Missähän Vatanen?Siellä JYP-kasvateista Määtän Olli ja Pesosen Harri ovat mukana MM-kisajoukkueessa.
Siellä JYP-kasvateista Määtän Olli ja Pesosen Harri ovat mukana MM-kisajoukkueessa.
Olisi yksi Kemiläinen tuonne mahtunut. Ei ole kovin kaksinen pakiston kiekollinen osaaminen.
En jaksa tutkia tuota pakistoa sen enempää mutta siis onko Pokka ainut right?
Matinpalo pelaa myös oikea käsi alhaalla.
Kemiläinen oli näissä kolmessa EHT pelissä Suomen selkeästi heikoin puolustaja.Jos Kemiläinen on terve niin olisi kyllä kuvitellut olevani Matinpalon edellä.
Missähän Vatanen?
Kemiläinen oli näissä kolmessa EHT pelissä Suomen selkeästi heikoin puolustaja.
Pikemminkin se Sami Niku antamaan niitä näyttöjä kisoja varten. Vatasen poissaolo viimeistään jätti tuohon puolustukseen valtavan aukon.Olisi yksi Kemiläinen tuonne mahtunut. Ei ole kovin kaksinen pakiston kiekollinen osaaminen.
En jaksa tutkia tuota pakistoa sen enempää mutta siis onko Pokka ainut right?
Samuli Ratinen, Joni Jurmo ja Niklas Friman 2-vuotisilla sopimuksilla Ilveksen riveihin.
Näistä kaikki olisi mahtunut omaan JYPiinikin, mutta jokaisella varmaan erittäin pätevä syy mennä Ilvekseen (raha + olosuhteet + menestymisen mahdollisuudet)Samuli Ratinen, Joni Jurmo ja Niklas Friman 2-vuotisilla sopimuksilla Ilveksen riveihin.
EDIT: Lisätäänpä Palve listaan, 1+1 Ilvekseen.
Joopa joo. Palve Ilvekseen ja meille varmaan hankitaan ykkössentteriksi joku Vili Marinakki Tanskasta.Ja Oula Palve 1+1 vuotisella.
Mä oon varmaan vastarannan Kiiski mut en vallan jää suremaan tuota Palveen Ipa-sopimusta.
Katsoin tuossa muistin virkistämiseksi, että viidessä viimeisessä ottelussa JYP oli aloituksissa vastustajaa parempi kahdesti ja yhdessä pelissä oltiin lähes tasoissa (27-28). Ei mielestäni vaikuta katastrofaaliselta?Ilman yhtään laatukasta keskushyökkääjää / laituria joka pystyy voittamaan aloituksia niin kuin jo viimekaudella.. Ei ole Jypillä mahdollisuutta taistella kuin että pystytään välttämään jumbo sija.
Nyt kun katsoo Jypin nykyisiä keskushyökkääjiä niin voi voi samaa surkeutta edessä mihin jäätiin viimeksi..
Tällä hetkellä jopa Saipan sentterit ottaisin ennemmin kuin meidän. Meillä on yhtä heikko sentteriosasto kuin maajoukkueella kisoissa.Ilman yhtään laatukasta keskushyökkääjää / laituria joka pystyy voittamaan aloituksia niin kuin jo viimekaudella.. Ei ole Jypillä mahdollisuutta taistella kuin että pystytään välttämään jumbo sija.
Nyt kun katsoo Jypin nykyisiä keskushyökkääjiä niin voi voi samaa surkeutta edessä mihin jäätiin viimeksi..
Itsekään en ihan älyttömän innoissani huhujen lennellessä ollut.Mä oon varmaan vastarannan Kiiski mut en vallan jää suremaan tuota Palveen Ipa-sopimusta.
Kukapa ei, kun JYPiltä puuttuu kaksi kärkiketjujen sentteriä tämän hetken rosterista.Tällä hetkellä jopa Saipan sentterit ottaisin ennemmin kuin meidän. Meillä on yhtä heikko sentteriosasto kuin maajoukkueella kisoissa.