Moro vaan sullekkin. Hain sun viemät klapit takasin, jätin vastalahjana yhen kusisen potkumaalin. Ps: Löysin jotain teidän valmiiksi teetettyjä mestaruuslippiksiä, heitin sytykkeeksi kun ne ei nyt tule tarpeeseen.Moro. Otin tuosta pinkasta taas yhen pölkyn. Jätin Tamperelaisen siihen tilalle, niin voitte lukea tai käyttää sytykkeenä.
Et sä nyt kaikkia klapeja voi viedä.Moro vaan sullekkin. Hain sun viemät klapit takasin, jätin vastalahjana yhen kusisen potkumaalin. Ps: Löysin jotain teidän valmiiksi teetettyjä mestaruuslippiksiä, heitin sytykkeeksi kun ne ei nyt tule tarpeeseen.
Mene pois ja piste. Tässä saunassa ei ole tamperelaisille paikkoja.Et sä nyt kaikkia klapeja voi viedä.
Hyvin pelasitte tänään ja täysin ansitsitte voiton. Perjantaina taas ihmetellään kuka vie klapeja ja mistä saunasta.
No, otetaan nättejä tyttöjä kuitenki selänpesuun..Mene pois ja piste. Tässä saunassa ei ole tamperelaisille paikkoja.
Mene pois ja piste. Tässä saunassa ei ole
Elä oo kalakukonnäkönen. Tehän ootte sellasia lepposia heppuja.Mene pois ja piste. Tässä saunassa ei ole tamperelaisille paikkoja.
Vae että lepposa. Sinuna kävelisin itse ulos ennen kun lepposasti lepattelet ikkunasta pihalle.Elä oo kalakukonnäkönen. Tehän ootte sellasia lepposia heppuja.
Mitä et nyt siis viestissäni ymmärtänyt? Minä olen todella leppoinen ihminen, mutta se minua vähän ärsyttää, että tänne pitää tulla provosoimaan.Elä oo kalakukonnäkönen. Tehän ootte sellasia lepposia heppuja.
Ei varmaan tarvii Tampereelta niitä hakea. Vaikka meidän tanssiryhmä voi hoitaa sen selänpesun tai eiköhän jotakin mies- tai naisolettuja löydä selänpesuun omastakin takaa.No, otetaan nättejä tyttöjä kuitenki selänpesuun..
Tämä menee juuri näin. Saunaan on tehty nyt keväällä virallinen lopputarkastus, on myös testattu, että kiuas toimii ja puita on perkuleesti paikalle tuotu kuivumaan.Ei me ehkä tänäkään vuonna kunnon löylyihin päästä, mutta olisihan se kiva vielä ainakin klapin tai kahden verran jatkaa lämmittämistä.