4
444
Olisikohan ihan alkuperäisessä artikkelissa ennen päivitystä?Missä niin on sanottu?
Olisikohan ihan alkuperäisessä artikkelissa ennen päivitystä?Missä niin on sanottu?
Tämä oli päivän hyvä teko!Jatkaa kauden loppuun meillä. Hyvähyvä. Meidän parempien ihmisten kanavaan tippui tämä info äsken.
Hyökkääjä Michael Keränen jatkaa joukkueessa kauden 2019-2020 loppuun. Keränen siirtyi HIFK:hon marraskuun lopulla ja sopimukseen sisältyi joulukuun alkuun ulottuva koeaika.
HIFK:ssa pelaamissaan 11 ottelussa Keränen, 29, on tehnyt tehot 6+2=8 ja on ottanut suuren roolin joukkueen hyökkäyskalustossa.
– Keränen on päässyt todella hyvin sisään joukkueeseen ja sen pelitapaan. Hän on ollut tehokas ja erittäin sitoutunut joukkueeseen, kommentoi urheilujohtaja Tobias Salmelainen.
Keränen pelaa Liigassa kahdeksatta kauttaan ja on tehnyt 276 ottelussa tehot 70+90=160. Hänet valittiin Liigan parhaaksi pelaajaksi 2014.
Mä voin @Ishmael lainata rautalankaa jos tarviit?Olisikohan ihan alkuperäisessä artikkelissa ennen päivitystä?
En mä itse sitä niin hirveästi tarvitse, kun ehdin lukea sen alkuperäisen tiedotteen, mutta eiköhän täällä kohta huudella kuvakaappauksien perään, kun joku kehtaa vähän vinoilla jutun kirjoittajalle pienestä ajatuskatkoksesta. Mä esim. itse teen vastaavia mokia lähes päivittäin töissä; virheitä, jotka eivät vaikuta mitenkään mihinkään, mutta joista on hauska vinoilla hyväntahtoisesti, minkä jälkeen virhe tulee korjattua hyvällä fiiliksellä.Mä voin @Ishmael lainata rautalankaa jos tarviit?
Juu meinasinkii et jos tarviit sitä muita varten ;)En mä itse sitä niin hirveästi tarvitse, kun ehdin lukea sen alkuperäisen tiedotteen, mutta eiköhän täällä kohta huudella kuvakaappauksien perään, kun joku kehtaa vähän vinoilla jutun kirjoittajalle pienestä ajatuskatkoksesta. Mä esim. itse teen vastaavia mokia lähes päivittäin töissä; virheitä, jotka eivät vaikuta mitenkään mihinkään, mutta joista on hauska vinoilla hyväntahtoisesti, minkä jälkeen virhe tulee korjattua hyvällä fiiliksellä.
Keränen on ollut suuri positiivinen yllätys. Kaverihan on alkanut liukuilun sijaan tekemään töitäkin kiekottomana. Nostanut myös ylivoiman uudelle tasolle.
Tämä oli fiilis mikä tuli kun katsoin Keräsen ensimmäistä peliä HIFK:ssa, jossa oli päättänyt tulla työnteon ja taklausten kautta sisään. Ei pahaa sanottavaa.Pitikin jo uutisen tullen kommentoida, että saitte hienon pelaajan - huomattavasti monipuolisempi ja työteliäämpi kuin mitä yleisesti luullaan ja kaikkiaan jäi todella hyvät muistot hänen KooKoo visiitistä. Erinomainen haku kesken kauden, onnea matkaan loppukaudeksi.
En ymmärrä mistä tuo liukuilu ajatus tulee? Silloin, kun Ilveksessä pelasi huippukauden, niin kyllä mulla ainakin mieleen jäi kokonaisvaltainen pelaaja joka ei luistanut puolustusvastuustaan. Hyvä pelaaja ja on tosiaan nostanut kakkosyv:n aivan toiselle tasolle.
Menköön samaan ketjuun Leskisestä yksi rivi: Pelimies tottakai, mutta snadisti ihmettelen, mihin tarpeeseen hänet hankittiin?
Eilisistä sopimusuutisista mua lämmittää erityisesti M.Keräsen jatko (tai siis se, että koeaika johti sopimukseen). Olen tykännyt kovasti miehen esityksistä ja asenteesta. Tämä oli hyvä löytö, Tobias!
Menköön samaan ketjuun Leskisestä yksi rivi: Pelimies tottakai, mutta snadisti ihmettelen, mihin tarpeeseen hänet hankittiin?
Michael Knight on nyt virallisesti upgradeattu ja tunnetaan vastedes Michael Jedi Knightina. The force is strong in this one.
Ylläolevan kommentin jätän omaan arvoonsa. (editoin monikon yksiköksi)
Saarisella on jo diili IFKhon ensi kaudeksi.Ja vaikka Keränen nyt tekikin kolme hienoa maalia ja oli kentän paras tänään, niin en siltikään haluaisi häntä ensi kauden joukkueeseen. Saarisen sen sijaan pitäisin jos mahdollista.