@Walkin , mun mielestäni me puhutaan vähän eri asioista. Mutta en ole sun kanssasi eri mieltä ollenkaan ja olen itsekin peräänkuuluttanut sitä, että rahankäytössä pitää olla järkeä ja tarkkana. En ole vaatimassa Muulille ylisuurta palkkaa, enkä varsinkaan ilmaa. Vaan ainoastaan huomioimaan sen, että Muuli pelasi todella hyvän kauden ja edellinenkin oli jo hyvä. Kehittyi siis Piken aikana.
Olisi tietysti helpompaa kommentoida, jos tiedettäisiin, minkälaisista summista ja eroista on kysymys. En tietenkään kaavaile hänelle mitään kakkoskentän paikkaa, mutta oikealla ketjukemialla voisi olla hyödyllinen kolmoskentässäkin. Tai vaikka ykkösessäkin, jos niikseen tulee, jos joku toimiva kombo löytyy vaikka vähän sattumalta. Lähtökohtaisesti kuitenkin itsekin kaavailen häntä neloseen. Mutta se, että joku pelaa nelosessa ei tarkoita sitä, että siellä aikuisetkin pelaavat puoli-ilmaiseksi, koska neloseen on totuttu tunkemaan junnuja. Kokemuksen pitää näkyä palkassakin, pelipaikasta riippumatta. On sitten valmentajasta kiinni, miten hän esim. neloskenttää käyttää. Jotkut voivat käyttää vastustajan parhaita pelaajia vastaan, jolloin omat huiput säästävät energiaa.
Väänänen on nuori eteenpäin menevä kiekkoilija, jolla on varmasti edessään hyvä tulevaisuus. Otto Karvisesta olen kuitenkin eri mieltä, hänhän on Muulia vanhempikin. Itse ottaisin 100/100 ennemmin Muulin jengiini kuin Karvisen. Mulle Karvinen on vähän sellainen köyhän miehen muuli. Miksi tyytyä kopioon, kun aito ja alkuperäinenkin on saatavilla? Tämän kauden ja kevään Muuli pesi Karvisen hyvin selvästi. Olisihan heidät kiva nähdä samassa jengissä ja samassa ketjussakin. Vastustajasta ei varmasti olisi. Mutta tämä tästä. Soppari tulee, jos tulee. Toivottavasti tulee.