Miehen logiikkaa, tositapauksia elävästä elämästä

  • 29 338
  • 134
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä urpoilua sytyttää savuke kuumalta levyltä, kun leivänpaahdinkin on keksitty.
Itse sytyttelin junnuna röökini leivänpaahtimella, kun ei ollut stidejä eikä stendaria. Sitten kävi niin, että sain röökilläni yhden paahtimen langan katkaistua röökiä sytyttäessäni. Sitä sitten korjaamaan, ettei faija huomaisi niin satuin "asettelemaan" lankoja kohdakkain normaalilla veitsellä, lopputulos oli ihan kiva sähköisku. Teki gutaa ja palkaksi sain loppuelämän trauman leivänpaahtimia kohtaan.
 

Baldrick

Jäsen
Eikö olisi osuvampaa vaihtaa ketjun nimeksi "Me MacGyverit - tositapauksia elävästä elämästä" tai ihan vain jonkin sortin "Bioystävien niksinurkka - näin teet ruokasi, kun kaikki puuttuu ja voit samalla kulottaa rikkaruohot pihastasi".

Ne, jotka tässä väittelevät tuosta leivinpaperista, olkaa hyvät ja kokeilkaa! Ei siitä isoa sotkua tule jos pienen palan leivinpaperia heittää levylle pikkulämmöille odottelemaan. Sitten jos alkaa tummua niin ottaa pois ja vaikka kärvähtäisikin, niin ei ole iso homma märällä rätillä pyyhkäistä. Paitsi täytyy kokeilla kyllä sitä kananmunaa siinä leivinpaperin päällä, koska se on jakamassa sitä lämpöä, eikä se leivinpaperi yleensäkkään halua syttyä niin helposti jos se on ilmatiiviissä tilassa. Kertokaa sitten tuloksista! Täällähän saa tehdä tiedettä!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Urbaanilegenda-keskusteluun sen verran, että sopiva humalatila avittaa kyllä jos jonkinlaisiin innovatiivisiin ratkaisuihin keittiössä. Eli toisin sanoen: Suomi on otollinen maa kaikille kokeiluille...

- nimimerkillä "olen käynyt keittiössä, jossa oli yritetty lämmittää paria viikkoa aiemmin hernekeittoa suoraan levyllä, koska kaikki astiat olivat likaisia" *


* olisi ollut ihan turha kysyä, miksi edes se säilykepurkki ei kelvannut lämmitysastiaksi. Kyse oli opiskelijakämpästä Eskolanmäessä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Miesten logiikka on yksinkertaistusta parhaimmillaan - ja pahimmillaan. Jos nainen pitää wc-pöntön kantta auki kotonaan, se totta kai jättää myös puuceen kannen laittamatta. Right.

Miesten logiikan mukaan - koska he eivät osaa sopeutua muuttuviin tilanteisiin - niin eivät takuulla osaa naisetkaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Miehet myös kuvittelevat, että naiset unohtavat. Esim. jos kutsut toista pikkumaiseksi, saat varmasti palautteet ennemmin tai myöhemmin. Tämä taas ei välttämättä ole logiikkaa, joten voitte vetää johtopäätöksiä minun logiikastani.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miesten logiikka on yksinkertaistusta parhaimmillaan - ja pahimmillaan. Jos nainen pitää wc-pöntön kantta auki kotonaan, se totta kai jättää myös puuceen kannen laittamatta. Right.

Miesten logiikan mukaan - koska he eivät osaa sopeutua muuttuviin tilanteisiin - niin eivät takuulla osaa naisetkaan.

Naisten logiikan mukaan lapset opetetaan eritavalla kun puhutaan vessasta ja puuceestä.

"Muistakaa avata puuceen kansi, kuten on opetettu! Puucee on täällä mökillä, kotona on se wc, jonka kansi on aina auki!"
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Esim. jos kutsut toista pikkumaiseksi, saat varmasti palautteet ennemmin tai myöhemmin.

Ai se jäi sullekin mieleen? Mutta onhan se tietysti hauskaa, kun maailman tai vähintään palstan pikkumaisin nillittäjä kutsuu jotakuta toista pikkumaiseksi. Ja hauskat jutut yleensä jäävät mieleen.

Jotain miesten logiikasta kertonee muuten sekin, että täällä on kaikkein eniten "mutta kun te naiset... nyyhkis" -viestejä miehiltä.

Ei muuta, jatkakaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ai se jäi sullekin mieleen?

Asiahan jäi minulle mieleen, koska logiikkani ei avannut minulle viestin tarkoitusta. Samalla kun sinä äsken todistit pikkumaisuutesi, viestin laatukin avautui minulle. Toisaalta joku toinen vielä pikkumaisemmaksi väitetty taisi todistaa tämänkin juuri todeksi.

Harmittaa, että nimimerkki Jeesus on varattu.
 

scholl

Jäsen
Tämä kuuluu varmaan tänne. Ratkaisin loogisesti eli miehen logiikalla erään vakavan sukkaongelman.
Nythän on lähes vuoden tauon jälkeen taas ns. sneakersukat kehissä oikeastaan lähes päivittäin ja niissä on sellainen ongelma, että jos sukan varsi yhtään löystyy, niin se menee tuolta kantapään ali. Sukat eivät siis kulu pohjista yhtään, mutta löystyvät. Olen monesti miettinyt, mikä on oikea tapa loppusijoittaa ne. Ajattelin ensin niin, että vanhimmat parit on kätevintä ottaa mukaan reissulle ja heittää siellä veke, mutta kun on muutaman kerran kävellyt koko päivän jossain Roomassa niin, ettei sukka pysy jalassa, on se osoittautunut sietämättömäksi vaihtoehdoksi. Keksin toisen ratkaisun tänä aamuna. Olen näet varmuuden vuoksi pitänyt nyt viimeiset viikot vain uusimpia sukkiani, jotta tiedän varmuudella, ettei niissä ole mitään heikkoja yksilöitä. Nyt teen toisin. Laatikossa näyttää rotaatiossa olevan niitä vanhempia pareja nyt sopivasti hollilla. Käytän niitä ja jos pari on huono, niin heitän ne saman tien roskikseen. Se onnistuu sen takia, koska otan toiset sukat mukaan taskuun tai laukkuun. Näin ollen vakava ongelma poistuu, kun seuraavan viikon parin aikana käytän kaikki potentiaalisesti surkeat yksilöt läpi ja poistan muonavahvuudesta kaikki, jotka eivät pysy kunnolla jalassa. Jostain katuroskiksesta ne päätyvät sitten Vantaan jätteenpolttolaitokseen ja muuttuvat energiaksi eli niistä tulee kaukolämpöä ja sähköä. Kätevää, kun arkielämän vaikeisiin haasteisiin keksii ihan sattumalta todella käyttökelpoisia ratkaisuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös