Mä en edelleenkään ymmärrä näitä bussin alle heitto juttuja. Jos pelaaja pelaa päin persettä, niin silloin jos julkisesti nimellä haukutaan, se on mun mielestä dösän alle heittämistä.
Toi åstenin tilanne taas. Kaikki jotka omaavat silmät, näkivät viimeistään videolta, että taklaus osuu suoraan rintaan. Mitä tekee meidän ”seuralegenda” ja ”kovuuden” ruumiillistuma? Heittäytyy jäähän naamaa pidellen ja pystyyn päästyään hoipertelee kun alkkisfaija konsanaan vaihtoaition ovella ja siitä koppiin. Ei tule mieleen yhtä noloa ja säälittävää esitystä HIFK pelaajalta.
Tuollaisen shown jälkeen valmentaja tästä mainitsee pressissä nimellä, niin tuntuu, että suurin osa täällä on kivittämässä valmentajan. Välillä valitetaan kun on mykkä eikä reagoi mihinkään ja sitten kun reagoi oksettavaan oman jengin päälle kusemiseen, niin sekin on toki väärin. Mua on muutenkin aina ihmetyttänyt se, että valmentajien vakio kommentti siihen kun oma pelaaja on vetänyt jonkun sikamaisen ylilyönnin on, että en nähnyt. Tottakai omien puolella ollaan, mutta onhan se nyt järjenvastaista alkaa puhumaan satuja tilanteista jotka jokainen silmät omaava havaitsee.