Facebookissa just tullut tieto loppukauden kestävästä sopparista.
Slovakkihyökkääjä JYPiin | Uutiset | JYP
Slovakkihyökkääjä JYPiin | Uutiset | JYP
Tilastojen perusteella on ollut loukkaantuneena. Se nimittäin selittäisi vähäisen pelimäärä. Brnon riveissä kuusi ottelua, SHK 37 (Slovakian kolmanneksi ylimmällä sarjatasolla) yksi ottelu (tehot 2+1) ja Kosicessa 8 ottelua 4+6 tehoin.
Ensimmäinen ajatukseni oli, että kukas nykyisistä hyökkääjistä vaihtaa maisemaa. Laituriosastolle on ainakin määrällistä tunkua.
Tuskin. Tavi voi olla sellainen joka kiinnostaa muuallakin eikä hänellä ole vielä sopimusta ensi kaudesta olemassa.Sama ajatus tuli tännekin. Miklis tulee olemaan kärkiketjujen laituri, joten eiköhän tuolta rosterista lähde joku kallispalkkainen alisuorittaja. Pihlman voisi olla potentiaalinen lähtijä, ehkäpä joku Ruotsin tai Keski-Euroopan seura voisi olla kiinnostunut Pilestä.
Sama ajatus tuli tännekin. Miklis tulee olemaan kärkiketjujen laituri, joten eiköhän tuolta rosterista lähde joku kallispalkkainen alisuorittaja. Pihlman voisi olla potentiaalinen lähtijä, ehkäpä joku Ruotsin tai Keski-Euroopan seura voisi olla kiinnostunut Pilestä.
Tälläinen slaavilainen laituri sopii varmasti yhteen Virtasen sekavan kiekon kanssa missä kukaan ei tiedä mitä ja miten pelataan.
Kyllä, neljäs seura. Tosin yksi noista on ollut yhden pelin laina alemmalla sarjatasolla operoivalle seuralle, oletettavasti pelituntumaa hakemassa on ollut. Silti, kai tuolle joku syy on ollut miksi hän on kahdessa seurassa pääosin pelannut. Kosice on ottanut hänet lokakuun puolivälissä kehiin ensin kuukauden koeajalla jonka jälkeen sopimus oli loppukauden voimassa. Jos siis google kääntäjä käänsi oikein slovakiasta suomeksi.JYP taitaa olla jo peräti neljäs seura Miklikille tällä kaudella ja otteluja on todella vähän. Mikä lienee syynä, en tiedä, mutta ei kuulosta kovin lupaavalle. Noh, katsellaan kymmenkunta peliä, niin sitten ollaan vähän viisaampia. Toivotaan kuitenkin apuja maalintekoon.
Ei ole Jannellakaan tämä kausi ilmeisesti kulkenut ihan odotusten mukaisesti?Tavi voi olla sellainen joka kiinnostaa muuallakin eikä hänellä ole vielä sopimusta ensi kaudesta olemassa.
Pihlmanille ei tosiaan taida juuri olla ottajia ellei ruveta maksamaan osaa palkasta. Melkein järkevämpi pitää rosterissa 3-4 ketjussa kun alkaa ostamaan sopimusta ulos, ellei ole itse halukas lähtemään.
Pilen tilanne on tietysti hankala, kallispalkkainen kokenut laituri jumittautunut nelosketjuun.
Ässien mestaruuskaudella Pile oli myös kallispalkkainen nelosketjun pelaaja mutta teki siellä arvokasta työtä. Miksei siis Jypissäkin?
Pihlman vetänyt joulukuussa 0+1 tehot, eilenkin peliaikaa vain 8 min. Tavilla mennyt sentään vähän paremmin, joulukuussa tehot 1+2, peliaika vaihdellut 16-22 min välillä. Päivän selvää on että Tavi on Virtasen papereissa tärkeämpi hyökkääjä kuin Pile. Pilen tilanne on tietysti hankala, kallispalkkainen kokenut laituri jumittautunut nelosketjuun. Tähän ei ole kukaan tyytyväinen ja varmasti vähiten Pile itse, ja voisin jopa kuvitella et Pile saattaa olla itse halukas purkamaan sopimuksen, jos uusi työnantaja sattuisi vielä löytymään tammikuussa.
Pari kautta sitten Pile paukutti 21 maalia. En tiedä miksei rikkomisen viimekauden jälkeen luottoa enää tule. Itse haluaisin nähdä miehen Louhivaata ja Hytösen vieressä. Et tiedä miksi moni haluaa Tavin ulottaa. Salmio kokoonpanosta pois ja kolehmainen nelosketjuun olisi minun ratkaisu.