Mestaruussauna

  • 219 651
  • 622

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Kalpa pelaa erittäin hienoa, modernia, rohkeaa vauhtilätkää. Jengi vetää toisilleen. Ja jokainen joukkueen jäsen on todella vahvasti ytimessä.
Goutsi Karjalainen myös tehny tosi hyvää duunia.
 

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihan kylmän väreet on mennyt, katsellessa Kalpan pelaamaa kiekkoa. Nyt on sellainen kiima joukkueella että teidän kannattaa varata klapeja riittävästi saunaa varten. Menkää nyt jumalauta päätyyn asti.
Kyllä tässä vielä pitää katsella saunaa hissukseen metsän siimeksestä, kuten tuossa palstakamu aiemmin kirjoitti. Korkeintaan letkulla kastella pärekattoa ettei pala innokkaimpien lämmittely-yritysten seurauksena. Saunakaljat voi kantaa järveen jäähtymään, koska ne voi juoda joka tapauksessa.

Mutta, kiitos kannustuksesta. Kaikki otetaan vastaan ja arvostetaan sitä. Kyllä tuo joukkue näyttää toistaiseksi kaikkensa tekevän. Päätyyn asti menemiseen sen pitää varmaan vielä ylittää kaikkensa tekemisessä.
 
Viimeksi muokattu:

Hollolan mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihan kylmän väreet on mennyt, katsellessa Kalpan pelaamaa kiekkoa. Nyt on sellainen kiima joukkueella että teidän kannattaa varata klapeja riittävästi saunaa varten. Menkää nyt jumalauta päätyyn asti.
Raikasta pelaamista teiltä, sitä on ilo katsella. Arvojensa kanssa painivan Pennasen säälittävää itkemistä on myös huvittavaa seurata.
Kaikilla ei ole niin hienoja puitteita, mutta niin teillä, kun meilläkin on JOUKKUE isoilla kirjaimilla.
Laittakaahan Ipa lomille !
 

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Vielä puuttuu kahdeksan klapia pesästä...
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Hain moottorisahan ja lähin puita kaatamaan. Kirves kädessä hakkaan klapeja meille. Pidän saunan kuumana meille ja lupaan, että ketään ei näissä löylyissä palele.
 

Dicehero

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, IPK ja Philadelphia Flyers
Alkas olla tuo ilveksen raato kohta nyletty. Hyvän nahan siitä sai ku nuin puhtaasti kaatu muutamalla reijällä. Meinasin ensin laittaa kuumien lauteiden suojaksi, mutta perkele haisoo niin pahalle että ulos se on jätettävä. Ehkä laitan tuohon katolle kevätlumien sulamisvesien estämiseksi, ku meinaa harjalta tiputella sisään? Vai oisko sen paikka kuitenkin tuossa kuistin edessä niin saisi jalat raapasta puhtaaksi ennen löylyjä?
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Alkas olla tuo ilveksen raato kohta nyletty. Hyvän nahan siitä sai ku nuin puhtaasti kaatu muutamalla reijällä. Meinasin ensin laittaa kuumien lauteiden suojaksi, mutta perkele haisoo niin pahalle että ulos se on jätettävä. Ehkä laitan tuohon katolle kevätlumien sulamisvesien estämiseksi, ku meinaa harjalta tiputella sisään? Vai oisko sen paikka kuitenkin tuossa kuistin edessä niin saisi jalat raapasta puhtaaksi ennen löylyjä?
Ajattelin kun haisee niin pahalle, että vien tuossa mukanani junan kyydissä (Pendolino) seuraavalle paikkakunnalle. Määränpää on vielä hakusessa, ehkä Tampereelle tai Lahteen.

Pitäisköhän tuota lipputanko hommata, jos sinne jotain lippua tai viiriä joskus laittaa, kunhan tuon saunan raaskii korkata. Toin kuitenkin vähän sytykkeitä mukanani, vaikka onkin turhan aikaista vielä.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Alkas olla tuo ilveksen raato kohta nyletty. Hyvän nahan siitä sai ku nuin puhtaasti kaatu muutamalla reijällä. Meinasin ensin laittaa kuumien lauteiden suojaksi, mutta perkele haisoo niin pahalle että ulos se on jätettävä. Ehkä laitan tuohon katolle kevätlumien sulamisvesien estämiseksi, ku meinaa harjalta tiputella sisään? Vai oisko sen paikka kuitenkin tuossa kuistin edessä niin saisi jalat raapasta puhtaaksi ennen löylyjä?
Tarvitaanko myö kirvestä Pelikaani jahtiin?
Vai millä me ruokaa minun tuomaan grilliin saadaan? ;D
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Aloin pullottamaan kalakukonhajuista löylytuoksua, että kerkii muhia mestaruussaunaan.
Pakko sanoo että kuulostaa ajatuksenakin jo niin kamalalle että tän on pakko olla seuraava hitti! Siellä silavan käryssä kun sitten kaks viikkoa marinoi itseään mestaruuden jälkeen niin ei kotiin tai töihin oo enää tulemista. Hyvä, jääpähän enemmän aikaa ensi kauteen valmistautumiseen.
 

ademir

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas Stars
Kannoin saunalle stereot valmiiksi, jotta kevään juhlissa voidaan soittaa myös musiikkia, tietenkin! Menin saunan takkahuoneen puolelle, istuin mukavasti tuolille ja laitoin hiljaa soimaan Aikakonetta sekä aloin pohtimaan mielessäni toukokuun alkua.

"Keltainen toukokuu, mikset sä jo tuu,
Oon turhaan odottanut tuulta lempeää,
Nyt sisään suureen unelmaan tahdon sukeltaa,
Ja toivon, ettei aika tää tuu koskaan loppumaan"
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mietin jo että olenko yksin lämmityspuuhissa! Taas on neljä klapia jo valmiina, tänään lähtee yksi uuniin!

@ademir kuuluuko niistä stereoista semmoinen outo ääni, vaikka vetää töpselin irti?

Mä oon playoffeis hani, mä oon playoffeis hani, enkä tuu koskaan tippumaan
 

ademir

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas Stars
Mietin jo että olenko yksin lämmityspuuhissa! Taas on neljä klapia jo valmiina, tänään lähtee yksi uuniin!

@ademir kuuluuko niistä stereoista semmoinen outo ääni, vaikka vetää töpselin irti?

Mä oon playoffeis hani, mä oon playoffeis hani, enkä tuu koskaan tippumaan
Kuuluu kyllä - ja myös omasta päästä. Oli pakko pistää soimaan välillä jotain muuta, ettei tuo renkutus (hyvällä tavalla!) aja miestä aivan hulluksi, kun meinaa päässä soida 24/7.
 

jth1976

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Vastarannalta huutelen, että älkää nyt sitä kumoon puskeko, perustukset on hyvin tehty, paikka vankkaa kalliota ja niemennokka on kaunis paikka. Ottakaa vaan tuumaustauko ja laajentakaa terassia hieman, tuota Kallavettä katselee mielellään. Nää pienemmät saunat toki kalpenee tuolle Tammerkosken suvantoon rakennetulle saunamaailmalle, mutta siellä siitä huolimatta kuulema on kiistaa kuka mahtuu lauteille. Ehkä me kannetaan sieltä ainakin lauteet tänne omaan rantaan. Ja voisin muutaman motin ostaa teiltä kuivaa koivua itselle. Oma autokauppias kun siinä Leväsen rampin kupeessa, niin jos sinne pihaan kippaatte ja käykää sisällä sanomassa, että laittavat kyytiin Lahteen. Tietäävät varmasti saunan osoitteen siellä.
Oli kiva olla oikeassa, että turha sitä nurin on puskea. Tiedä vaikka pääsisi piipahtamaan teidän lauteilla vielä keväällä. Olis kiva käydä katsomassa laajennettua terassia. Ja kiitoksia puukuutiosta, vielä riittää siitä meidänkin saunaan pesän täytettä. Autokauppias oli siitä syksylle ottanut omaan saunaan osan, mutta pn pikkuhiljaa toimittanut puuttuvat klapit kauden aikana. Oikein hyviä löylyjä sinne Kallaveden äärelle. Lähdetään siitä, että joko Kallaveellä tai Päijänteellä saunotaan pitkään. Karjalainen osaa noi virtapaikat ohittaa tuossa Kymijoen suulla, kun muutaman vuoden Kumpelissa saunonut.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Mukava vilipoisenpuoleinen lounaistuuli kertoi, että vallan mainio avauspeli oli välierissä!

”Kaikki voijjaan tuhota”, se tuiverruksessaan livautti.

Se on totta!

Teen pikkasen syttyjä niin ei tarvii finaaleitten jäläkeen tapella kaekessa hötäkässä syttymisen kanssa.

(Jos ei haittaa, otan pikku hörpyn tuonne halakopinon välliin piilotetusta kölimöykystä.)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös