Michael Keränen HIFK:hon!

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Otanta on aika pieni, mutta mulle on jäänyt silti hyvä fiilis. Odotan toki miten pelaa sentterinä. Jos pelaa hyvin, niin hän tai Jääskä paikannee Lundellia junnukisojen aikana. Nyt kun laskee laiturit ja jos Keräsen sellaiseksi laskee, niin meillä on Keräsen lisäksi Jääskä, Kangasniemi, Saarinen, Turunen, Dyk, eli 6 laituria, jotka periaatteessa voivat pelata missä tahansa kentässä 1-3 väliltä. Jos lasketaan sentteriksi, niin hänen ja Paajasen, Lundellin ja Sallisen kanssa meillä on 4 1-3 kentän sentteriä.

Mä mietin tuota kun vaikutti että tietyt tilanteet pelasi laiturina vähän laiskasti, ja Lehkonen ottikin liigalivessä kiinni tuosta, niin oliko kyse siitä että säästi energiaa vai oliko laiska..? Kuitenkin hyökkäyksessä ja keskialueella karvaa ihan hyvin ja yllättävän hyvin vääntää myös kulmissa kummassakin päässä ja menee kulma vääntöihin sekä suht röykeästi liikkuu kiekon kanssa. Odotin varovaisempaa hiihtelijää ja suhteessa odotuksiin olen tosi tyytyväinen. Sen lisäksi syötöt lähtee hyvin, kiekko kestää lavassa jne. Voihan olla että pelikunto on nyt vielä jotain 90-95% luokkaa ja tämän kuun lopussa saattaa liike näyttää vieläkin paremmalta. Toki menee ehkä hetki aikaa että pääsee pelitapaankin sisälle, mutta kyllähän tuo Keränen täytyy tehoukoksi laskea. Veikkaan että painaa loppukauteen 8+20=28 ja matseja tulee noin 40 vielä, mutta kyllähän tuo 28 pistettä olisi jo hyvä saldo kesken kauden noin vahvaan jengiin tulevalta pelaajalta.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United
Toivottavasti Keräsen kanssa on jo sovittu jatkosta ja mielellään ensi kausikin mukaan. Toinen ylivoimakin on nyt todella vaarallinen pitkälti Keräsen ansiosta. Aivan loistohankinta kesken kauden.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy