25€ on mielestäni valinta. Tietenkään TV lähetystä ja hallielämystä ei voi verrata toisiinsa millään tapaa mutta 26 vierasottelua kun pelataan, ja jos ei yhdessäkään käy, mutta haluaa ne nähdä niin 6kk hintaan 25€ ja 26 matsiaa niin tarkoittaa se yhden pelin hinnaksi 5,76€ joka ei mielestäni ole paljon.
Verrattakoon että itselle tulee yhdessä pelissä ajelusta 92km auton mittariin ja 26x92km = 2392km joka olisi vaikka keskikulutuksella 6l/100km ja tällä polttoaineen hinnalla 262€ eli ~ 10€ / matsi.
Ts. edelleen katsoisin puolta halvemmalla televisiosta kun pelkkä halliin paikalle haalautuminen maksaa.
Mutta kuten sanottu, TV ja halli eivät ole sama asia.
Saa nähdä ostanko silti tuota itse, a) keskiviikko on pelipäivä ja silloin on lasten kiekkotreenit ja oma säbäilta, perjantai on pelipäivä ja silloin on lasten säbäilta. b) maksan Viaplaytä NHL:n ja Jokereiden takia.
Toki tuossa saisi swedujen pelit pyörimään mutta milloin niitäkään ehtii katsoa. Ma omat treenit, ti koripallo, ke lasten treenit/valmennus, to säbä, pe lasten säbän ohjaus, la lasten kiekkotreenit/ valmennus ja viikonloppuisin pitäisi olla hokiaitiossa sekä itse mailan kanssa säbäpeleissä.
Niin tuota, montakohan peliä meinaa ehtiä katsomaan muuta kun Prime Time NHL:ää
Toki sama homma kuin
@LL90 jos minulle kerrotaan että Mestis saa hyvän korvauksen tuosta niin tilaan paketin ja katson sen minkä ehdin jos ehdin.