Mestiksen televisiointi

  • 555 016
  • 2 204

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Taitaa tuo hinta nyt sitten nousta, kun Mestis ainakin näyttää kuuluvan Telian liittymäasiakkailla C More Hockey pakettiin ja sen hinta 24,95 €. Sillä kai sitten halukkaat voi liigaa myös katsoa.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Voisiko näihin laittaa lähdettä, koska en itse Cmoren sivuilta löytänyt.
Ihan cmore.fi sivulle kun menee ja selaa alaspäin, niin sieltä valisin edut Telia liittymän asiakkaille. Tuossa vain kesähinta, kun kausi ei vielä käynnissä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20210820-122133_Chrome.jpg
    Screenshot_20210820-122133_Chrome.jpg
    361,6 KB · kertaa luettu: 144

RetroRenttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarjasta riippuen
Taitaa tuo hinta nyt sitten nousta, kun Mestis ainakin näyttää kuuluvan Telian liittymäasiakkailla C More Hockey pakettiin ja sen hinta 24,95 €. Sillä kai sitten halukkaat voi liigaa myös katsoa.

Voisiko näihin laittaa lähdettä, koska en itse Cmoren sivuilta löytänyt.

Cmoren asiakaspalvelusta kävin juuri kyselemässä kiekkopakettien perään ja maanantaina pitäisi tulla uusia tuotepaketteja saataville. Itse veikkaan tämän hetkisten pakettien hintojen perusteella (total+ 34,95€ ja sport 24,95€) että oma pakettini tulee maksamaan 29,95€/kk missä on sitten Liiga, Mestis sekä Chl. Pelkän Mestiksen seuraajille voi kyllä olla tulossa "messevä" hinnan korotusta, jollei käy ihme ja sarjalle myydä sitten kokonaan omaa pakettia.

Edit, Telian kautta voi tietenkin saada omia diilejä, mutta itse en siihen porukkaan kuulu enkä näistä tiedä tarkemmin.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Tuo oli kesähinta. Kauden alkaessa 24,95
Eli 25 € / kk Mestiksestä + sarjoista, joita en seuraa? Luulenpa, että tuen tuolla rahalla mieluummin paikallista seuraa ja käyn hallilla.

Toivottavasti Mestis-joukkueet saisivat tuosta kunnollisen siivun eivätkä pelkkiä rippeitä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Eli 25 € / kk Mestiksestä + sarjoista, joita en seuraa? Luulenpa, että tuen tuolla rahalla mieluummin paikallista seuraa ja käyn hallilla.

Toivottavasti Mestis-joukkueet saisivat tuosta kunnollisen siivun eivätkä pelkkiä rippeitä.

Itselleni tulee käytännössä "ilmaiseksi". Aikaisemmin olen tuohon hintaan katsellut jalkapallon mestarien liigaa. Nyt näen Mestiksenkin samalla paketilla. Kyllähän tuo 25e on paljon, jos vain pelkkää Mestistä aikoo katsoa. Toki onhan se halvempaa, kun aikanaan maksoi 12e peli ja jokainen pelihän sitä piti ostaa.

Ja muutenkin ihmetyttää ihmiset, jotka jäävät kotiin halvan streamin takia. Ehkä on sitten hyväkin, että hinnat on niin korkeat. Meneepähän sekin raha suoraan seuroille. Omalta osalta ei hallille menoon vaikuta televisioinnit.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Eli 25 € / kk Mestiksestä + sarjoista, joita en seuraa? Luulenpa, että tuen tuolla rahalla mieluummin paikallista seuraa ja käyn hallilla.

Toivottavasti Mestis-joukkueet saisivat tuosta kunnollisen siivun eivätkä pelkkiä rippeitä.
Juu, paikan päälle mieluusti. Itselläni vaan matkaan menisi 5-6 tuntia. Joten minä joudun tässä hieman kärsimään.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Ja muutenkin ihmetyttää ihmiset, jotka jäävät kotiin halvan streamin takia. Ehkä on sitten hyväkin, että hinnat on niin korkeat. Meneepähän sekin raha suoraan seuroille. Omalta osalta ei hallille menoon vaikuta televisioinnit.
Täysin samaa mieltä. Olen myös ajan saatossa pariin otteeseen puhunut siitä, että Espoossa on liian halvat otteluliput. Ymmärrystä ei ole hirveästi tullut, mutta seuran kuralla olevaa taloutta on samalla taivasteltu. Uskallan kuitenkin väittää, että näillä on jokin yhteys.
Itselläni vaan matkaan menisi 5-6 tuntia. Joten minä joudun tässä hieman kärsimään.
Oho! Siinä vaiheessa telkkari on aika kätevä.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Ja muutenkin ihmetyttää ihmiset, jotka jäävät kotiin halvan streamin takia.
Juuri näin. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tuo paketti tulee hommattua. Ja vain ja ainoastaan vieraspelien näkemisen takia. Vaikka tuo kotipelien lippu maksais tuon 25€ niin siitä huolimatta kävisin jokaisen kotipelin katsomassa paikanpäällä hallilla. Elämä on, ja se on myös täynnä valintoja. On se lätkä vaan parasta livenä.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Juuri näin. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tuo paketti tulee hommattua. Ja vain ja ainoastaan vieraspelien näkemisen takia. Vaikka tuo kotipelien lippu maksais tuon 25€ niin siitä huolimatta kävisin jokaisen kotipelin katsomassa paikanpäällä hallilla. Elämä on, ja se on myös täynnä valintoja. On se lätkä vaan parasta livenä.
njoo tuskin kukaan tosifani jää kattomaan kotipeliä kotisohvalle?? jos mahdollisuus on päästä livenä katsomaan, ellei tosiaan lippujen hinta ole sellainen, että nousee omassa taloudessa esteeksi.. Itse asun Kuopiossa, niin luonnollisesti en pääse kaikkiin SaPKon kotipeleihin, mutta silti olen ostanut kausikortin jo 4 kausi putkeen (toissavuonna asuin vielä Vantaalla). Viime kaudella en päässyt yhteenkään peliin paikanpäälle. Kyllä siis nää striimit on itselleni se lähes ainoa keino katsoa pelejä. Nyt jos korona sallii, niin tarkoitus olisi jopa sarja-avauksen molemmat kotipelit käydä katsomassa! On tässä kuitenkin vajaa 2 vuotta mennyt, että ei ole livenä nähnyt pelejä..
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OCE

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
njoo tuskin kukaan tosifani jää kattomaan kotipeliä kotisohvalle?? jos mahdollisuus on päästä livenä katsomaan, ellei tosiaan lippujen hinta ole sellainen, että nousee omassa taloudessa esteeksi.. Itse asun Kuopiossa, niin luonnollisesti en pääse kaikkiin SaPKon kotipeleihin, mutta silti olen ostanut kausikortin jo 4 kausi putkeen (toissavuonna asuin vielä Vantaalla). Viime kaudella en päässyt yhteenkään peliin paikanpäälle. Kyllä siis nää striimit on itselleni se lähes ainoa keino katsoa pelejä. Nyt jos korona sallii, niin tarkoitus olisi jopa sarja-avauksen molemmat kotipelit käydä katsomassa! On tässä kuitenkin vajaa 2 vuotta mennyt, että ei ole livenä nähnyt pelejä..
Näihä se menee. Aika tyhmä kommentti meikäläiseltä. Ja kun jättää sen perjantain Jameson pullon ostamatta niin kaikki voittaa, oma kondis ja lähiympäristö. Sanottasko näin et aina paikalla ellei työt sotke.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
CMorelta siis näkyvät kaikki ottelut eri urheilupaketeissa. Erikseen ei voi pelkkää Mestistä tilata.

Ruudulla maksoi kympin, nyt 24,95 euroa. Noin paljon en TuTon vieraspeleistä maksa, kun kotipelit käyn katsomassa paikan päällä.

Vieläkään ei ole kerrottu saavatko Mestis -seurat yhtään rahaa tuosta Aron erinomaiseksi luonnehtimasta sopimuksesta.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Ruudulla maksoi kympin, nyt 24,95 euroa. Noin paljon en TuTon vieraspeleistä maksa, kun kotipelit käyn katsomassa paikan päällä.

Vieläkään ei ole kerrottu saavatko Mestis -seurat yhtään rahaa tuosta Aron erinomaiseksi luonnehtimasta sopimuksesta.
Joo on kyllä ryöstöä, varsinkin kun ei kiinnosta mikään muu kuin Mestis.. jos ilmoittavat, että mestis jengit saa jonkun mukavan korvauksen niin hankin kanavan ehittomasti. Muussa tapauksessa joudun harkitsemaan, kun ei tässä pienen lapsen kanssa muutenkaan aina pysty pelejä katsomaan..
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
25€ on mielestäni valinta. Tietenkään TV lähetystä ja hallielämystä ei voi verrata toisiinsa millään tapaa mutta 26 vierasottelua kun pelataan, ja jos ei yhdessäkään käy, mutta haluaa ne nähdä niin 6kk hintaan 25€ ja 26 matsiaa niin tarkoittaa se yhden pelin hinnaksi 5,76€ joka ei mielestäni ole paljon.
Verrattakoon että itselle tulee yhdessä pelissä ajelusta 92km auton mittariin ja 26x92km = 2392km joka olisi vaikka keskikulutuksella 6l/100km ja tällä polttoaineen hinnalla 262€ eli ~ 10€ / matsi.
Ts. edelleen katsoisin puolta halvemmalla televisiosta kun pelkkä halliin paikalle haalautuminen maksaa.
Mutta kuten sanottu, TV ja halli eivät ole sama asia.

Saa nähdä ostanko silti tuota itse, a) keskiviikko on pelipäivä ja silloin on lasten kiekkotreenit ja oma säbäilta, perjantai on pelipäivä ja silloin on lasten säbäilta. b) maksan Viaplaytä NHL:n ja Jokereiden takia.
Toki tuossa saisi swedujen pelit pyörimään mutta milloin niitäkään ehtii katsoa. Ma omat treenit, ti koripallo, ke lasten treenit/valmennus, to säbä, pe lasten säbän ohjaus, la lasten kiekkotreenit/ valmennus ja viikonloppuisin pitäisi olla hokiaitiossa sekä itse mailan kanssa säbäpeleissä.
Niin tuota, montakohan peliä meinaa ehtiä katsomaan muuta kun Prime Time NHL:ää

Toki sama homma kuin @LL90 jos minulle kerrotaan että Mestis saa hyvän korvauksen tuosta niin tilaan paketin ja katson sen minkä ehdin jos ehdin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OCE

waltteri21

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Kyllä olisi nyt tärkeää viestiä, että seuratkin saavat rahaa. Jos ne tv-rahat menee liiton pohjattomiin taskuihin, niin en tilaa.

Tärkeintä kuitenkin käydä paikan päällä edes silloin-tällöin. Kolmen pysähdyksen taktiikalla: kalja, makkara, kalja.
 

PasiTh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat/Kiekko-Pojat
Kyllä mä otan paketin ilman liigapassia. Onhan se suolainen hinta jos vertaa aikaisempaan mut jos me ei ite arvosteta tuotetta niin eipä sitä tee kukaan. Jatkossa olisi kuitenki ehdottoman tärkeää että nämä olisi saman sopparin. Toki yritän päästä mahdollisimman usein paikan päälle.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
No eipä tullut emmittyä vaan samantien tilaukseen. Seurat saa mitä saa, mut toivottavasti enemmän kuin ennen. No näkeehän vieraspelit ja isona plussana Moto-GP jos vaikka rupeis pysymään itekin viivojen sisällä :) Ja kotipelit aina paikalla jos ei työt estä.
 
Näkeeköhän cmorella myös jälkikäteen pelit? Minulle tuo cmorelle siirtyminen on kohtalainen tappio, kun siellä ei näy suomisarja. Mutta täytyy kai se tilaus pistää sisään vieraspelien vuoksi.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse mietin vielä tilausta. Kyllähän sieltä joku paketti on otettava, mutta mikä. Se on vielä harkinnassa. Käsittääkseni jotain rahaa tuolta on seuroille tulossa, mutta sille olisi kyllä kiva saada vahvistus vaikka tuskin mistään isoista summista puhutaan Mestiksen markkina-arvolla.
 

JusuPlus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa HT, Kiekko-Espoo
Käsittääkseni jotain rahaa tuolta on seuroille tulossa, mutta sille olisi kyllä kiva saada vahvistus vaikka tuskin mistään isoista summista puhutaan Mestiksen markkina-arvolla.

Miljoona tuli kuulopuheiden mukaan, tiedä sitten paljonko liitto ottaa potista. Vai jaetaanko tämä raha suoraan seurojen kesken.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Miljoona tuli kuulopuheiden mukaan, tiedä sitten paljonko liitto ottaa potista. Vai jaetaanko tämä raha suoraan seurojen kesken.
Miksi tuota tietoa ei julkaista, jos se pitää paikkansa? Onhan Telian liigaseuroillekin maksamat rahasummat olleet alusta asti julkisesti tiedossa..
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Miljoona tuli kuulopuheiden mukaan, tiedä sitten paljonko liitto ottaa potista. Vai jaetaanko tämä raha suoraan seurojen kesken.
Jos pitää paikkaansa niin on jopa enemmän kun ajattelin. Tosin en kyllä olisi uskonut että Ruudun jälkeen Liigakaan olisi saanut parempaa diiliä, mutta sehän meni täysin metsään. Veikkaan että tuosta tulee n. 50-60 tonnia per seura ja loput liitolle. Noistahan voisi pienen osan ottaa sivuun jaettavaksi menestyksen mukaan. ns. palkintorahat mitkä joku vuosi takaperin poistettiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös