Mun suosikki sesonki-Pepsi oli aikanaan Pepsi Max Chill, jossa oli omena-aromin vivahde. Harmittaa, että jäi juuri tuo Capuccino maistamatta, kahvi-ihmisiä kun olen. Luultavasti olisin tykännyt.Äänestyksen aikoihin kovaa settiä oli myös Pepsi Maxin Cappucinon makuinen limppari.
Oliko tää sitä omenan, vai mintukkeellisen makuista?Mun suosikki sesonki-Pepsi oli aikanaan Pepsi Max Chill, jossa oli omena-aromin vivahde. Harmittaa, että jäi juuri tuo Capuccino maistamatta, kahvi-ihmisiä kun olen. Luultavasti olisin tykännyt.
Mitä minttua, onko Mangoa ollut joskus myynnissä suomenmaalla vai joku uusi tulokas?1. Pepsi Max Mango
2. Pepsi Max Wild Cherry
3. Pepsi Max Lime
Omenan, se mintun makuinen joka oli Pepsi Max Chillin jälkeen seuraavan vuoden kaupoissa kantoi nimeä Pepsi Max Mojo. Cappuccino puolestaan oli vuosi ennen Chilliä... Mojon jälkeen oli sitten vielä se joku sitruunan makuinen Pepsi Max jonka jälkeen noita uusia erikoismakuja ei lanseerattu melkein vuosikymmeneen Suomessa.Oliko tää sitä omenan, vai mintukkeellisen makuista?
Täällä Keski-Euroopassa sitä on kauppoihin nyt keväällä ilmestynyt ja aika nopeasti näyttää hylly siitä kohtaa tyhjenevän eli tuntuu maistuvan muillekin kuin minulle. Eiköhän se pikapuoliin leviä pohjoisemmaksikin.Mitä minttua, onko Mangoa ollut joskus myynnissä suomenmaalla vai joku uusi tulokas?