Mies onko toivo menetetty, leuttomat, rikkaat, uniformupukuiset napsii laatunaiset.

  • 10 982
  • 56

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
I beg to differ. Tyydyttävä seksielämä ei välttämättä kulje sen varatun miehen kanssa käsi kädessä, mutta uskallan mieluummin nokittaa sillä, että varatut miehet saavat kyytiä vain ja ainoastaan sen takia, että ne on joku muukin jo joskus hyväksi havainnut, ikään kuin proof of concept.

Jep, korjataan sen verran että varatumpi=viedympi, tai varattujen tyydyttävä seksielämä, eivät ole tosia yhtälöitä ja itsestäänselvyyksiä, mutta olen ehdottomasti sitä mielt että varattuna ja tyydyttävämmässä seksisuhteessa oleminen edesauttaa taatusti vientiä. Molemmat, proof of concept ja tyytyväisyys täydentävät vientikokonaisuutta.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
En ainakaan itse usko, että jokin tietty yksittäinen asia vaikuttaa siihen, kuinka paljon on vientiä. Tai riippuu tietysti paljon siitä, minkä takia. Seksin, parisuhteen, kaveruussuhteen, ym.

Naisia on lukemattomia erilaisia ja täten ne ovat kiinnostuneita eri asioista ja antavat asioille eri painoarvon. On sitten asioita, joista ovat kiinnostuneita esim. suurin osa.

Esim. jokin pukumies tarkoittaa, että kyseessä ei ole mikään tyhjäntoimittaja ja nyhvääjä, vaan on saanut aikaan jotain. Ja on tavallaan sillä tavoin "arvokkaampi " ja "tärkeämpi" kuin muut. Se on tavallaan hienoa naisen mielestä. Parisuhteessa ollessaan tämä pukumies tarvitseekin sitten jo jotain muutakin. Ylimielinen asenne ja kaikki voi olla valmista- naisen lähtöön.

Kalun kokokin on varmasti samaa tyyppiä. Voisi tavallaan ajatella, että koolla ei ole väliä, ellei muna nyt satu olemaan todella pieni tai iso. Todella pieni ei tunnu missään ja todella iso satuttaa. Mutta mitä tarkoitetaan sillä, että koolla ei ole väliä tai että sillä on? Siis jos nainen sanoo sen ja oletetaan sen puhuvan totta. Tarkoittaako tuo sitä kuin yllä sanoin eli todella pieni/iso on huono vai että sopivan iso on paras. Tai että keskikokoinen on paras?

Uskon sen tarkoittavan tuota kertomaani esimerkkiä. Kun kysyttäisiin naisilta, kuinka moni tykkää oikeasti pienestä, niin tuskin kovinkaan moni käsi nousisi. Römpsän kokoja on monia, mutta aika moneen niistä mahtuu hyvin keskikokoinen/normi. Toisiin ei mene edes kahta sormea, ja silloinkin voi sattua pelkkä yhdyntäkin. Isompi antaa enemmän täyttyvyyden tunteen ja sitä rataa. Siis tällä en tarkoita mitään 30 cm lekaa.

Ja voidaan ajatella myös, että nainen tykkäisi myös pienemmästä, ja jopa nauttisi siitä, mutta eri asia onkin, kuinka paljon.

Ja itsellähän ei ole mitään kokemusta mistään tällaisesta. Kuuluhan tuo omani siihen keskikokoisen ylärajoihin, mutta sillä nyt tuskin mitään tekemistä viestini kanssa.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä oon jutellut kauniimman sukupuolen edustajien kanssa, niin kyllähän naisetkin ensimmäisenä katsoo ulkonäköä. Tietysti julkkiksille riittää, että ne tunnetaan, sillon ei tarvi suuremmin muita apuja. Tavallisella tallaajalla täytyy olla riittävästi ulkonäköä, jos se ei ihan riitä niin täytyy olla sopivasti tungetteleva kohteliaalla tavalla ja omata hyvät puhelahjat. Ite yritän määritellä hiukan naisen luonnetta ennen kun meen juttelemaan ja yritän mukautua siihen, tietenkin siis niissä harvoissa tapauksissa kun ulkonäkö ei riitä.

Kun naisen kanssa pääsee juttelemaan sen 5-10 minuuttia, niin että nainen on hiemankin kiinnostunu, (eikä lähellä oo häiritseviä tekijöitä, kuten naisen diiva kaverit) niin voi sanoa että tilanne menee erinomaisesti. Sen jälkeen mokaaminen onkin jo melkosen vaikeeta.

Tietysti löytyy paljon naisia, jotka perustaa miehen valinnan täysin ulkonäön ja luonteen ulkopuolisiin seikkoihin, kuten asemaan yhteiskunnassa. Näistä naisista mies ei useemmin saa muuta kun jumppakaverin, useemmin mies ei siis muuta halua. Näitä naisia en kuitenkaan luokittelis otsikon mukaisiin laatunaisiin.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Itse kuulun siihen osaan naisia, jotka pitävät poliiseja, palomiehiä, lätkänpelaajia, raksamiehiä jne jollain tapaa paljon haluttavimpina kuin perus pukumiehiä. Uniformu (erityisesti poliisi ja palomies) sytyttää lähes poikkeuksetta lukuunottamatta perus virheitä inttipukuja ja vartijoita.

Pidän miehekkäistä, hyvät puhelahjat ja huumorintajun omaavista miehistä ja tämän tyyliset ammatit edustavat sitä osaa porukkaa, jotka eivät niitä ihan paskahousuimpia äijiä ole. Humalassa tapahtuvat mukarohkeudet ja idioottimaisuudet taas ovat kaikkea muuta kuin sitä rohkeutta, jota tarkoitan. Ainoat pisteet jotka näillä "miehillä" nousevat lähes poikkeuksetta, ovat säälittävyyttä mittaavat sellaiset. Vituttaa pelkkä ajatuskin!

Tiivistetysti ehkä niin, että se tietyntyyppinen olemus joka viehättää, lähtee siitä ihmisestä itsestään. Kaikennäköiset yrittämiset ja teko-olemukset eivät aiheuta kuin myötähäpeää. Sellainen luontainen "katu-uskottavuus", rentous ja aitous sekä huumorintaju ovat paljon tärkeämpiä kuin mikään ulkoinen seikka. Tottakai hyvännäköinen mies kuittaa luonnevikojaan ja puutteitaan ulkonäöllään, mutta minulle kyllä kelpaa vähän rumempikin äijä, jos vain tietynlainen yleinen olemus löytyy. Samaa kaavaa voi soveltaa myös rahan suhteen.

Liibadaabaa tai ei, tärkeintä on kuitenkin se, että kemiat kohtaavat. Vaikka olisi kuinka iso (vaikka ego), komea, haluttava tms niin jos ei natsaa niin ei natsaa.
 

Cassu

Jäsen
No en tiedä niin niistä kiekkoilijoista. No mä nyt olen nähny taas sen pukkarielämän ja kuullu ne jutut, mutta onhan ne ihan hyviä tyyppejä. En kyllä voisi kuvitella ihastuvani jonkun miehen lompakon paksuuteen. No mä en olekaan niitä laatunaisia, mulle kun kelpaa sellanen perusduunari, jossa on luontaista rohkeutta ja kovuutta.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tähän ketjun otsikkoon liittyen, löytyykö muita miehiä, jotka pitävät uniformupukuisista naisista? Tässä tarkoitan muita uniformupukuisia naisia, kuin hoitsuja. Lähinnä tarkoitan naispuolisia henkilöitä miehisissä ammateissa työasu päällä. Itse olin taas eilen innoissani, kun Securitaksen naisvahti käveli ohitseni hiukset poninhännässä ja Securitaksen virkapuku päällä. Hartwall Areenalla oli ainakin yksi järjestyksestä vastaava naishenkilö, joka sai allekirjoittaneen pumpun kohtalaisesti pamppailemaan. Ihan kiva juttuhan se on, että miehillekin tarjoutuu tällainen tilaisuus nauttia naisista uniformu päällä.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Tähän ketjun otsikkoon liittyen, löytyykö muita miehiä, jotka pitävät uniformupukuisista naisista? Tässä tarkoitan muita uniformupukuisia naisia, kuin hoitsuja.

Ei ole.

Eikä varsinkaan hoitsuista.

Mitä järkeä mennä ammattiin, jonka pystyy tekemään kuka tahansa. Se ei ole todellakaan seksikästä olla joku parin kolmen tonnin hörhö, jollaisia voi tuoda kiinasta tai filippiineiltä vaikka kuinka paljon.

Tai sitten tuossa uniformuasioissa pitää mennä kaukaahaettuihin seikkoihin eli esim. http://cache.viewimages.com/xc/1940...35F8FA9CA92A6F539232D899828C29930FDCFC4C15FBB voidaan sanoa olevan näyttävä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös