Mestaruussauna

• 238 328
  • 670

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Perkele kun pääsi kiuas sammumaan. Paskoja olivat nämä tulitikut, joilla ollaan viimeiset neljä peliä koitettu kiuasta lämmitellä. Heitin askin menemään ja kävin hakemassa uudet tikut saunalle. Kyllä me tämä sauna vielä lämmitetään!

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Polttelin ulkosalla tuoreesta kiukaasta paskat pois ennen saunaan viemistä, niin lykkäsin joulukuun kalenterin sytykkeeksi.

Laitoin myös Juntusen kuvan siihen loungen puolelle ja tein Savinaisen mailan paloista kehykset siihen sen ympärille.

jeesusteippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kymmenen vuotta ilman tunnuksia lukenut tätä palstaa lähes päivittäin, nyt sitten jo rohkaistuin itsekin tunnukset hommaamaan. Todennäköisesti jatkan takapiruna edelleen, mutta saanpahan tilaisuuden vaikka tykätä toisten kommentoinnista. Niissä on ollut vuosien mittaan paljon mistä tykätä.

Erityisesti tämän mestaruussaunan lämmittelyä olen tykännyt puskasta väijyä. Tämä on asia mikä mielestäni kannattaa tänä vuonna ottaa tarkkaan seurantaan, jotenkin tuntuu että tämä tästä vielä roihahtaa. Toivottavasti ei taas perustuksia myöden, mutta sitä jään tänne pusikkoon tarkkailemaan.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kymmenen vuotta ilman tunnuksia lukenut tätä palstaa lähes päivittäin, nyt sitten jo rohkaistuin itsekin tunnukset hommaamaan. Todennäköisesti jatkan takapiruna edelleen, mutta saanpahan tilaisuuden vaikka tykätä toisten kommentoinnista. Niissä on ollut vuosien mittaan paljon mistä tykätä.

Erityisesti tämän mestaruussaunan lämmittelyä olen tykännyt puskasta väijyä. Tämä on asia mikä mielestäni kannattaa tänä vuonna ottaa tarkkaan seurantaan, jotenkin tuntuu että tämä tästä vielä roihahtaa. Toivottavasti ei taas perustuksia myöden, mutta sitä jään tänne pusikkoon tarkkailemaan.
Tervetuloa viidakkoon. Ei täällä ketään ammuta ja jokaisen mielipiteelle on paikkansa.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
sitä jään tänne pusikkoon tarkkailemaan
Hyvä tietää että ihan puskistakin voi tulla porukkaa löylyyn. Aina kun sinne suuntaan olen yrittänyt saunan ovelta vilkuilla niin siinä on joku järkäle edessä. 9 ja 3 vaan näkyy silmissä eikä mitään muuta. Huhujen mukaan ainoa keino saada se siirrettyä edestä on painaa mustaa yläpeltiin, mutta ei passaa vielä tässä vaiheessa ruveta peltejä nykimään.

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Arsenal FC
Kävin ohiajellessani heittämässä gallonan vettä lauteille. Sauna alkaa olla hyvässä iskussa kevään ratkaisupelejä odotellessa.
No hyvä, että viskasit lauteille. Kiukaalle ei vielä uskalla heitellä, mutta hyvä on istua mestaruussaunassa kosteilla/viileillä lauteilla, ei polta pyllyä niin paljon.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
No hyvä, että viskasit lauteille. Kiukaalle ei vielä uskalla heitellä, mutta hyvä on istua mestaruussaunassa kosteilla/viileillä lauteilla, ei polta pyllyä niin paljon.
Ei missään nimessä vettä nyt kiukaalle, Anssi on kääntämässä kaikkia kiviä - eli myös kiuaskiviä - siltä varalta, että se pitkään odotettu sentteri löytyy. Täytyy kyllä sanoa että on aavistuksen outo sentteri jos se oikeasti on siellä kiuaskivien alla piilossa, mutta enpä minä olekaan yhtään jääkiekkojoukkuetta rakentanut. Voihan se olla että semmoista sankaria tässä juuri kevättä ajatellen tarvitaan. Pääasia kuitenkin siis että jos vedet heitetään niin ei kastella Anssia eikä ketään kivenkololaista.

MattiKoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vaikka puita ei uskalla vielä lisätä pesään, niin saunavuoro on kuitenkin jo varattu. Mutta kenen kanssa kiinnostaisi ottaa ensimmäiset löylyt? Sarjataulukon perusteella espoolaiset ja jyväskyläläiset kävisivät minulle vallan hyvin pestäviksi.
Tappara ja HPK olisivat sijaintinsa puolesta minulle mukavia kumppaneita, mutta tiedättehän, ainakin ensimmäisenä mainittu on tottunut sen verran koviin löylyihin, että kylpeminen voisi olla epämiellyttävää, ja vähän turhan kuumana tuntuu tuo jälkimmäinen tällä hetkellä käyvän ollakseen mukava saunakaveri...

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Arsenal FC
Vaikka puita ei uskalla vielä lisätä pesään, niin saunavuoro on kuitenkin jo varattu. Mutta kenen kanssa kiinnostaisi ottaa ensimmäiset löylyt? Sarjataulukon perusteella espoolaiset ja jyväskyläläiset kävisivät minulle vallan hyvin pestäviksi.
Tappara ja HPK olisivat sijaintinsa puolesta minulle mukavia kumppaneita, mutta tiedättehän, ainakin ensimmäisenä mainittu on tottunut sen verran koviin löylyihin, että kylpeminen voisi olla epämiellyttävää, ja vähän turhan kuumana tuntuu tuo jälkimmäinen tällä hetkellä käyvän ollakseen mukava saunakaveri...
Minulle sijainnin puolesta HIFK tai Kiekko-Espoo olisi parhaat. HIFK:ta nyt ei ekaksi saunakaveriksi oikein voida saada ja tällä menolla Espoossa ei kyllä pelata playoffeja myöskään. Täytyy varmasti sitten matkustaa kauemmaksi peleihin. Minulle käy oikeastaan kuka tahansa, kaikki on voitettava. Esimerkiksi joku Tappara olisi tällä hetkellä KalPalle aivan suupala, voitaisiin samalla vähän saada balsamia haavoihin.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
On kyllä ollut niin aaltoileva kausi, että vaikea oikein odottaa mitään. Toisaalta oikeastaan mikään joukkue ei ole ollut sellainen tasaisen varma. Jotenkin myös tuo uusi play-off-systeemi vienyt vähän mielenkiintoa; Kuuden joukkoon olut kauan se realistinen mahdollisuus, mutta nyt kun vain neljä joukkuetta selviää ilman "säälejä" ja niissä sääleissä pelaakin puolet Liigajengeistä, niin vähän menettänyt runkosarja merkitystään.

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Arsenal FC
Joskus olen kuullut sellaisen palaavan narripuku päällä.
Narreilla nyt ei taida olla tähän saunaan asiaa. Ne saunoo ihan muita joukkueita vastaan.

Me saunotaan ihan toisessa sarjassa.

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Saunalla on ollut lämmintä. 15 ottelun otannalla Liigan kolmanneksi kuuminta.

Saunalle on kellistetty pussinokka, laitettu pataässät pesään ja lopuksi kaksinkappalein kotkanpäitä seinälle.

Ensi viikolla olisi sauma kutoa kärpänturkista kynnysmatto saunan etuovelle. Kanttori säestää, kun Curry&Kanak herkuttelee itsensä tehopisteille maestro Rissasen alaisuudessa sekä saunakapteeni Kiiskisen valvovan silmän alla. Saunan luukkua vartioi kaminan lailla punaisena hehkuva Lekkas ja Sohva Elorinne toimii edelleen tukena ja turvana.

On meillä aikamoinen kööri kevättä kohden.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy