Metallica-keskustelu

  • 754 840
  • 4 049

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Got the Fucker!

Lonkerot oli vähän joka puolella ja kannatti! Yhden ainoan kipaleen sain, mutta riittäähän se mulle. Saatanan ison kiven alla oli, mutta kääntyihän sekin lopulta!
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
IS kertoo lippuja olleen 50 000. Todella kova on kyllä tuo Metallican suosio Suomessa, siinä jäi kaikenmaailman Madonnat kakkoseksi kun Sonisphereenkin kaikki liput myytiin reilussa PUOLESSA TUNNISSA!

Lippuja tuonne Sonisphereen en edes tosissani yrittänyt mutta laitoin koneen jonottamaan kahvitunnin ajaksi. Kahvilta takaisin tullessa kone oli päässyt jonon läpi mutta oli kerennyt myös olla liaan pitkään siinä tilassa mistä valitaan lippumäärät yms. ja lippupalvelu heitti sitten takaisin jononjatkoksi kun yritin siitä niitä lippuja itselle ottaa.

Noh, mukavaa keikkaa niille jotka lippunsa saivat ja surunvalittelut niille jotka itkevät nyt ilkeiden trokarien perään kun eivät itse lippuja saaneet. Kesällä käy kyllä kuuma bisnes noiden konserttilippujen kanssa ja jotkut rikastuvat nuilla melko mukavasti ja helposti. Eräällä tyypillä näyttäisi olevan pelkästään huuto.netistä ostettuja Metallican areenakeikan lippuja pitkälti kolmattakymmentä eikä varmasti ole niitä itselleen ja kavereilleen ostanut. Myy niitä sitten kovaan hintaan keväämmällä ja toivoo ettei tule peruutusta nuille keikoille.
 
Viimeksi muokattu:

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
On toi kyllä ihme pumppu. Kolme keikkaa samana kesänä näin pienessä maassa ja viimeisenkin liput menivät minuuteissa. Olisivat varmasti menneet sekunneissa, jos järjestelmä vaan mahdollistaisi mokoman.

Kovasti kyllä siellä täällä uskovat, että lippuja tulee lisää ja paljon. Jos nyt meni 50000, niin se on kuulemma aivan alimitoitettu yleisömäärä Porin uudelle areenalle. Minä en aluetta tunne, mutta kuulemma 80000 tai ylikin ei olisi mikään ongelma. Saas nähdä.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Paljonkohan tuonne nyt niitä lippuja sitten myytiin/varattiin? Mikäli lippuja oli jaossa yli 50 000 niin on kyllä todella huima tuo Metallican suosio Suomessa! Mikäli lippuja oli jaossa luokkaa 80 000 niin ei voi kuin nauraa Lippupisteen lipun myynti sekoilulle ja Madonnan "ennätyssuosiolle". Sonisphere liput myyty melkolailla kokonaan TUNNISSA!!

Murofoorumilla oli "tietoa", että nyt tulisi myyntiin 50 000 ja myöhemmin 30 000 lisää. Tämä siis täysin HTT-juttuja.

Toistan tässä vähän itseäni, mutta jos jonossa on niin kannattanee vaan antaa edelleen koneen raksuttaa. Jonoon ei enää lippupalvelun sivuilta pääse, mutta tosiaan tuossa 9.45 sai ainakin vielä viisi lippua hankittua kärsivällisellä jonottamisella loppuunvarattu ilmoituksesta huolimatta. Jonotus vissiin alkoi aika lailla ysin maissa.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On toi kyllä ihme pumppu. Kolme keikkaa samana kesänä näin pienessä maassa ja viimeisenkin liput menivät minuuteissa. Olisivat varmasti menneet sekunneissa, jos järjestelmä vaan mahdollistaisi mokoman.

Niin tuo varattu lippumäärä on koko maakunnan asukasmäärästä neljännes. Eilen kyselin kavereilta olisiko kukaan kiinnostunut tapahtumasta ja lopputulos oli että yksin joutuisin lähtemään. Jossain on nyt pahasti ilmaa...
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lippu olis hallussa! Puhelimella yritin mutta ei mitään jakoa. Systeri päivysti nettijonossa ja hoiti homman tyylikkäästi kotiin. Iso käsi siihen suuntaan. Ei muuta kuin kesää odotellessa..
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Klo 8:40 avasin koneen ja kirjaudun valmiiksi lippupalveluun.

Ja vitut, lippupalvelu on tällä hetkellä ruuhkautunut jne.... yheksältä
latailupalkki hyppäs uudestaan alkuun ja n.9:30 tilaisuus loppuunvarattu ja
kirosin taas koko systeemin alimpaan helvettiin...

MUTTA VIP-liput sain koko porukalle, yksitellen tosin,
pikkuhiljaa kun vaan jakso yrittää. Viimisen sain pari minuuttia sitte enne ku koko palvelin kaatu!! 800€ tärähti menemään....huh huh.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jaaha. Jonotin ensimmäisen kerran netissä klo 8.15 ja pääsin sisään. Koitin ostaa lippuja ja ilmoitus oli, että tämä tapahtuma ei ole vielä varattavissa. Painoin takaisin nappia, mutta ei pelittänyt homma. Sitten uudestaan jonottamaan. Pääsin sisään ja päätin, että odotan kello 9.00 ja ostan sitten lippuja. Ei onnistunut sekään ja nettisivusto käski "jonon päähän". Siinä sitten odoteltiin uudestan kunnes tuli ilmoitus "tilaisuus loppuunvarattu". Hieno homma.

Sama homma täällä, juurikin näin kävi täälläkin. Monta tuttua yritti saada lippuja myös, mutta vain yksi pääsi läpi. Ja se ei sitten tiennyt uusinta päivitystä, jonka mukaan liput piti maksaa heti...
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Itse olin etukäteen jonottamassa klo 8.25, ja ruuhkautunuthan se oli. Tosin käytössäni oli 3 konetta, joten pystyi vähän "kikkailemaan." Kun pääsin sisään ekalla koneella n. klo 8.45, niin sillä ei lippuja saanut, kun yritin 9.00 jälkeen eteenpäin klikkailla. Toinen kone, jolla aloitin jonottelun klo 8.50, pääsi sisään klo 9.12 ja hienosti sai liput...

Mutta aika tuskaista oli kyllä ja menekki oli aika kiitettävä.
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Niin tuo varattu lippumäärä on koko maakunnan asukasmäärästä neljännes. Eilen kyselin kavereilta olisiko kukaan kiinnostunut tapahtumasta ja lopputulos oli että yksin joutuisin lähtemään. Jossain on nyt pahasti ilmaa...

Öö.. tuota, mitäs tuo maakunnan asukasmäärä meinaa tuohon lippujen myyntiin? Vai meinaatko ettei Poriin kukaan kehtaa maakunnan ulkopuolelta tulla?

Metallica @ Hartwall areena: 26 000 lippua / 40 min
Sonisphere @ Kirjurinluoto: 50 000 lippua / ~30-40min

Yhteensä 76 000 lippua reippaassa tunnissa. Kieltämättä huikea määrä etenkin tuohon myyntiaikaan mutta elämä on! Varmasti nuita lippuja palautuu takaisin myyntiin iltapäivän/illan/huomisen aikaan, sillä nuo varatut liputkin pitää lunastaa jo tänään eikä vasta ensi viikolla.
 
Viimeksi muokattu:

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Huomasin itse ainakin, että aina välillä tulee lippuja myyntiin tuonne lippupalvelu.fi:hin, kun olen käynyt testaamassa. Tiedoksi niille, jotka tuskailevat omiensa kanssa...
 

SoiLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Metallica @ Hartwall areena: 26 000 lippua / 40 min
Sonisphere @ Kirjurinluoto: 50 000 lippua / ~30-40min

Tässä tulee kuitenkin muistaa että Hartwallille myytiin max 2 lippua/naama ja Sonisphereen max 10. Mutta huikeaahan tuo on joka tapauksessa!

Itselläni on tiketit molempiin tapahtumiin plakkarissa. Taitavat kesän keikka ja festarikäynnit rajoittua niihin tällä budjetilla.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Huutonetissä aikamoista sanasotaa trokareiden ja katkerien, lippua ilman jääneiden välillä.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Huomasin itse ainakin, että aina välillä tulee lippuja myyntiin tuonne lippupalvelu.fi:hin, kun olen käynyt testaamassa. Tiedoksi niille, jotka tuskailevat omiensa kanssa...

Kiitos, sain itsekin vielä kolme lippua.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Emäntä oli kuudelta aamulla Promenadilla jonottamassa, ja klo 9.50 oli viisi lippua kädessä. Hetken aikaa näytti jo toivottamalta, mutta tulihan ne sieltä! Nyt on hyvä fiilis!!

Pari sälliä oli heitetty ulos Sokoksesta, kun olivat koko yön jonottaneet, ja vetäneet kohtuullisen kännin päälle. Krapula voi olla normaalia tuskaisempi, jos ei sitten jostain lippuja onnistu saamaan. Mutta jos tuollaiseen apinointiin homman kusee, niin onnea vaan.

Itse soitin kolmella puhelimella molempiin numeroihin 45 min.tuloksetta. Sitten kun yhteyden sai, niin loppuunvarattu-ilmoitus tuli välittömästi, ja lunastamattomat liput tulevat klo 24.00 jakoon. Ilmoitin eukolle, ja hän oli juuri maksamassa lippujaan. Joten aika täpärälle meni. Duuninettiä en jaksanut edes kokeilla, mutta työkaveri onnistui näilläkin yhteyksillä kaksi lippua saamaan yksi kerrallaan.

Nyt sitten vaan odotellaan sitä heinäkuuta.

E. Ei mitään täpärälle mennyt, kun kerran edelleen lippuja saa. Mutta anyway, liput plakkarissa, ja toivottavasti kaikki halukkaat saa lipun, trokareille iso v**** haistatus.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Jännä tuo systeemi kyllä. Ite heräilin vasta 8:50 ja hetken sen jälkeen tulin koittamaan, jos lippuja saisi ja heti ekalla yrittämällä läpi. Kyllä tuurilla on liian iso osuus tuossa asiassa.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Liput lopultakin sain, mutta hotellit Porissa näyttääkin jo yllättäen olevan täynnä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liput lopultakin sain, mutta hotellit Porissa näyttääkin jo yllättäen olevan täynnä.
Itse yritin viikko sitten maananataiaamuna yhdeksän aikaan hakea majapaikkaa tuolta, kyselin kaikki paikat läpi ja lähikunnatkin - kaikki oli täynnä...
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Itse yritin viikko sitten maananataiaamuna yhdeksän aikaan hakea majapaikkaa tuolta, kyselin kaikki paikat läpi ja lähikunnatkin - kaikki oli täynnä...
Jaaha, pitäiskö majoittaa suolaiseen hintaan jengiä meitin mökille? Päästäis koko porukka rantasaunaan keikan jälkeen, kimppakyydillä vielä! No, hameväki varmaan torpedoisi tämän hankkeen nopsasti.

Lippu ja majoitus itellä hallussa joten ei voi valittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös