On hylättävä. Maalivahti torjuu omalla alueellaan. Pelaaja on ulkopuolella, kyllä. Mutta osuu Ristelin mailan päähän ennen torjuntaa ja estää torjunnan tekemisen. Oikein menee.
Mää oon niin vanha, että pelaisin pelit mieluummin kentällä kuin sen ulkopuolella. KOOVEE oli eilen huono, kaksi säkämaalia piti Hokin hengissä. Kolme rimaa tai tolppaa KOOVEElla pelin aikana.
Edit. em. koskee erityisesti Hokin sometiimiä ja niiden itse jakamia tallenteita, sekä vinkumista tuomioista. Ekassa pelissä Still veti 5+20 arvoisen töötin vastapalloon KOOVEEn pelaajaa, mutta selvisi tuomiolla 2+10. Eilen Heikkinen veti selkään maalin edessä KOOVEEn hyökkääjää avopaikassa, Valtosta koukattiin avauserässä sopivasti läpiajossa eikä saanut laukausta...
Näitä tilanteita nyt vaan miesten peleissä tulee. Se, että seurailijat ja kannattajat ovat somessa äänekkäitä on yksi juttu ja kertoo heidän järjenjuoksustaan, mutta seuran tiedottaminen saisi olla muutakin kuin pelin muiden osapuolten - omasta vinkkelistä - virheiden korostamista. Ei mulla nyt muuta, tähän loppuun vaan, että ollaan yhtä leijonaperhettä ja kaikkee semmosta.