Muistelin tässä just, että mielenkiintoinen episodi sattui Metallican keikalla jäähallissa (koska nyt sitten olikaan, olen huono muistamaan vuosia, Load-rundilla, kuitenkin silloin kun 'tallica oli viimeksi jäähallissa keikalla ja vielä kahtena iltana peräkkäin) jälkimmäisellä keikalla (olin luonnollisesti molempina iltoina katsomassa, ekan istumakatsomosta ja toisen eturivistä jäältä) niin olin siinä edessä aitaa vasten ja vieressäni oli tyyppi, joka oli juuri ostanut sieltä keikalta upouuden Metallica-t-paidan. Lars sitten käveli siihen eteen, otti hikisen paitansa päältään ja ehdotti tyypille vaihtokauppaa; Lars saisi Metallica-paidan ja tyyppi saisi Larsin hikisen paidan... uskomatonta kyllä, tyyppi EI SUOSTUNUT VAIHTAMAAN PAITOJA! Jopa siinä aidan takana ollut suomalainen järkkäri suostutteli (vaihda nyt perkele, kerrankin saisit kunnon paidan!), mutta ei. Heebo halusi pitää keikalta ostamansa paidan. Helvetti soikoon, mä olisin varmaan vetänyt itseni vaikka munasilleen samassa tilanteessa. Samalla keikalla kosketin Jasonia ja heitin "high fivet" joko Kirkin tai sitten järkkärin kanssa, en ole varma kumpi se oli. ;)