Kuulemma tulee esiin vasta kolmannen voiton jälkeen.
:D
Kuulemma tulee esiin vasta kolmannen voiton jälkeen.
Hakametsä on niin kylmäpaikka, että on pakko. Pitää saada se kiuas jo bussiin asti.Minkä takia sinne saunaan pitää ängetä kerralla 6 miestä, kun sinne mahtuu vaan 5.
On se saatana kumma kun ei tommosia opita vieläkään.
Tässä olen puhallellut hiillosta muutaman kuukauden ja viimein uskallan varovaisesti heittää yhden klapin kiukaaseen. Tuokaa nyt perkele lisää niitä puita!Viime kevään jäljiltä on vielä hyvä hiillos pesässä. Keväällä ylälauteilla on kuumat paikat!
Olen samaa mieltä. Kyllähän rakkaan seuramme menestymismahdollisuudet ovat meidän käsissämme ja kun me täällä jatkoajassa kirjoitamme näitä laadukkaita ”ennustuksiamme” saunaketjussa, niin me samalla ymmärtämättöminä siitä miten universumi toimii, tuhoamme organisaation koko vuoden kovan työn.Miks vitussa tätä ketjua pitää nostella ylös? Sitten kun se on oikeasti ajankohtaista niin ymmärrän tämän. Jinx
Siis onko mestaruussauna todella olemassa? Luulin että se on samanlainen taruolento kuin vihreidentoukoaalto paikallisissa keväisissä liikennevaloissa.Olen samaa mieltä. Kyllähän rakkaan seuramme menestymismahdollisuudet ovat meidän käsissämme ja kun me täällä jatkoajassa kirjoitamme näitä laadukkaita ”ennustuksiamme” saunaketjussa, niin me samalla ymmärtämättöminä siitä miten universumi toimii, tuhoamme organisaation koko vuoden kovan työn.
Itse ainakin haluan pyytää nöyrästi anteeksi sitä että olen itsekkyyttäni murskannut jo useampana vuotena menestysmahdollisuudet kun olen kuvitteellisesti lämmittänyt koodinpätkistä koostuvaa mestaruussaunaa. Menen nyt heti aamutuimaan kylmään sähkösaunaan ja pesen pois nahkastani tämän saastan, käyttämällä erittäin hienoa suomalaista shampoota (hiukset ovat kuin sadevedellä pestyt). Toivoisinkin että jatkoajan ylläpito harkitsisi koko ketjun tuhoamista ikuisesti tai muuten saatan joutua harkitsemaan sitä kaikkein kovinta ratkaisua eli nimien keräämistä adressiin, toki internetin kautta.
Olen samaa mieltä. Kyllähän rakkaan seuramme menestymismahdollisuudet ovat meidän käsissämme ja kun me täällä jatkoajassa kirjoitamme näitä laadukkaita ”ennustuksiamme” saunaketjussa, niin me samalla ymmärtämättöminä siitä miten universumi toimii, tuhoamme organisaation koko vuoden kovan työn.
Itse ainakin haluan pyytää nöyrästi anteeksi sitä että olen itsekkyyttäni murskannut jo useampana vuotena menestysmahdollisuudet kun olen kuvitteellisesti lämmittänyt koodinpätkistä koostuvaa mestaruussaunaa. Menen nyt heti aamutuimaan kylmään sähkösaunaan ja pesen pois nahkastani tämän saastan, käyttämällä erittäin hienoa suomalaista shampoota (hiukset ovat kuin sadevedellä pestyt). Toivoisinkin että jatkoajan ylläpito harkitsisi koko ketjun tuhoamista ikuisesti tai muuten saatan joutua harkitsemaan sitä kaikkein kovinta ratkaisua eli nimien keräämistä adressiin, toki internetin kautta.