Michael Jackson on poissa!

• 59 356
  • 288

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Michael ei ole adoptoinut 'lapsiaan', joten saa nähdä minkälainen soppa huoltajuusasioista vielä tulee.

Toki kiistoja saa aikaa mistä tahansa, mutta eikös virallisissa syntymätodistuksissa lue, että Michael on isä ja Debbie äiti. Tämä lienee riittänyt siihen, ettei mitään adoptioita jne. ole suoritettu. Katsotaan nyt mihin homma kehittyy.

Ja ilmeisesti huomenna on sitten isojen muistotilaisuuksien alku.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toki kiistoja saa aikaa mistä tahansa, mutta eikös virallisissa syntymätodistuksissa lue, että Michael on isä ja Debbie äiti. Tämä lienee riittänyt siihen, ettei mitään adoptioita jne. ole suoritettu. Katsotaan nyt mihin homma kehittyy.

Ja ilmeisesti huomenna on sitten isojen muistotilaisuuksien alku.

Kyllä vaan, ja näinhän se varmaan Suomessa menisi. Debbie ottaisi ainakin kaksi lapsista, kolmannen äitiä ei vielä ole paljastettu. Toivotaan, ettei mitään julkista huutokauppaa kuitenkaan järjestetä.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän jotain yhteistyötä julkaistu jo Thrillerin juhlaversiossa. Mutta odotellaan, uutta matskua pukkaa varmaan harjoitusnauhoista ja tästä will.i.am -sessiosta vuodelta 2005.
Millähän Joe-isä aiotaan pitää kaukana lapsista, kun Michael ne äidilleen testamenttasi? Ja onkohan 'Blanket' jo syntynyt kun testamentti tehtiin?

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Esimakua täälläkin mainitusta harjoitusmateriaalista. Ei voi muuta sanoa kuin, että kuulostaa ja näyttää todella kilpailukykyiseltä esim. 1997 kiertueen menon kanssa. Eikä vaikuta tuon lyhyen vedon perusteella, että kaverilla tikittäisi mittari viimeisiään, toisaalta niin vahvoja mömmöjä (kai?) kyseessä, että se on kerrasta poikki.

Mutta kuitenkin 23.6.2009 Michael Jackson ja They Don't Really Care About Us:
http://www.youtube.com/watch?v=Ig9BOvlwR-8

24.6 on olemassa proshottina kokonaan läpikäyty keikka, mutta ilman pukuja. Materiaalia on siis yhteensä n. 100h ja kyllähän sen tuon lyhyen klipin perusteella haluaakin kyllä nähdä.

Tuleekohan Jacksonin suomalainen "virkaveli" eli Jammu-setä saamaan yhtä suuren huomion osakseen kuoltuaan?

Mielestäni on kummallista, jos miehelle annetaan muutaman olemattoman lurituksen vuoksi synninpäästö.

J.Petke

Jäsen
Tuleekohan Jacksonin suomalainen "virkaveli" eli Jammu-setä saamaan yhtä suuren huomion osakseen kuoltuaan?

Mielestäni on kummallista, jos miehelle annetaan muutaman olemattoman lurituksen vuoksi synninpäästö.

Uuuhhhh.

Tuo kertoo ehkä enemmän sinusta tuo kirjoitus kuin mistään muusta.

Jacksonin hautajaisista saattaa ehkä tulla maailman kautta aikain suurin tapahtuma joka on verrattavissa esim Dianan häihin. Meinataankohan tuo televisioida?

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk

zzzz..kssssh..pzzzzzzzzz....UNABLE TO LOCATE FUNNY...error..error..

Ei sillä, "turenkilainen mukahauskuuttelu" piristää aina päivää.

Uuuhhhh.

Tuo kertoo ehkä enemmän sinusta tuo kirjoitus kuin mistään muusta.

Jacksonin hautajaisista saattaa ehkä tulla maailman kautta aikain suurin tapahtuma joka on verrattavissa esim Dianan häihin. Meinataankohan tuo televisioida?

Suurin tapahtuma missä mielessä? Kerää katsojia vai? Siinäpähän katsovat. Jos narkkaava pedofiili, joka huvittelee roikottamalla pikkulapsia parvekkeelta, on kaiken sen huomion arvoinen, niin ehkä minä sitten olen vain juntti, joka ei tajua.

Mutta makunsa kullakin.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Suurin tapahtuma missä mielessä? Kerää katsojia vai? Siinäpähän katsovat. Jos narkkaava pedofiili on kaiken sen huomion arvoinen, niin ehkä minä sitten olen vain juntti, joka ei tajua.

Mutta makunsa kullakin. Jotkut ilmeisesti pitävät pedareista, minä en.

Ja tämä pedarius on todistettu missä?

edit: tai noh, en syytä kyllä ihmisiä, joille moisia aatoksia on mieleen tullut.

Viimeksi muokattu:

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Jos narkkaava pedofiili, joka huvittelee roikottamalla pikkulapsia parvekkeelta, on kaiken sen huomion arvoinen, niin ehkä minä sitten olen vain juntti, joka ei tajua.

Jos sinulla on todisteita pedofiliasta, kannattaa ne varmaan julkistaa, ja saat varmasti hyvät rahat. Jos taas ei, niin ilmeisen turhaa tuollaista huudella. Yleisiin hyviin tapoihin kai edelleen kuuluu, ettei vainajasta puhuta ainakaan perätöntä pahaa?

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje

Aivan varmasti ja se kertoo jotakin tästä maailmasta. Tosin Madonnan konsertti tulee vetämään kaupunkiin about 100 000 fania. Voihan kabbala.

Minne voi muuten viedä kynttilöitä? Ok, Thriller oli aikoinaan hyvä video.

Ja tämä pedarius on todistettu missä?

edit: tai noh, en syytä kyllä ihmisiä, joille moisia aatoksia on mieleen tullut.

Kun on rahaa, niin saa parhaat lakimiehet, jotka hoitavat syyllisenkin syyttömäksi.

Jackson oli ja hoitamansa pikkulapset ovat kaiketi ainoat, jotka tietävät totuuden. Massat sitten uskovat mitä haluavat. Minulle hän merkitsee yhtä paljon kuin kuka tahansa pedofiliasta syytetty narkkari. Jacksonin faneille hän on tietenkin pyhä ja ylväs ihminen, eikä heitä pahemmin taida hetkauttaa totuus tuossa asiassa.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Suurin tapahtuma missä mielessä? Kerää katsojia vai? Siinäpähän katsovat. Jos narkkaava pedofiili, joka huvittelee roikottamalla pikkulapsia parvekkeelta, on kaiken sen huomion arvoinen, niin ehkä minä sitten olen vain juntti, joka ei tajua.

Mutta makunsa kullakin.

Voi elämän käsi. Tämä(kään) kirjoittaja ei ole sitten nähnyt viimeisen 20 vuoden aikana metsää puilta. Roskajournalismi ja rahanahneet syytökset olivat Yhdysvalloissa muuta läntistä maailmaa vaan edellä. Suomeenkin on melko hyvin rantautunut. Jackson oli outo lintu, sitä tuskin kukaan kiistää mutta nerot yleensä ovat ja vielä noilla lapsuuden traumoilla. Mutta oli popin kuningas ja pulinat pois. Missä ovat nyt nämä "hyväksikäytetyt" kun lypsylehmä on kuollut. Häpeämisen aihetta olisi myös paskaa kirjoittavilla. Huoh..

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Jacksonin faneille hän on tietenkin pyhä ja ylväs ihminen, eikä heitä pahemmin taida hetkauttaa totuus tuossa asiassa.

Ja totuus siis on mikä?

Itse olen sen verran vankka länsimaisen oikeusjärjestelmän kannattaja, että en tuomitse ketään ennen todisteiden esittämistä. Olenkin äärimmäisen huvittuneena saanut keskustella aiheesta monta kertaa ja yleisin perustelu MJ:n pedofilialle on "no kyllähän sen nyt näkee jo kaukaa."

Kateus on surullista.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Oli hän sitten syyllinen tai syytön, niin se ei taida hänen fanejaan hetkauttaa millään tavalla.

Aika lailla erikoinen väite. Tosin taidat olla aika lailla erikoinen kaverikin, kun heittelet tänne tällaista tavaraa ja kaikesta paistaa läpi, ettet ole juurikaan tutustunut aiheeseen muutoin kuin lööppien kautta.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja täytyy muistaa, että ehkä eniten maailmassa Jacksonia tutkinut Ian Halper (Jackon elämäkerran kirjoittaja) kertoo vakaasti olevansa sitä mieltä, ettei Jackson syyllistynyt mihinkään rikolliseen. Kaveri sentään saisi aikamoisen mediahuomion, jos pystyisi retostelemaan asialla ja hänhän on sentään levittänyt monia muita sitkeitä ja ilkeämielisiä huhuja Jacksonista (kirurgia, isyys jne.).

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kyllähän Jacksonin homopoikakaveri väitti lehdessä, että MJ oli kylläkin homo, mutta ei ollut kiinnostunut seksuaalisesti lapsista. Sitä hän ei kylläkään ymmärtänyt miksi MJ halusi nukkua poikalasten kanssa. Entiset vaimot taas kertovat, että hän ei ollut koskaan seksuaalisessa kanssakäymisessä heidän kanssaan. En sitten tiedä voiko olla samaan aikaan homo je pedo. Sen tietää kait varmaan paremmin alan asiatuntijat.

Aika lailla erikoinen väite. Tosin taidat olla aika lailla erikoinen kaverikin, kun heittelet tänne tällaista tavaraa ja kaikesta paistaa läpi, ettet ole juurikaan tutustunut aiheeseen muutoin kuin lööppien kautta.

Juttuun liittyvä lapsi, Jordan Chandler, on itse kertonut Jacksonin teoista häntä kohtaan.
Oliko lapsella vilkas mielikuvitus vai miksi hän sitten on sellaista kertonut?

Ehkä tämän asian esille nostaminen on sitten sinun mielestä erikoista. Ehkä poistun tältä hiekkalaatikolta ja jätän teidät ylistämään lapsia roikottavaa homoseksuaalia, lapsen hyväksikäytöstä epäiltyä narkomaania, joka halusi antaa jokaiselle lapselleen nimeksi Michael (myös tyttärelleen). Kuinka terveen ja onnellisen elämän herra Jackson antoikaan näille klinikkasiemenillä aikaansaaduille ihmisille? Vai onko heillä niin väliä? He kun eivät ilmeisesti tanssi ja laula?

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Juttuun liittyvä lapsi, Jordan Chandler, on itse kertonut Jacksonin teoista häntä kohtaan.
Oliko lapsella vilkas mielikuvitus vai miksi hän sitten on sellaista kertonut?

Onko mielessäsi käynyt ajatus, että ehkäpä joku mahdollisesti kenties halusi hyväksikäyttää rikasta ja henkisesti epätasapainoista miestä? Moinen ajatushan on täysin ennenkuulumaton!

Ehkä poistun tältä hiekkalaatikolta ja jätän teidät ylistämään lapsia roikottavaa homoseksuaalia, lapsen hyväksikäytöstä epäiltyä narkomaania, joka halusi antaa jokaiselle lapselleen nimeksi Michael (myös tyttärelleen).

Eihän homoseksuaalisuudessa ole mitään pahaa. Suomessakin ylistetään jatkuvasti viattomia oman maansa kansalaisia teloittanutta homoseksuaali-Mannerheimia ja se on ihan ok. Tuo lapsen roikottaminen oli kieltämättä vähän omituinen tapaus, mutta yksikään esittämistäsi väitteistä ei poista sitä faktaa, että musiikillisesti MJ on 1900-luvun tärkein nimi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mielestäni syyllisyyden puolesta puoltaa se, että tuo 10 miljoonalla hiljennetty Jordan Chandler osasi aikoinaan kuvailla Jacksonin genitaalialueen jotakin erikoistuntomerkkiä (en tiedä mikä se oli, vissiin joku musta läiskä tietyssä kohtaa tai sitten Jacksonilla saattoi kasvaa vaikka istutettu kirahvi "meisselistään", mistä siitä friikistä tietää) ja tämä olisi raivostuttanut Jacksonia kovasti.

Niin, tuosta jutusta luin jostakin iltapulusta noin viikko sitten. Tiedä noista, mutta kohtalaisen näyttö tuokin mutta voihan sitä vaikka saunoa, ainakin jos Suomessa oltaisiin, ja siinä sitten näkisi vilauksen tuolta alueelta, että tiedä häntä sitten.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy