CreaseMonkey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK
Nyt tuli Åstenilta vuosikymmenen paras haastattelu telkkarissa.
Huikea jätkä, jäällä ja jään ulkopuolella.
Huikea jätkä, jäällä ja jään ulkopuolella.
Ja tämä ÄIJÄ ei sitten lähde mihinkään. Edelleen, tobbe näkee minut sängyssään jos muuli on jossain muualla kuin IFK:ssa!
Noin periaatteessa hevosenpää on ainoa oikea vaihtoehto, mutta menköön nyt tällä kertaa näin kun Massikin on myyty. Köh.Edelleen, tobbe näkee minut sängyssään jos muuli on jossain muualla kuin IFK:ssa!
No mutta jos on 10 pisteen mies myös pudotuspeleissä, niin silloinhan homma on ihan eri. Tärkeimmät pelit on keväällä ja niissä tuli nyt hieno onnistuminen, ja vielä läpeensä oma äijä kyseessä, kyllä niistä kannattaa kiinni pitää. Eikä Åsten nyt nykymarkkinoilla mitään hullutella ala ja 200 000 euroa pyytää, markkinahinta kuitenkin pitää maksaa ja pitää oma hyvä ukko himassa.ei hinta saa yhden kauden perusteella karata käsistä kun todennäköisempää on, että Åsten on jatkossakin alle kymmenen pisteen mies. Toivotaan toki, että jatkaa IFK:ssa hänelle sopivalla lapulla.
No mutta jos on 10 pisteen mies myös pudotuspeleissä, niin silloinhan homma on ihan eri. Tärkeimmät pelit on keväällä ja niissä tuli nyt hieno onnistuminen, ja vielä läpeensä oma äijä kyseessä, kyllä niistä kannattaa kiinni pitää. Eikä Åsten nyt nykymarkkinoilla mitään hullutella ala ja 200 000 euroa pyytää, markkinahinta kuitenkin pitää maksaa ja pitää oma hyvä ukko himassa.
Eihän se näissä niin voi mennä, että avataan taas sopimusneuvotteluissa Eliteprospects ja ruksataan valikosta auki tilastot pelkästään kohdasta "runkosarja" ja unohdetaan ne hienot välissä olleet pudotuspelit, se oli yksi merkittävä osa kautta ja Åstenin suorittamista ja uraa, ja onhan sekin otettava huomioon jatkoa ja ehkä myös liksaa miettiessä.
Mä tuun kans, mut kattolamppuun roikkumaan ja leikkimään mielisairasta orankia, jollei Muuli saa jatkodiiliä Stadiin.Minäkin tulen ja otan myös äitini mukaan. Sitä höpöttelyä ei kestä kukaan ja siksi äiti jääkin loppukaudeksi päivystelemään.
Vaikka Åsten ei tekisi pinnan pinnaa enää ikinä, Muulin paikka on meillä.
No Åstenhan sanoi haastattelussa jotain, että päätettiin pelata tosissaan, kun ei tiedetä, että koska seuraavan kerran pelataan. Minusta siitä voi päätellä paljonkin.
No Åstenhan sanoi haastattelussa jotain, että päätettiin pelata tosissaan, kun ei tiedetä, että koska seuraavan kerran pelataan. Minusta siitä voi päätellä paljonkin.
Mä tulkitsin sen ihan vain niin, että tämän jälkeen kausi loppuu ja seuraava peli on ensi kaudella. Koska oikeastihan kukaan ei tiedä, milloin kausi alkaa vielä Liigan toimistollakaan.
Itse taas tulkitsin sen puhtaasti niin, että ei tässä missään vaiheessa ole minnekään menossa oltukaan ja HIFK:ssa jatkaminen on itsestään selvyys ollut koko ajan ja siksi voi käyttää sanamuotoa, että ei tiedä koska (ME) seuraavan kerran pelataan. Tämä siis ihan siihen miten kaikki ne pelaajat, jotka tod näk. siirtyvät muualle ja puhuivat viimeisen pelin ennakoissa ja pelin jälkeen: "sitten vedetään happea ja katsotaan mitä tapahtuu" tms. Itse olen koko elämäni ollut aika hyvä tulkitsemaan tuollaisia pieniä viestejä. Toki ne eivät aina osu.