Boldattuun olen kuullut tarinan, jossa lempinimen syntymistä on edesauttanut nuoren Hännikäisen kostea lakritsishotteja sisältänyt ilta. Ymmärtääkseni samat perusperiaatteet kuin "Pizza-Harrin" (Pesonen) lempinimen syntymisessä: tarpeeksi paljon kuin nauttii kerralla, saa siitä itselleen liikanimen.Ymmärrän täysin ja olen ihan samoilla linjoilla. Tämän Hännikäisen lempinimen kohdalla mulla on käynyt just näin, että joskus aiemmin olen sen täältä lukenut ja miettinyt kenestä oikein puhutaan. Sitten jostain seuraavasta viestistä on voinut laskea 1+1. Rehellisesti en vieläkään edes muista/tiedä, mistä tuo "Laku" on peräisin.
Toivoisin siis itsekin samaa toimintatapaa näiden lempinimien kanssa. Esimerkiksi tässä tapauksessa olisi voinut käyttää muotoa "Markus 'Laku' Hännikäinen". Näin kävisi ilmi varmasti kaikille kenestä puhutaan ja samalla saisi kuitenkin käyttää sitä pelaajan lempinimeä, vaikka se olisi vähän harvinaisempi.
En sitten tiedä, miten paljon joukkueessa oikeasti käytetään näitä Laku tai Pizza lempinimiä, mutta hyvin ne elävät ainakin keskustelupalstoilla.