Mestaruussauna

• 233 853
  • 653

Islander

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vettä kiukaalle!!!

20 pelin otannalla maaliodottamaero KalPalla täysin omaa luokkaansa Liigassa. Liigan tilastojen perusteella xME 27,1, kun seuraavaksi parhaalla Kookoolla 10,6! Vertailuna samalla jaksolla HIFK -13,7.

Koko kauden mitassa KalPa ja Lukko täysin omilla xME-luvuillaan n. 40, kun kolmanneksi paras Ilves vain vajaa 16.

Tällä mennään kuuhun, kun tilastot realisoituneet oikeina maaleina viimeisissä peleissä.

Lämmityspuut ladottu tulipesään...!

Pete1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalapahan se
2011 on tää ketju avattu.Siitä lähtien on sauna lämminnyt joovuin työttii lopettamaan ku muuten ee oes kerenny puuta lisseemään.Perheen perustaminen jäi takaalalle ku ee jootana asiaan perehtymään.Vua on männä perkelleesti halakoja.Omat muat oon jootuna hakkaamaan silijäks,eekä ou riittännäkkää.Kyllä harttaasti toivoo sopii,että tänä vuonna jo kylypemmään piäsöö.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
2011 on tää ketju avattu.Siitä lähtien on sauna lämminnyt joovuin työttii lopettamaan ku muuten ee oes kerenny puuta lisseemään.Perheen perustaminen jäi takaalalle ku ee jootana asiaan perehtymään.Vua on männä perkelleesti halakoja.Omat muat oon jootuna hakkaamaan silijäks,eekä ou riittännäkkää.Kyllä harttaasti toivoo sopii,että tänä vuonna jo kylypemmään piäsöö.
Sateessa, sumussa ja seitsemän pullon simassa? Keep rocking br. Pete1. Meitsi tykkää.

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eipä sitä Roomaakaan päivässä rakennettu. Ja tärkeintähän ei ole se, että onko se kiuas markkinoiden paras, vaan se matka ja, että se sauna on kaikella rakkaudella ja hartaudella rakennettu.

Sitä hetkeä, kun ne ensimmäiset viralliset löylyt tässä torpassa otetaan - ei koskaan saada enää takaisin ja voida saunoa uudelleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy