Mestaruussauna

  • 219 610
  • 622

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jos IPAa vastaan tulee huomenna 3p, niin sitten meen saunaan.
 

Puttepossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karjalaisen mikkihiiret (23-24)
No hyvä kun kävit. Ihan heräsi jo ajatus, että mitenhän sillä Majoneesi-Matilla siellä Riiassa mahtaa männä, että joko jouluna tulisi kotiin, jos Leskinen joutuu lähtemään. Siinähän sitä olisi kevääksi korvaajaa.

11 peliin vain 2+2. Todellakin Majoneesi keväänsi kotiin ja samanlainen hurmos päälle kun viimeksi ja mestaruusjuna jatkaa puksuttamistaan!
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Kehuskelin tosiaan itekkin tuolla aikasemmin vähän liikaa ja sain kupan lauteilta joten eiköhän mun saunomiset ollu taas hetkeks tässä. Kattoo jos joulusaunassa uskaltas pelokkaasti kävästä.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Tässä pääsiäisvapailla päätin nikkaroida meille uuden saunan ja kannoin sisälle takaisin vanhan kiukaan näin perinteen jatkumona. Onneksi palstatoveri @Filimonov oli jättänyt sen sentään sateensuojaan!

Laitoin samalla kiukaaseen tulet. Ottakaa joku muu vastuu nyt kipinästä, sillä mun on mentävä lepäämään hetkeksi.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Taisi tämä sauna palaa tältä kaudelta, saa nähdä onko millaiset rakennustarpeet ensi kauden osalta.

Eihän saunoja nyt jokaiselle kaudelle uusia aleta rakentamaan nykyisillä rakennustarvikkeiden hinnoilla. Tämä nyt vaan on tällainen mallia savusauna, mutta täällä minä vaan kaikesta huolimatta saunon odotellen Virran Pekkaa lauteille.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Tulta en rohjennut sytyttää, mutta tein kasan pilkkeitä sytytystä varten jos vaikka toinen voitto, mokoma, putkeen tulisi. Tikkuja ei tosin näkynyt.
 

PAKKI69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Jokainen 3 pisteen voitto on pieni mestaruus tällä kaudella, joten pienet tulet voi sytytellä.
Varsinkin, jos eksyy paikan päälle seuraamaan. Voi kynsitulet viritellä, poltella yhden tuohen käppyrän...Tämähän on jo melkein mestaruus haiku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös