knttrtknkn1
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Jännää. Luulisi olevan varma paikka joukkueessa jos vaan on pelikunnossa ja on pelihaluja.
Toinen kysymys: Missä Niku? Veikö armeija jo miehen vai eikö kelpaa Jaloselle?
Veikkaan ettei kelpaa Jaloselle?
Jännää. Luulisi olevan varma paikka joukkueessa jos vaan on pelikunnossa ja on pelihaluja.
Toinen kysymys: Missä Niku? Veikö armeija jo miehen vai eikö kelpaa Jaloselle?
Vaikka kirjoitus koskeekin 60 vuotta täyttävää Dufvaa, sattumalta paikalle saapunut Mäenpää sanoo muutaman sanasen entisestä valmentajastaan ja nostaa esiin kolme nimeä:Onko täällä Jimi Jääpallo vai joku muu rokkistara, nykyisin JYPin U18-joukkuetta luotsaava Mäenpää huudahtaa ja rientää halaamaan.
Dufva, Jukka Rautakorpi, Jukka Jalonen… Miksi minun on ollut hyvä olla näiden nimien alaisuudessa?
– Pelaajalla täytyy olla turva, ex-huippupuolustaja vastaa itse kysymykseensä.
– Pelaaja näkee, että tuolla valmentajasedällä on homma hallussa. Se on miettinyt nämä asiat. Minun ei tarvitse miettiä. Minun ei tarvitse pelätä.
En usko nähtyjen finaalien perusteella, että on 100% pelikunnossa. Toivottavasti ei isommasta vammasta kyse, että pääsisi mukaan MM-kisoihin.Eipä tullut Vatanen ainakaan vielä maajoukkueen mukaan. Onkohan edes pelikunnossa? Kai on kun pystyi mestaruuden ratkomaan. Kemiläinen nyt MJ.n mukana
Voisko Nikun tapauksessa olla kyse omasta valinnasta? Taisi tuossa jatkosopimushaastattelussa kertoa, että on ollut kauden jälkeen irti kiekosta ja perheen kanssa. Kaksi pientä lasta, niin ymmärtäisin tällaisen ratkaisun paremmin kuin hyvin.En usko nähtyjen finaalien perusteella, että on 100% pelikunnossa. Toivottavasti ei isommasta vammasta kyse, että pääsisi mukaan MM-kisoihin.
Nikun sivuuttaminen on jokseenkin outoa.
Ilkeää sanoa, mutta ehkä tämä vähän toi balsamia meidän JYP-haavoihin. JYP-syöksykierre ei välttämättä alkanut Virtasen potkuista, vaikka se siltä helposti näyttääkin. Toisin sanoen Virtasen potkimatta jättäminen ei varmaankaan olisi auttanut yhtään mitään pitkässä juoksussa.
Tämä. Kukaan ei ota huomioon ollenkaan sitä asiaa, että kyllä pelaajatkin välillä kieltäytyy noista.Voisko Nikun tapauksessa olla kyse omasta valinnasta? Taisi tuossa jatkosopimushaastattelussa kertoa, että on ollut kauden jälkeen irti kiekosta ja perheen kanssa. Kaksi pientä lasta, niin ymmärtäisin tällaisen ratkaisun paremmin kuin hyvin.
Voisko Nikun tapauksessa olla kyse omasta valinnasta? Taisi tuossa jatkosopimushaastattelussa kertoa, että on ollut kauden jälkeen irti kiekosta ja perheen kanssa. Kaksi pientä lasta, niin ymmärtäisin tällaisen ratkaisun paremmin kuin hyvin.
Kyllä, ja käsittääkseni Nikun tavoitteet edelleen on NHL ja ainakin mies itse on aiemmin sanonut, että skoda cup on tuota varten yksi iso ja tärkeä näyttöpaikka.Nikuhan Keskisuomalaiselle itse kertoi, että ei ole kutsua kuulunut. Ja ainakin toimittajan mukaan oli pettynyt asiaan.
Edit. Ei nyt ihan tähän ketjuun liittynyt, mutta yllä olevaan keskusteluun.
Jos varsinkin Vatanen on vielä joukkueeseen liittymässä niin ei siellä kyllä Nikulle enää rooliakaan ole. Lehtonen ja Vatanen on ne kaksi ylivoimaa pelaavaa ja kahden ensimmäisen parin kiekollista pakkia ja kolmannessa parissa Nikun ominaisuudet menee vähän hukkaan. Toki sitä voi ihmetellä ettei tullut roolia edes näissä valmistavissa otteluissa...
Se tässä ihmetyttääkin, että ei edes leirille kutsuttu.
Vatasen Sami saattaa toki liittyä suoraan kisajoukkueeseen, jos terveys sallii, mutta miten helvetin hyvin Sami Nikun olisi pitänyt pelata, jotta olisi edes leiritykseen päässyt.
Tätä ihmettelen.
Olisiko Nikulla mennyt järki kun Pohjois-Amerikassa pelasi ihan hyvin eikä silloin oltu yhteyksissä ollenkaan?
Eikös Sami ole kuluvalla kaudellakin ollut maajoukkueen mukana ja leiritykseen olisi halunnut.
Kyllä Sami N, maajoukkueeseen edelleen haluaa, täten ei ole kysymys mistään suuttumuksesta.Oli kai se jollain EHT.lla
Ehkä vähän kaukaa haettua että olisi jotain
Kyllä Sami N, maajoukkueeseen edelleen haluaa, täten ei ole kysymys mistään suuttumuksesta.
Jalonen ei vaan ole Nikua nähnyt tarpeelliseksi.
Aivan, ja tuskinpa Suomen menestys yhteen Nikuun kaatuu, mutta harmi tietysti Samin kannalta.Suomella on aina ollut rajaton määrä taitoa pakistossa. Mihinpä Nikua tarvitsisi
Milwaukee tasoitti voitot ja siihen malliin hehkuttavat game 5:sta, että liekö siellä ainakin eka kierros pelataan paras kolmesta. Jokelle 1+0 +/-0. One-timer yv:llä. Pudotuspeleissä jatkanut siis piste per peli tahdilla.