Onko missään näkyvillä VeikkausTVn ohjelmistoa, josta näkisi mahdolliset lähetettävät välieräottelut? Vai eiköhän näitä vielä ole päätetty?
Onkohan Veikkaus tehnyt laskelmia Mestiksen LiveVedoista ja havainnut etteivät otteluiden näyttämiset VeikkausTVssä lisää vedonlyöntiä? Eli ei kannata maksaa Elisalle ja näyttää Mestiksen välieriä.
Lähetä sähköpostia Säterille ja kysy. En tiedä kuka voisi paremmin tähän vastata kuin Jani itse.2. välierä: TUTO Hockey - KooKoo 25.3.2015 Ottelukooste - YouTube
Kysynpä vaan, onkohan pojalla nyt vähän lähtenyt show käsistä? Kaverissa on loistava potentiaali, on hyvä ääni, huumorintajua, sanavalmiutta. Juuri siksi onkin harmi, että hän pilaa sen tuolla pelleilyllään. En esimerkiksi ymmärrä, ketä tuo jokaisessa maalipaikassa räyhääminen palvelee. Ei ainakaan katsojaa, mutta ei kyllä häntä itseäkään, vaikka hän itse luuleekin olevansa maailman persoonallisin (ja samalla paras) selostaja. Säterikin voisi mahdollisesti miettiä, mikä sen selostuksen perimmäinen tarkoitus lopulta on. Kumpaan katsoja haluaa loppujen lopuksi kiinnittää suurimman huomionsa, peliin vai selostajaan?
Miksi avautuminen, niin vituttaa jo valmiiksi kun täytyy sitten finaaleissa laittaa aina mutelle jos meinaa Kupittaalta lähetyksiä katsoa. No hiljeneepähän samalla nuo vuvuzelat.
2. välierä: TUTO Hockey - KooKoo 25.3.2015 Ottelukooste - YouTube
Kysynpä vaan, onkohan pojalla nyt vähän lähtenyt show käsistä? Kaverissa on loistava potentiaali, on hyvä ääni, huumorintajua, sanavalmiutta. Juuri siksi onkin harmi, että hän pilaa sen tuolla pelleilyllään. En esimerkiksi ymmärrä, ketä tuo jokaisessa maalipaikassa räyhääminen palvelee. Ei ainakaan katsojaa, mutta ei kyllä häntä itseäkään, vaikka hän itse luuleekin olevansa maailman persoonallisin (ja samalla paras) selostaja. Säterikin voisi mahdollisesti miettiä, mikä sen selostuksen perimmäinen tarkoitus lopulta on.
Ja itseäni kyrpii aika totaalisesti ajoittain ivallinen selostaminen. Kohdistaa sitä tosin niin omiin kuin vieraisiinkin, mutta saattaa välillä keskittyä yhteen pelaajaan koko perkeleen pelin. Muistan yhden matsin missä Säterin mielestä "Inga" (Iiro) Suliin oli maailman huonoin jääkiekkoilija joka ei osuisi kiekkoon leipälapiollakaan. Hauskaa tässä oli se, että Sulin pelasi hyvän pelin, mutta kun on ns. kädetön peruspakki niin ei sinne mitkään Erik Karlssonmaiset temput kuulukaan.
Pelaajista saa olla mitä mieltä vaan, mutta jos koko pelin jaksaa jonkun huonoutta hehkuttaa niin aika annelista sellainen selostaminen on.
Selostajan tehtävä ei ole kuitenkin yrittää päästä katsojien ihon alle. Kannattajat voivat sitä koittaa tehdä, mutta ei selostajat lähetyksissä joita ennenkaikkea vierasjoukkueen kannattajat seuraavat.
Itse en ihan yleisestikään hyväksy näitä selostajien pelaajahuhujen kertomisia lähetyksissä, varsinkaan jos ja kun ko. pelaajan kausi on kesken. Säteri tekee tätä jatkuvasti, ja kertoo nämä kuulemansa huhut "varmana tietona". Jotain kiksejä ilmeisesti Säterikin saa näistä omaa egoaan pönkittämään. Säteri ei ole ainut joka näitä laukoo lähetyksissä, mutta todennäköisesti eniten hänen turpavärkistään tätä "tietoa" tulee. Muutenkin ko. selostajassa suorastaan ärsyttää hänen mukatietämyksensä koko lajista kaiken ja mahdollisen. Jos en tietäisi, että Tamminen on keksinyt jääkiekon, niin voisin luulla Säterin olevan lajin keksijä. Säteri voisi olla ihan hyvä selostaja, jos vähentäisi vaikka puoleen tuon paskanpuhumisen ja mukahassuttelun. Hauskuuskin kuuluu selostuksiin ja lajiin, mutta liika on liikaa.
Itse en ihan yleisestikään hyväksy näitä selostajien pelaajahuhujen kertomisia lähetyksissä, varsinkaan jos ja kun ko. pelaajan kausi on kesken. Säteri tekee tätä jatkuvasti, ja kertoo nämä kuulemansa huhut "varmana tietona".
Ihan normaalia metakeskustelua lähetyksen lomassa ja tiedä menikö Outi-huhu sitten tunteisiin, koska ihan hyvää vaihtelua aivan perusjargonille ja muuta harmistumisen aihetta en keksi.
En ole kuullut Säterin kertomana Palveesta (sitä kait tarkoitit) yhtään mitään. Kirjoitin vanhemmista selostuksista ja yleisesti.
Itse en ihan yleisestikään hyväksy näitä selostajien pelaajahuhujen kertomisia lähetyksissä, varsinkaan jos ja kun ko. pelaajan kausi on kesken. Säteri tekee tätä jatkuvasti ja kertoo nämä kuulemansa huhut "varmana tietona".
... onhan Säteri silti nyky-Mestiksen top-3 selostajakolmikossa yhdessä Mikkelin Siitosen ja Kouvolan Lindholmin kanssa.
TuTo- KooKoo sarjaa olisi voinut katsoakin, mutta kun näin ElisaViihteen hinnan (14 euroa yhden Mestispelin striimistä) niin juu ei. Pitäkää perkele tunkkinne.