Missasin esityksen, vittu sentään! No ei olisi näkynyt MTV joka tapauksessa. Miten Trujillo oli meiningissä mukana? Tuoko tosiaan sitä Ulrichin/Hetfieldin mainitsemaa uutta energiaa ryhmään?
Metallican uusi tuleminen? Hieman epäilyttää vaikka toivoisin sitä niin helvetisti. Todella paska maku jäi siitä yhteiskiertueesta Limp Bizkitin ja Linkin Parkin kanssa. Hei come on, täähän oli Metallica, eikä mikään lökäpöksyjoujou? Kuten Newsted tossa myös kritisoi, mieluummin kiertueelle vaikka In Flamesin kanssa, jos kerran jonkun kanssa täytyy lähteä. Ei oikein vaikuta Metallica-meiningiltä. Paskamaista rahastusta sanon minä. Joskus 80-luvulla 'tallican kundit olisi lähinnä nauranut tuollaisille yhtyeille yhteisestä kiertueesta puhumattakaan. Muistetaan kuitenkin, että oli niitä aikoja, kun Metallica ei ollut kaupallisessa mielessä sitä mitä se nykyään on. Jossain vaiheessahan jäbät meinas olla tekemättä musavideoita ollenkaan, mutta toisin kävi ja kohti tätä suuntausta on menty pienin harppauksin.
Ja sanonko suoraan tosta Franticistä... Okei onhan se vaan yksi biisi platalla ja paranee kunhan saadaan kunnon studioversio ulos, mutta ei mussa herätä sellaista intohimoa kuin Metallican 80-luvun meininki. Tossa paistaa läpi sitä kaupallista paskaa ja laulu on saanut liian suuren osuuden kappaleen sisällä. Lisäksi tollasta basari/basso -aivotonta paukutusta on liikaa, eikä niitä Justice -tyylisiä melodioita ole ainakaan tossa kappaleessa liikaa. Siis en nyt tuomitse biisiä ihan kokonaan - ihan ok sahausta, mutta ei uppoa kuten vanha. Miken copy/pasteaman toimittajatekstin perusteella ehkä odotti liikaa ja että vanhat ajat oikeasti palaisivat. Ja miksei palaisi - kuten sanoin tässä on vain yksi biisi yhdeksän (?) kipaleen välistä.
Uutta levyä odotetaan joka tapauksessa - oon mä sellaiset kiksit saanut vanhasta tuotannosta aikoinaan. Mikään ei voita sitä adrenaliinimäärä. Ei mikään.