolesta.
Minähän kun saan kaikki naiset kertomalla heille osaavani luetella piin 30 desimaalin tarkkuudella.........not.
Minkähän perusteella sä tämän jaon tekisit? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Itse en ole jokaiseen ammattikuntaan tutustunut, vain yhtä teen työkseni.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Minkähän perusteella sä tämän jaon tekisit? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Itse en ole jokaiseen ammattikuntaan tutustunut, vain yhtä teen työkseni.
No sillä perusteella jonka mainitsit. Noi kaksi ensimmäistä kuuluu ihan oikeasti tähän mainitsemaasi:
"Riskialtista työtä, jossa haasteita on jatkuvasti ja oma turvallisuus joudutaan usein laittamaan peliin" -kategoriaan. Armeijan henkilöt kasarmeilla vain märissä unelmissaan. Tietenkin nämä kriisinhallinta ja rauhanturvajoukot ulkomailla on asia erikseen. Ne kuuluvat ensimmäiseen kategoriaan. Vartijan hommiin taas kuuluu lähinnä olla ja varmistaa että kaikki toimii niinkuin pitää. Eli olemista autossa, monitorin edessä, kaupassa, jossain muualla.. Siis sananmukaisesti vartioida.

Kaikki on siis ihan ok-hommia mutta en nyt ihan samaan niputtaisi kuitenkaan.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ma nakisin tan asian niin, etta kylla ne naiset etsii meista miehista juuri niita, jotka "vie jalat alta". Tavalla tai toisella.

Ja kun katsoo tota kundien valloittamaa "Naiset, jotka vievat jalat alta" -ketjua, niin ei siellakaan nyt ihan hirveesti niita "taviksia" ole, vaan paapaino nayttaa olevan hyvannakosissa, vitun hyvannakosissa seka vahavaatteisissa naisissa/tytoissa. Eli pitaako sita sitten niin gauheem'bal ihmetella, miksi naisetkaan ei ihan hirveesti "taviksista" ym tykkaa. Ainakaan ne, jotka itse ei ole "taviksia".

Mitaan vikaahan taviksissa ei ole. Jokaiselle jotakin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, ne armeijatyypit eivät monestikaan suomessa ole mitään elokuvien top guneja, vaan enemmänkin varusvaraston markkuja tai sitten jotain vääpäleitä jotka ovat suunnilleen alokkaiden sihteereitä ja iltaisin sitten vaan valvovat että kaikki hikiset varusmiehet menevät ajoissa nukkumaan. Ja vartijathan nyt ovat sellaisia, että niitä yleensä katsotaan vähän alaspäin, vaikka tietenkin tärkeää työtä tekevät siinä missä monet muutkin. Itse tunnen tai oikeastaan enemmänkin tiedän vain kaksi vartijaa, eikä kumpikaan niistä ole mikään järjen jättiläinen, mutta toi mun otanta onkin niin pieni etten viitsi yleistää.

Enkä mä tiedä onko ne uniformut nyt enää niin hieno juttu kuin joskus aiemmin. Merimiehetkin olivat ennen kovakuntoisia ja paljon maailmaa nähneitä ja tekivät uhkarohkeita retkiä hienoilla puulaivoilla, kun taas nykyään vaan suunnilleen jossain rosellalla vaihtavat spermaisia lakanoita ja siivoilevat oksennuksia vessoista samalla kun tietokone ohjaa sitä laivaa.

Noh, tietenkin ne hjallikset on eri juttu, mutta loppujen lopuksi aika harva on hjallis.

Edit. Niin vielä noista vartioista, eikö ne yleensä juuri juoksentele jossain anttiloissa pikkupoikien perässä, jotka varastelevat niitä mitälie tikkareita ja pleikkaripelejä, sekä taluttelevat jotain spurguja ja juoppoja ulos. Tai sitten juuri ajelevat autolla tai katselevat monitoreja, kuten stiflat sanoi. Onhan siinä tietenkin "vaaratilanteita" jne, mutta kuitenkin. En mä ole koskaan miettinyt että vartijan hommaa mitenkään ihannoitais, ja että naiset olisivan niiden ympärillä. Ehkä se vartijan homma on hienoa joillekkin parikymppisille tai sen alle oleville teineille, jotka kuvittelevat että se homma on jotain james bondin, indiana jonesin ja nikke knakkertonin yhdistelmää. Mutta olisko niissä vartijoissa sitten jotain samaa kuin esimerkiksi portsareissa. Voihan sitä julkisuuden tai rahan lisäksi suuri valtakin olla jollain oudolla tapaa seksikästä. "Mä oon tän kapakan sheriffi, sä et pääse sisään, sä oot juonut liikaa."
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös