Michael Keränen HIFK:hon!

  • 226 921
  • 678

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Jatkaa kauden loppuun meillä. Hyvähyvä. Meidän parempien ihmisten kanavaan tippui tämä info äsken.

Hyökkääjä Michael Keränen jatkaa joukkueessa kauden 2019-2020 loppuun. Keränen siirtyi HIFK:hon marraskuun lopulla ja sopimukseen sisältyi joulukuun alkuun ulottuva koeaika.

HIFK:ssa pelaamissaan 11 ottelussa Keränen, 29, on tehnyt tehot 6+2=8 ja on ottanut suuren roolin joukkueen hyökkäyskalustossa.

– Keränen on päässyt todella hyvin sisään joukkueeseen ja sen pelitapaan. Hän on ollut tehokas ja erittäin sitoutunut joukkueeseen, kommentoi urheilujohtaja Tobias Salmelainen.

Keränen pelaa Liigassa kahdeksatta kauttaan ja on tehnyt 276 ottelussa tehot 70+90=160. Hänet valittiin Liigan parhaaksi pelaajaksi 2014.
Tämä oli päivän hyvä teko!
 

444

Jäsen
Mä voin @Ishmael lainata rautalankaa jos tarviit?
En mä itse sitä niin hirveästi tarvitse, kun ehdin lukea sen alkuperäisen tiedotteen, mutta eiköhän täällä kohta huudella kuvakaappauksien perään, kun joku kehtaa vähän vinoilla jutun kirjoittajalle pienestä ajatuskatkoksesta. Mä esim. itse teen vastaavia mokia lähes päivittäin töissä; virheitä, jotka eivät vaikuta mitenkään mihinkään, mutta joista on hauska vinoilla hyväntahtoisesti, minkä jälkeen virhe tulee korjattua hyvällä fiiliksellä.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
En mä itse sitä niin hirveästi tarvitse, kun ehdin lukea sen alkuperäisen tiedotteen, mutta eiköhän täällä kohta huudella kuvakaappauksien perään, kun joku kehtaa vähän vinoilla jutun kirjoittajalle pienestä ajatuskatkoksesta. Mä esim. itse teen vastaavia mokia lähes päivittäin töissä; virheitä, jotka eivät vaikuta mitenkään mihinkään, mutta joista on hauska vinoilla hyväntahtoisesti, minkä jälkeen virhe tulee korjattua hyvällä fiiliksellä.
Juu meinasinkii et jos tarviit sitä muita varten ;)
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa että jatkaa. Parempi kuin odotin, hyvän maalimäärän lisäksi hoitanut myös kiekottomat velvollisuudet eli menee hyvin keskikaistalla. Harvoin näkee edes IFK:ssa tällaista laukausta, jolla voi tehdä lähes viivasta ilman maskia maaleja. Taitaa olla joukkueen kovimpia laukauksia vaikka paikaltaan tälläisi.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Keränen on ollut suuri positiivinen yllätys. Kaverihan on alkanut liukuilun sijaan tekemään töitäkin kiekottomana. Nostanut myös ylivoiman uudelle tasolle.

En ymmärrä mistä tuo liukuilu ajatus tulee? Silloin, kun Ilveksessä pelasi huippukauden, niin kyllä mulla ainakin mieleen jäi kokonaisvaltainen pelaaja joka ei luistanut puolustusvastuustaan. Hyvä pelaaja ja on tosiaan nostanut kakkosyv:n aivan toiselle tasolle.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Pitikin jo uutisen tullen kommentoida, että saitte hienon pelaajan - huomattavasti monipuolisempi ja työteliäämpi kuin mitä yleisesti luullaan ja kaikkiaan jäi todella hyvät muistot hänen KooKoo visiitistä. Erinomainen haku kesken kauden, onnea matkaan loppukaudeksi.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Eilisistä sopimusuutisista mua lämmittää erityisesti M.Keräsen jatko (tai siis se, että koeaika johti sopimukseen). Olen tykännyt kovasti miehen esityksistä ja asenteesta. Tämä oli hyvä löytö, Tobias!

Menköön samaan ketjuun Leskisestä yksi rivi: Pelimies tottakai, mutta snadisti ihmettelen, mihin tarpeeseen hänet hankittiin?
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Pitikin jo uutisen tullen kommentoida, että saitte hienon pelaajan - huomattavasti monipuolisempi ja työteliäämpi kuin mitä yleisesti luullaan ja kaikkiaan jäi todella hyvät muistot hänen KooKoo visiitistä. Erinomainen haku kesken kauden, onnea matkaan loppukaudeksi.
Tämä oli fiilis mikä tuli kun katsoin Keräsen ensimmäistä peliä HIFK:ssa, jossa oli päättänyt tulla työnteon ja taklausten kautta sisään. Ei pahaa sanottavaa.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ymmärrä mistä tuo liukuilu ajatus tulee? Silloin, kun Ilveksessä pelasi huippukauden, niin kyllä mulla ainakin mieleen jäi kokonaisvaltainen pelaaja joka ei luistanut puolustusvastuustaan. Hyvä pelaaja ja on tosiaan nostanut kakkosyv:n aivan toiselle tasolle.

P-Amerikan reissun jälkeen Jokereissa ja Ilveksessä meno oli todellista liukuilua. Mutta näin sitä vain asioita voi nähdä erilailla.

Jännä, että matka jatkui KooKoohon, vaikka pelaaminen oli niin kokonaisvaltaista.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilisistä sopimusuutisista mua lämmittää erityisesti M.Keräsen jatko (tai siis se, että koeaika johti sopimukseen). Olen tykännyt kovasti miehen esityksistä ja asenteesta. Tämä oli hyvä löytö, Tobias!

Menköön samaan ketjuun Leskisestä yksi rivi: Pelimies tottakai, mutta snadisti ihmettelen, mihin tarpeeseen hänet hankittiin?

Tekemään maaleja? Muu joukkue kun on tehnyt niitä melko nihkeästi.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Moni muukin on täällä huomannut Keräsen pistetaantuman, joka alkoi kun jatko julkaistiin. Vaatimattomat 2+1 kahteentoista peliin sen jälkeen. Siihen ei pidäkään olla kenenkään tyytyväinen.

Mä uskon ja toivon, että tuo suvantovaihe menee jollain tavalla käsi kädessä koko jengin alisuorittamisen seurauksena. Eli jos löytyy ne kadonneet sivut Piken pelikirjan kansien välistä ja ketsuppipullo aukeaa koko porukalla, niin voinee odottaa tasaista hyvää suorittamista vielä jatkossakin. Useat pienemmät pelilliset lukot on kahlinnut kettingillä koko jengin Alkon tuulikaappiin. Kerkeekö valmennusjohto noutamaan voimapihdit faksin vierestä tarpeeksi ajoissa?

Edellisessä pelissä jouduin hieraisemaan silmiä pariin otteeseen, kun kävi taklaamassa miestä kumoon erittäin näyttävästi. Luulin eka hänen olleen se alempien ketjujen Keränen, mutta eipä ollutkaan. Tuota samaa fyysistäkin preesenssiä katselisi jatkossa lisääkin niiden yv-one timereiden ohella!
 
Viimeksi muokattu:

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
M.Keränen mun silmään onnistuu vain kun joukkue on flow-tilassa, paljon hyökkäyksiä, pyöritystä ja painostusta. Ei nykyliigassa mennä M.Keräsen kikoilla puolustajien ohi, peli pitää olla suoraviivaista kuten Lundell-Dyk kaksikolla. Jere Sallinenkin edustaa parhaimmillaan hyvin suoraviivaista ja työteliästä tyyliä.
Michael on meidän tämän kauden taiteilija, nähdään onnistumisia häneltä sitten kun IFK:n peli on uomissaan ja onnistumisia tulee koko joukkueelle.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Turha jätkä, ei olisi pitänyt ottaa alunperinkään. Teki aikoinaan oharit, homma olisi pitänyt jättää siihen. En ymmärrä miksi näitä onnenonkijoita palkitaan sopimuksilla. Keränen on pelannut yhden hyvän kauden urallaan, toivottavasti potkitaan pihalle keväällä.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Michael Knight on nyt virallisesti upgradeattu ja tunnetaan vastedes Michael Jedi Knightina. The force is strong in this one.

Ylläolevan kommentin jätän omaan arvoonsa. (editoin monikon yksiköksi)
 
Viimeksi muokattu:

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - jäällä ja nurmella
Turhajätkäluopiolta joka naureskelee post-game -haastatteluissa ketjumuutoksille, joka taas kertoo siitä kuinka sekaisin jengi on niin ihan ok tehot tänään. Hyvä hyvä.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Michael Knight on nyt virallisesti upgradeattu ja tunnetaan vastedes Michael Jedi Knightina. The force is strong in this one.

Ylläolevan kommentin jätän omaan arvoonsa. (editoin monikon yksiköksi)

Kun nyt kerran editoidaan niin todettakoon, että se on "the force is strong with this one".

Ja vaikka Keränen nyt tekikin kolme hienoa maalia ja oli kentän paras tänään, niin en siltikään haluaisi häntä ensi kauden joukkueeseen. Saarisen sen sijaan pitäisin jos mahdollista.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ja vaikka Keränen nyt tekikin kolme hienoa maalia ja oli kentän paras tänään, niin en siltikään haluaisi häntä ensi kauden joukkueeseen. Saarisen sen sijaan pitäisin jos mahdollista.
Saarisella on jo diili IFKhon ensi kaudeksi.

Kyllä minä pitäisin Michael Keräsen IFKssa myös ensi kaudella, jos mahdollista, sillä olisi sitä kuuluisaa jatkuvuutta ja lisäksi on vallan mainio absoluuttisen kärjen takana oleva pisteidentekijä. Lisäksi IFKssa on Lyytisen johdolla jo tarpeeksi pelaajia, joille kiekon saaminen ilmassa maalille on jo saavutus niin Keränen tuo kovalla vedollaan ihan erilaista uhkaa.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - jäällä ja nurmella
Maineensa vanki. Esimerkiksi Ika jaksaa jutella Keräsen huonosta puolustamisesta ja työnteosta omiin ihan jatkuvasti, koska niin ollut myös joskus kaudella 78-79 ja 81-82. Itse näen kyllä ihan toisin. Täysin kelvollisesti pelaa myös omiin ja takakarvaa tilanteissa kun ollaan omiin rullaamassa. Kaukana mistään hiihtelijästä ollut tällä kaudella, vaikkakin try-outin jälkeen ohipelejä on tullut, mutta niissä on ollut ohipelaamassa kyllä ihan koko poppoo mukana. En ole fanipoika ja allekirjoittaneelta ei kysytä, mutta jos kysyttäisiin jatkoa vai ei niin vastaus olisi, että aika samantekevää, ei herätä suuria tunteita puolesta taikka vastaan. Toivottovasti hyvät otteet jatkuvat vielä tällä kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös