Metallica-keskustelu

  • 705 805
  • 3 722

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Ei joutunut trokareiden uhriksi, hyvä näin.

Jäipä jopa yksi ekstralippu, nyt löytyy kyllä varmasti kavereita taas... =D
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Itse yritin viikko sitten maananataiaamuna yhdeksän aikaan hakea majapaikkaa tuolta, kyselin kaikki paikat läpi ja lähikunnatkin - kaikki oli täynnä...

Itse hommasin Yyteristä asuntoautopaikan. Enää tarvittais se auto. Telttapaikkoja olivat myyneet aamupäivän aikana parisataa kappaletta eli niitäkään ei varmaan enää pitkään riitä.
 

JTK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Kama
Turha sitä siellä huudella, saatikka maksaa niille yhtään mitään, kun itse sain käytännössä ilman jonotusta juuri äsken liput netissä.

Melkoista arpapeliä, että saako liput vai ei.

Ihan totta. Itse sain just tarvittavat kaksi lippua. 5 min aikaisemmin ei onnistunut.
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Kiitos

Olin jo ihan varma etten saa lippuja Poriin kun heräsin vasta äsken ja olin totaalisesti unohtanut lippujen myyntiintulon. Lippupalvelukin näytti täyteen varattua. Yksi piipahdus Jatkoaikaan ja muiden palstakirjoittajien vihjeestä uudelleenklikkailemaan lippupalvelun sivuille. Nyt 2 lippua plakkarissa. Kiitos, Arvon jatkoaikalaiset
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Turha sitä siellä huudella, saatikka maksaa niille yhtään mitään, kun itse sain käytännössä ilman jonotusta juuri äsken liput netissä.

Melkoista arpapeliä, että saako liput vai ei.

Joku tosiaan on tainnut tänään ryssiä. Lippupalvelu tai sitten media? Tänään näet aamuvuorossa (töissä) tapahtui seuraavaa:

Puoli yhdeksän maissa kaveri tulee sanomaan, että sai kuin saikin neljä lippua Poriin. Oli kuulema ollut jossain vaiheessa lippupalvelu hieman tukossa. Siinä puoli yhdentoista maissa klikkasin itse ensimmäisen kerran lippupalvelun sivuille, jossa totesin kaverille, että hyvinhän täällä lippuja riittää, kun olisin saanut 10 ostettua, jos olisi huvittanut.

Samoihin aikoihin radiossa hehkutettiin, että tämän aamuinen myynti oli nopeudessaan Suomen ennätys. Tätä samaa hehkutettiin iltapäivälehtien ja maikkarin sivuilla. Iltalehden sivuille oli jopa laitettu teksti, että "varatut liput pitää lunastaa tänään", muuten ne menee myyntiin uudestaan. Siis mitä vittua? Eikös ne pitänyt ostaa samaan aikaan.

No kaveri siinä rupesi jo miettimään, että onkohan hänellä varmasti liput takataskussa. Sanoin, että jos rahaa lähti tililtä niin homma on selvä. Samaa varmisti kaveri sähköposti. Tosin ihmetystä sähköpostissa aiheutti lipun kategoria (katsomo-osa?), josta ei ollut myyntisivuilla mitään puhetta.

Nyt (13.49) kävin mielenkiinnosta maikkarin sivuilla, jossa edelleen teksti, että kyseessä ennätys.

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/800483?metallica

Heti perään lippupalvelun sivuille, ja ensimmäisellä klikkauksella olisin saanut 2 lippua ostettua.

Että sellaista.

EDIT: niin ja ilmeisesti nämä "pitää lunastaa tänään" tarkoittaa puhelimessa varattuja lippuja. Allekirjoittaneella aika pitkät piuhat.
 

Sic

Jäsen
Tässä tulee kuitenkin muistaa että Hartwallille myytiin max 2 lippua/naama ja Sonisphereen max 10. Mutta huikeaahan tuo on joka tapauksessa!

Itselläni on tiketit molempiin tapahtumiin plakkarissa. Taitavat kesän keikka ja festarikäynnit rajoittua niihin tällä budjetilla.

Ja Linkin Parkin ja muun bändikaluston osuus vaikuttanee myös myyntimäärään ja nopeuteen, mutta kannattavan diilin on jannut tehneet kun noin ripeästi homma myytiin loppuun. Ens vuonna varmaan samantyylistä settiä tiedossa.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Ja Linkin Parkin ja muun bändikaluston osuus vaikuttanee myös myyntimäärään ja nopeuteen, mutta kannattavan diilin on jannut tehneet kun noin ripeästi homma myytiin loppuun. Ens vuonna varmaan samantyylistä settiä tiedossa.

Edelleenkin on lippuja saatavilla. Eli ei todellakaan ollut loppuunmyyty tunnissa. On kaksi eri asiaa ilmoittaako järjestelmä että täynnä on ja se että liput olisi kaikki myyty. Iltapulujen höpötyksiin uskokoon ken tahtoo.

Surkeita nämä lipunmyyntijärjestelmät. Toiminta todella epävarmaa ja sattumanvaraista kun ruuhkaa tulee. Surkeaa esitystä molemmilta lippupuljuilta viime aikoina.

Mutta on toi lippujenvälitys vaan hyvä bisnes... Palvelumaksut on onnistuttu vedättämään ihailtavan korkealle.
 

Sic

Jäsen
Edelleenkin on lippuja saatavilla. Eli ei todellakaan ollut loppuunmyyty tunnissa. On kaksi eri asiaa ilmoittaako järjestelmä että täynnä on ja se että liput olisi kaikki myyty. Iltapulujen höpötyksiin uskokoon ken tahtoo.

Surkeita nämä lipunmyyntijärjestelmät. Toiminta todella epävarmaa ja sattumanvaraista kun ruuhkaa tulee. Surkeaa esitystä molemmilta lippupuljuilta viime aikoina.

Mutta on toi lippujenvälitys vaan hyvä bisnes... Palvelumaksut on onnistuttu vedättämään ihailtavan korkealle.

Jooh, ei tossa tainnut mitään ennätystä tullakkaan, saapi nähdä miten pitkään noita saa kikkailtua tuolta. Vieläkin siis myynnissä lippuja halukkaille.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Joo kyllä noita lippuja vielä näyttäis saavan Lippupalvelusta. Itse lunastin juuri kaksi lippua sinne
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Joo kyllä noita lippuja vielä näyttäis saavan Lippupalvelusta. Itse lunastin juuri kaksi lippua sinne

Niinpä. Vieläkin kun jaksaa vain hakata Lippupalvelun "hae lippuja"-painiketta tarpeeksi kauan niin voi flaksi käydä. Äsken tilasin juurin 2 lippua Poriin enkä edes yrittänyt aamulla mennä menettämään hermoja jonotukseen, tosin työkiireistä johtuen. Takuulla tulee myös vielä puolen yön aikaan myyntiin lunastamattomia lippuja, niin kuin AC/DC:n kohdalla myös.
Allekirjoittaneelle toinen Metallican keikka. Hurja keikkakesä muutenkin luvassa: Lynyrd Skynyrd, Heaven And Hell, AC/DC ja Metallica minulle. Kyllä kalpenee festarit, joskin Metallican tapaus sellaiseksi luetaan.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Hetki sitten sain 3 pilettiä ostettua, eli kyllä niitä näköjään saa vieläkin aika kivuttomasti. Piruuttani menin lippupalvelun sivuille ja kokeilin, pari kertaa näytti loppuunvarattua, mutta kolmannella tärppäsi. Aikaa meni about minuutti.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Jes. Ainoa hetki jolloin ehdin olla koneella oli aamupäivällä ja sehän homma meni käteen. Ja sen jälkeen ilmeisesti saanut vielä lippuja netin kautta...hienosti onnistui lippujen hankinta. Noh onneksi pääsee kesäkuussa katsomaan hallikeikkaa, mutta tämä olisi ollut mukavampi keikka kun vielä Lamb of god esiitymässä.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Jes. Ainoa hetki jolloin ehdin olla koneella oli aamupäivällä ja sehän homma meni käteen. Ja sen jälkeen ilmeisesti saanut vielä lippuja netin kautta...hienosti onnistui lippujen hankinta. Noh onneksi pääsee kesäkuussa katsomaan hallikeikkaa, mutta tämä olisi ollut mukavampi keikka kun vielä Lamb of god esiitymässä.

Minuutti sitten kokeiltuna yhä edelleen lippupalvelu.fi:stä saa lippuja tuonne. Ensimmäisellä yrityksellä tarjosi lipun, jota en tosin ostanut. En ihan tajunnut taas tätä loppuunvarattu-keskustelua, kun systeemi ilmeisesti tällä paremmallakin nettikauppaajalla hieman kusee.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Noh onneksi pääsee kesäkuussa katsomaan hallikeikkaa, mutta tämä olisi ollut mukavampi keikka kun vielä Lamb of god esiitymässä.
Eikös käsittääkseni Lamb of God ole Hartwallillakin toinen lämmittelijöistä..?

Ja joo, ainahan noi Lippupalvelun hommat kusee. Harmi juttu, mutta kai sellainen järjestelmä joka kestäisi tuon yhtäkkinäisen kuorman kivuttomasti olisi mahdoton toteuttaa käytännössä. Itse en jaksa enää hallikeikkojen jälkeen Poriin vaivautua, mutta pitäkää hyvät festarit.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Minuutti sitten kokeiltuna yhä edelleen lippupalvelu.fi:stä saa lippuja tuonne. Ensimmäisellä yrityksellä tarjosi lipun, jota en tosin ostanut. En ihan tajunnut taas tätä loppuunvarattu-keskustelua, kun systeemi ilmeisesti tällä paremmallakin nettikauppaajalla hieman kusee.
Päivittelin tuossa ennen kirjoitusta muutaman minuutin sivuja ja yritin ostaa lippuja, mutta ei napannut ei.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lippuja saa vieläkin!

Olen eilisen ja tämän päivän aikana koittanut varmaan sellaiset 50 kertaa, mutta nyt (klo 10:55) vasta napsahti. Lippupalvelun nettisivuilta siis.

Olen Erittäin Tyytyväinen asioiden saamasta suunnasta, heinäkuussa jytisee!
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
eihän tässä nyt mitään ihmeellistä ole

Siis tapahtuma ei ollut missään vaiheessa LOPPUUNMYYTY, vaan loppuunvarattu. Siinä on vissi ero. Eli sitten kun joku ei olekaan lunastanut lippujaan tai sitä määrää mitä on varannut, niin niitä vapautuu markkinoille.

"oletko sinä kusella vai kusessa?" :)

Se nyt sitten on huonompi homma, jos klikkailee jatkuvasti "päivitä" tai "takaisin", jolloin tippuu taas jonon hännille.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kyllähän äsken jaksoin kaks kertaa sivua päivittää ja liput sain kätevästi.

Kai sitä sitten tarttee jaksaa kaks kertaa mennä kattomaan saman kesän aikana.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kyllähän äsken jaksoin kaks kertaa sivua päivittää ja liput sain kätevästi.

Jollain sitten käy tuuri. Itte hakkasin sormet kipeänä tuota Lippupalvelun sivua tänään noin kuusi tuntia ja ei tärpännyt. VIP-lippuja oli tarjolla usempaan otteeseen, mutta en nyt saatana ala yli kolmeasataa lipuista maksamaan. No kahden jälkeen vaimo soitti ja sanoi, että kaksi lippua on hanskassa.Otanko? No ottihan se ja nyt on loistava fiilis.

Tuohon vajaan kahden kilsan päähän kotiovelta saapuu Metallica soittamaan kesällä. Eipä tarvi majoituksesta huolehtia sen enempää. Olishan sen kotipihallekin kuullut, mutta nyt näkee edes vilauksen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jollain sitten käy tuuri. Itte hakkasin sormet kipeänä tuota Lippupalvelun sivua tänään noin kuusi tuntia ja ei tärpännyt. VIP-lippuja oli tarjolla usempaan otteeseen, mutta en nyt saatana ala yli kolmeasataa lipuista maksamaan. No kahden jälkeen vaimo soitti ja sanoi, että kaksi lippua on hanskassa.Otanko? No ottihan se ja nyt on loistava fiilis.

Tuohon vajaan kahden kilsan päähän kotiovelta saapuu Metallica soittamaan kesällä. Eipä tarvi majoituksesta huolehtia sen enempää. Olishan sen kotipihallekin kuullut, mutta nyt näkee edes vilauksen.

Ei sulla tilaa terassilla ois :D
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
JWC-kavereille terassi on aina auki.

Edit. Ja telttapaikkoja on pihalla mielin määrin =) Sisämajoituksesta peritään kova hinta!
Voisin tarttua samaan täkyyn! Eri asia tosin on uskaltaako sitä nukkua samassa teltassa meidän kuulapääkapteenin kanssa. Tähän asti majoitusvaihtoehdoista ykkönen on ollut pakettiauton takaosassa nukkuminen. Tapahtumaan on vielä paljon aikaa ja näitä kuvioita ehtii juonimaan mutta jos tosiaan teltan saisi johonkin rykästyä pystyyn niin hieno homma.
 

Bay

Jäsen
Jos joku vielä on ilman lippua ja sellaisen haluaa eikä lippupalvelusta irtoa, niin mulla on ainakin vielä yksi ylimääräinen. Voittoa en hae, eli lähtee ihan 89 euroa + lippupalvelumaksu, jos en kaverin kautta saa sitä menemään.

EDIT: menikin jo, kaverin työkaveri osti.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös