Mestaruudet ei tuo kannattajille käytöstapoja, näemmä päinvastoin. Kiitos ja hei, etsi oma hiekkalaatikkosi.Sorppa. Otin yhen klapin teidän kasasta.
Tämä on hyvänmielenketju.
Mestaruudet ei tuo kannattajille käytöstapoja, näemmä päinvastoin. Kiitos ja hei, etsi oma hiekkalaatikkosi.Sorppa. Otin yhen klapin teidän kasasta.
Eihän KalPa yhtään klapia tässä menettänyt. 6/14 kasassa.Sorppa. Otin yhen klapin teidän kasasta.
Viimeksi kun lainasin kuopiolaisen puunklapi -kasasta, piti tuoda 4 tilalle. Että sillä lailla.Sorppa. Otin yhen klapin teidän kasasta.
Sorppa -sanan käytöstä sietäisi saada sakkoja. Hyi vittu.Sorppa. Otin yhen klapin teidän kasasta.
Ota vaan. Ollaan hakattu niitä vuodesta 1929, joten riittää teillekin yksi. Ovat kuivia.Sorppa. Otin yhen klapin teidän kasasta.
Kiekkojumalat on nähnyt sinut. Tekosi on sen verran mauton, että joudut tulemaan käymään löylyissä kun aika on.Sorppa. Otin yhen klapin teidän kasasta.
Eiköhän viedä siis ennemmin saunan taa.Kiekkojumalat on nähnyt sinut. Tekosi on sen verran mauton, että joudut tulemaan käymään löylyissä kun aika on.
Siellä onkin uimalakin sisällä runsaasti tilaa.Eiköhän viedä siis ennemmin saunan taa.
Helvettiäkö toisten saunapuihin kajoat! Eikö Tampereella ole? Luulis, ettei noilla resursseilla tarvitsisi toisten pihoilla varkaissa käydä. Vaan taitaa olla niin paskat löylyt siinä teidän saunassa, että jotain pitää keksiä. Anna olla laitimmainen kerta!Sorppa. Otin yhen klapin teidän kasasta.
Meitä on täällä jonoksi asti. Odota omaa vuoroasi. Olin ennen sua.Lähden ostamaan bensaa ja poltan saunan.
Bensapumpulla siinä entisen Pelimiehen edessä on varmasti ruuhkaa. Mulla ei ole kiirettä mihinkään ja ensin pitää tarkastaa omat vakuutukset, jos sieltä edes saisi korvauksia tähän kärsimykseen. Sauna, jos nyt sattuu palamaan siis "vahingossa".Meitä on täällä jonoksi asti. Odota omaa vuoroasi. Olin ennen sua.
Arvelinkin, että pyrit varkaisille. Se ”pölkky” oli erikoisvalmisteinen tekoesko - tunnistat sen tekstistä ”Kaikki voijjaan tuhota.” Ole varovainen.Moro. Otin tuosta pinkasta taas yhen pölkyn. Jätin Tamperelaisen siihen tilalle, niin voitte lukea tai käyttää sytykkeenä.
Kumpiko tässä otti oikeuden omiin käsiin?Arvelinkin, että pyrit varkaisille. Se ”pölkky” oli erikoisvalmisteinen tekoesko - tunnistat sen tekstistä ”Kaikki voijjaan tuhota.” Ole varovainen.
Mene pois ja älä palaa. Jos pölkyt on vähissä, niin kai se on minun sitten laitettava ostoon halkoja Tapparalle. Tai en oikeastaan osta vaan käyn muutaman puun kaatamassa metsistätäni ja ajan ne sen kansiareenan pihaan. Sitten ei tarvitse varastaa meidän klapeja.Moro. Otin tuosta pinkasta taas yhen pölkyn. Jätin Tamperelaisen siihen tilalle, niin voitte lukea tai käyttää sytykkeenä.