Tuossa on edellisen keikan settilista -> http://www.setlist.fm/setlist/metallica/2009/foro-sol-mexico-city-mexico-3bd61094.htmlMaanantaina ois tarkoitus mennä katsastamaan Metallican nykykunto. Onkos palstalaisilla tietoa millainen setti mahdollisesti ois tulossa esim. Death Magnetic Tourin aiempien keikkojen settilistojen perusteella?
Jos joku haluaa tiedustella asiasta tarkemmin niin ottakoon yhteyttä privalla!
Itse olen menossa Sonisphereen katsastamaan Metallican nykykuntoa.
edit. päivämäärä korjattu
Maanantaina ois tarkoitus mennä katsastamaan Metallican nykykunto. Onkos palstalaisilla tietoa millainen setti mahdollisesti ois tulossa esim. Death Magnetic Tourin aiempien keikkojen settilistojen perusteella?
Kiitos kiitos. Itse en ole trokaamista harrastanut vaan joudun olemaan ikävä kyllä töissä keikkapäivänä ja pakko myydä oma lippu (yksi kpl) pois. Puoleen hintaan olen kavereille koittanut kaupata.Onnea ja menestystä vaan! Itse toivon, että lipputrokarit saavat tällä kertaa mahdollisimman paljon sormilleen. Seuraavalla kerralla sitten voi miettiä, että kannattaako hamstrata kymmenen lippua ja pyrkiä myymään niitä kusi sukassa eteenpäin.
Kuka tunnustaa: Vartti: Oudot Metallica-paidat hämmentävät Helsingissä.
Itsekin noita näin aitaan nidottuna radanvarressa noin Linnunlaulun kohdalla, mutta tekstiä en sen tarkemmin erottanut.
99,9% varmat biisit Helsingin keikoilla:Maanantaina ois tarkoitus mennä katsastamaan Metallican nykykunto. Onkos palstalaisilla tietoa millainen setti mahdollisesti ois tulossa esim. Death Magnetic Tourin aiempien keikkojen settilistojen perusteella?
Ei se silleen ole erikoista koska Meksikon kolmesta keikasta muodostetaan DVD. Huhujen mukaan bändi poisti kuitenkin uudempia biisejä setistä kahdella viimeisellä keikalla koska eivät kuulemma oikein toimineet yleisölle.Tämän linkin takaa löytyy Metallican settilista 7.6.2009 Mexico Cityn keikalta. Näyttää jokseenkin erikoiselta, kun vertaa kiertueen aiempiin keikkoihin.
Näyttää jokseenkin samalta, kuin vuosien 2004-2008 suoritettujen stadion/festarikeikkojen settilistalta (poislukien Master Of Puppets -synttärit kesällä 2006)... Mexico nyt oli muutenkin poikkeus sisäareenoille suunnatun DM -kiertueen soittopaikoista, IMHO.Näyttää jokseenkin erikoiselta, kun vertaa kiertueen aiempiin keikkoihin.
Sunnuntainahan tuo olisi. Jännä homma vain, että ei vielä oikein edes tunnu missään, mutta eiköhän se fiilis ala nousemaan mitä lähemmäksi pyhää mennään.
Huomenna pukkaa keikkaa. Sanokaas nyt tietäjät vielä kerran, että mihin aikaan tuo illan pääesiintyjä aloittelee? Onko jotain arviota? Itsellä valitettavasti pieni aikataulu ja sitä varten pitäisi tietää tarkemmin.