Noutolokku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ilman JYP sulamista oltaisiin sarjakärjessä.
Ei muuta kuin vettä lauteille!
Ei muuta kuin vettä lauteille!
Millee mökillä nämä talakoot järjestettään? Tietää vuan oekeelle paekkoo nokkoosa tulla näyttämmään.Talkoot pystyyn ja puita pinoon!
Seuraat vaan pisintä autojonoa.Millee mökillä nämä talakoot järjestettään? Tietää vuan oekeelle paekkoo nokkoosa tulla näyttämmään.
Tervetuloa viidakkoon. Ei täällä ketään ammuta ja jokaisen mielipiteelle on paikkansa.Kymmenen vuotta ilman tunnuksia lukenut tätä palstaa lähes päivittäin, nyt sitten jo rohkaistuin itsekin tunnukset hommaamaan. Todennäköisesti jatkan takapiruna edelleen, mutta saanpahan tilaisuuden vaikka tykätä toisten kommentoinnista. Niissä on ollut vuosien mittaan paljon mistä tykätä.
Erityisesti tämän mestaruussaunan lämmittelyä olen tykännyt puskasta väijyä. Tämä on asia mikä mielestäni kannattaa tänä vuonna ottaa tarkkaan seurantaan, jotenkin tuntuu että tämä tästä vielä roihahtaa. Toivottavasti ei taas perustuksia myöden, mutta sitä jään tänne pusikkoon tarkkailemaan.
Hyvä tietää että ihan puskistakin voi tulla porukkaa löylyyn. Aina kun sinne suuntaan olen yrittänyt saunan ovelta vilkuilla niin siinä on joku järkäle edessä. 9 ja 3 vaan näkyy silmissä eikä mitään muuta. Huhujen mukaan ainoa keino saada se siirrettyä edestä on painaa mustaa yläpeltiin, mutta ei passaa vielä tässä vaiheessa ruveta peltejä nykimään.sitä jään tänne pusikkoon tarkkailemaan
No hyvä, että viskasit lauteille. Kiukaalle ei vielä uskalla heitellä, mutta hyvä on istua mestaruussaunassa kosteilla/viileillä lauteilla, ei polta pyllyä niin paljon.Kävin ohiajellessani heittämässä gallonan vettä lauteille. Sauna alkaa olla hyvässä iskussa kevään ratkaisupelejä odotellessa.
Ei missään nimessä vettä nyt kiukaalle, Anssi on kääntämässä kaikkia kiviä - eli myös kiuaskiviä - siltä varalta, että se pitkään odotettu sentteri löytyy. Täytyy kyllä sanoa että on aavistuksen outo sentteri jos se oikeasti on siellä kiuaskivien alla piilossa, mutta enpä minä olekaan yhtään jääkiekkojoukkuetta rakentanut. Voihan se olla että semmoista sankaria tässä juuri kevättä ajatellen tarvitaan. Pääasia kuitenkin siis että jos vedet heitetään niin ei kastella Anssia eikä ketään kivenkololaista.No hyvä, että viskasit lauteille. Kiukaalle ei vielä uskalla heitellä, mutta hyvä on istua mestaruussaunassa kosteilla/viileillä lauteilla, ei polta pyllyä niin paljon.
Minulle sijainnin puolesta HIFK tai Kiekko-Espoo olisi parhaat. HIFK:ta nyt ei ekaksi saunakaveriksi oikein voida saada ja tällä menolla Espoossa ei kyllä pelata playoffeja myöskään. Täytyy varmasti sitten matkustaa kauemmaksi peleihin. Minulle käy oikeastaan kuka tahansa, kaikki on voitettava. Esimerkiksi joku Tappara olisi tällä hetkellä KalPalle aivan suupala, voitaisiin samalla vähän saada balsamia haavoihin.Vaikka puita ei uskalla vielä lisätä pesään, niin saunavuoro on kuitenkin jo varattu. Mutta kenen kanssa kiinnostaisi ottaa ensimmäiset löylyt? Sarjataulukon perusteella espoolaiset ja jyväskyläläiset kävisivät minulle vallan hyvin pestäviksi.
Tappara ja HPK olisivat sijaintinsa puolesta minulle mukavia kumppaneita, mutta tiedättehän, ainakin ensimmäisenä mainittu on tottunut sen verran koviin löylyihin, että kylpeminen voisi olla epämiellyttävää, ja vähän turhan kuumana tuntuu tuo jälkimmäinen tällä hetkellä käyvän ollakseen mukava saunakaveri...
Ei kai alasammuttu kotka enää häiritä voi?Joku perkeleen kotka lenteli saunan ympärillä ja häiritsi klapien tekoa. Lekkas sanoi ei ja ammuttiin alas. Toivottavasti ei käy enää häiritsemässä täällä. Tarvitaan paljon klapeja, tulee meinaa kovat löylyt keväällä.
Joskus olen kuullut sellaisen palaavan narripuku päällä.Ei kai alasammuttu kotka enää häiritä voi?
Narreilla nyt ei taida olla tähän saunaan asiaa. Ne saunoo ihan muita joukkueita vastaan.Joskus olen kuullut sellaisen palaavan narripuku päällä.