Mestaruussauna!

  • 256 666
  • 922

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Krhm...Mjukhana!
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Eilisen Jaffa-arenalla käymäni keskustelun pohjilta erään JA:n nimimerkin kanssa, mukana ollaan!

Haastaisin myös nimimerkki pitkän mukaan kekkereihin!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Veikkaan, että HPK tippuu jo puolivälierissä, riippumatta siitä mikä joukkue tulee vastaan. Rosteri on täynnä pieniä, pehmeitä, nopeita, mutta kädettömiä pelaajia. Kerho on runkosarjajoukkue, jota ei valitettavasti ole luotu kovalla tahdilla pelattaviin fyysisiin koitoksiin. Tämä ei ole mikään provo tai vittuilua ylipäätänsä. Kerron vain oman näkemykseni. Nielikäinen erottuu Kerhon pelaajamassasta, koska on suhteellisen fyysinen kädetön, vaikka miehen taklaukset Ässä-paidassa tällä kaudella on laskettavissa yhden käden sormilla. Mutta tällainen mestaruussauna on tietenkin aina hyvä idea. Mäkin ilmoittaudun, vaikken HPK-fani olekaan. Saa hyvän tekosyyn ryypätä!
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Blackie kirjoitti:
Veikkaan, että HPK tippuu jo puolivälierissä...
Saako vielä kysyä, että miten tuo kirjoittamasi liittyy Mestaruussauna!-ketjuun?
Mutta tällainen mestaruussauna on tietenkin aina hyvä idea. Mäkin ilmoittaudun, vaikken HPK-fani olekaan. Saa hyvän tekosyyn ryypätä!
Tervetuloa vaan minun ja kaikkien muidenkin puolesta. Leo Komarov -henkisiä tarvitaan saunaan aina.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Master God kirjoitti:
Saako vielä kysyä, että miten tuo kirjoittamasi liittyy Mestaruussauna!-ketjuun?

Kysy pois vaan, ei siinä mitään. Ai, saanko vastata? No, jos ei sitä mestaruutta tule, niin silloin on vaikea pitää mitään mestaruussaunaa. Silloin tämän ketjun nimeksi pitäisi tulla pelkkä "Sauna!" Optimismi on kyllä aina positiivinen asia. Hyvä idea Rontilta silti tällainen, en kiellä sitä. Sen takia yleensä jotain joukkuetta kannatetaan, että saadaan tämän menestyksen varjolla sitten kunnolla juoda.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Blackie kirjoitti:
Kysy pois vaan, ei siinä mitään. Ai, saanko vastata? No, jos ei sitä mestaruutta tule, niin silloin on vaikea pitää mitään mestaruussaunaa...

Hyvä idea Rontilta silti tällainen, en kiellä sitä.
Minä kiellän. Ei tämä mikään yksinomaan Rontin idea ollut. Muistaakseni paikalla oli puoli Turenkia ja Hämeenlinnan sudeettikansalaiset päälle, kun tätä ideoitiin.

Sitä paitse, ei sitä Mestaruussauna!:n pitämistä ennenkään ole haitannut se, ettei mestaruutta tule.

Me sentään juhlimme mestaruutta korkeintaan viikon tai kaksi. Porissa siellä kääntöraiteiden nurkilla majailee kuulemma porukka, joka juhlii edelleen Ässien vuoden 1978 mestaruutta. Hyvä vuosi muuten.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Blackie kirjoitti:
No, jos ei sitä mestaruutta tule, niin silloin on vaikea pitää mitään mestaruussaunaa.
Yhtä uskomaton lause kuin cobolin vimma kirjanpitoon tai eltonin näkemys scouttaamisesta.
 

M10

Jäsen
P.O.S. kirjoitti:
Joku, jonkalaista Kerhosta ei ole löytynyt moneen, moneen vuoteen. Tuskin tulee moneen vuoteen löytymäänkään.

Aika salaperäistä. Siis voisitko vielä tähdentää, minkälainen afrikan tähti tämä Komarov on ja minkä takia Riiva ei ole sitä vielä löytänyt, eikä moneen moneen moneen vuoteen vielä löydäkään.

Olen joku, joka ei ole moneen vuoteen ollut näin kiinnostunut Komarovista, enkä moneen vuoteen tule olemaankaan.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ihan vaan tiedoksi, että Mestaruussaunassa tulee istuskelemaan ainakin yksi pataa tunnustava henkilö. Ja mitä tulee Leo Komaroviin, niin kyllä sellainenkin on minun puolestani tervetullut näihin bakkanaaleihin, jos vaan mahtuu sen Gagnen pipon jälkeen sinne saunan pesään. Ja jos nyt olen huhuja oikein tulkinnut, niin hyvin mahtuu.
 

Fakap

Jäsen
Morrow10 kirjoitti:
Aika salaperäistä. Siis voisitko vielä tähdentää, minkälainen afrikan tähti tämä Komarov on ja minkä takia Riiva ei ole sitä vielä löytänyt, eikä moneen moneen moneen vuoteen vielä löydäkään.

Olen joku, joka ei ole moneen vuoteen ollut näin kiinnostunut Komarovista, enkä moneen vuoteen tule olemaankaan.
Komarov on Narvalainen rottalajike jota tavataan Suomessa ainoastaan Porin suunnalla.
 

Isktr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Bakk-anaaleihin? Kuullostaa epäilyttävältä.
Varokaa ettei vaseliini ole pikaliimalla jatkettua. Paitsi jos pidätte letkajenkasta.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Nyt vasta

Jomppa kirjoitti:
Joten alkakaahan ilmoittautua ruipelot.
Täten ilmoittaudun mukaan sinne.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ilmoittautumisesta

Rontti kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi, että Mestaruussaunassa tulee istuskelemaan ainakin yksi pataa tunnustava henkilö.

Toivottavaa olisi, että kaikki Mestaruussaunaan osallistujat ilmoittautuisivat kyseisiin rientoihin joko tässä ketjussa, yv:llä, puhelimella tai kirjekyyyhkyllä sivulle kirjoittaneelle. Tämä siksi, että tiedän kuinka paljon sitä porukkaa on oikein tulossa, koska kyseessä on yksityismökki, jonka olen saanut käyttöömme.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Jomppa kirjoitti:
Toivottavaa olisi, että kaikki Mestaruussaunaan osallistujat ilmoittautuisivat kyseisiin rientoihin joko tässä ketjussa, yv:llä, puhelimella tai kirjekyyyhkyllä sivulle kirjoittaneelle. Tämä siksi, että tiedän kuinka paljon sitä porukkaa on oikein tulossa, koska kyseessä on yksityismökki, jonka olen saanut käyttöömme.
Niin, kyseinen vääräuskoinen on kyllä jo sinulle ihan henkilökohtaisesti ilmoittautunut, mutta jostain syystä et ilmeisesti ole häntä rekisteröinyt lopulliseen Mestaruussauna! -versioon. Ymmärrettävää toki on, jos osallistumisen voi varmistaa ainoastaan mainitsemillasi vempeleillä =) Henkilön varmasti kuitenkin tiedät.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rontti kirjoitti:
Niin, kyseinen vääräuskoinen on kyllä jo sinulle ihan henkilökohtaisesti ilmoittautunut, mutta jostain syystä et ilmeisesti ole häntä rekisteröinyt lopulliseen Mestaruussauna! -versioon. Ymmärrettävää toki on, jos osallistumisen voi varmistaa ainoastaan mainitsemillasi vempeleillä =) Henkilön varmasti kuitenkin tiedät.

Todennäköisesti onkin ilmoittautunut ja toki tiedän kenestä on kyse. Ja toki henkilökohtaisestikkin voi ilmoittautua.

Tuo aikaisempi viesti olikin eräänlainen yleisohje. Ajo-ohjeet tosiaan tulevat sitten yv:llä. Joskus. Ikinä.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Voi kärrätä sut saunan ovelta avantoon kolalla.

Ei siis Kanta-Pankin maalikilpailua? No kun tuo kola meillä nyt kuitenkin on, niin oilisko curlaus mitään siinä lammen jäällä. Niitten kahvakiviriippakiekkojen hankkiminen saattaa tosin olla hankalaa? Muistan osallistuneeni joskus Raaka Rääkki -nimiseen partiotaitokilpailuun (n. v. 1986), jossa mm. liuteltiin kurlinki-kiviä Alajärven jäällä, Rengon puolella, auringon noustessa. Seurakunnan kiviä? Ei muuten, mutta se jyrinä aikaansaa isänmaallisen olon.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Kerhonkaan yv ei ole tällä kaudella oikein toiminut, joten eikös olisi varmempi toimittaa ajo-ohjeetkin av:lla...?

Ehkä paras vitsi ikinä...
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Allekirjoittanutta houkuttelisi osallistua tähän mestaruussaunaan mutta olen aina karttanut turengin metsiä joten taitaa tällä kertaa jäädä väliin tämä sauna tai muuten voi olla viimeinen sauna........

Voisi järjestää kilpailevan saunan melkein samaan paikkaan kuin turenki nimellisesti mutta ei sinne päinkään...

Ja matkalla saunalle voisin polttaa kaikki sillat ikaalisiin kirjaimellisesti

No juu oliko tässäkin viestissä järkeä? no ei mutta sou not pääasia että hyppy kulkee
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Leija-La kirjoitti:
Allekirjoittanutta houkuttelisi osallistua tähän mestaruussaunaan mutta olen aina karttanut turengin metsiä joten taitaa tällä kertaa jäädä väliin tämä sauna tai muuten voi olla viimeinen sauna........

Voisi järjestää kilpailevan saunan melkein samaan paikkaan kuin turenki nimellisesti mutta ei sinne päinkään...

Ja matkalla saunalle voisin polttaa kaikki sillat ikaalisiin kirjaimellisesti

No juu oliko tässäkin viestissä järkeä? no ei mutta sou not pääasia että hyppy kulkee
Saamieni tietojen mukaan tämän vuoden Mestaruussauna!:aa* ei saunota Turengissa vaan jossain muualla n. 10km:n päässä Hämeenlinnasta sijaitsevassa mestassa. Jos siis Turenki ei jostain syystä tempaise mukaansa, niin ei hätiä mitiä tämän Mestaruussauna!:n* suhteen.

Ja minä voin ottaa vastuulleni tuon nimim. Tilatiilen ehdottaman maalikilpailun järjestelyt. Jos ei jää kestä ursuksia, niin heitetään lättyä sitten vaikka männikössä. Pääasia että heitetään.

*huomatkaa oikeahko kirjoitusmalli
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pahoittelen sydämmestäni väärää kirjoitus asua. Saanhan anteeksi, saanhan?????

Mikäli minulla maantieto on hallussa niin kaikki tuolla säteellä kelpaavat joo joo.

Harkinnassa mikäli mukaan saa liittyä
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Katkarapukylpy!

Rontti kirjoitti:
Ja minä voin ottaa vastuulleni tuon nimim. Tilatiilen ehdottaman maalikilpailun järjestelyt. Jos ei jää kestä ursuksia, niin heitetään lättyä sitten vaikka männikössä. Pääasia että heitetään.

Niin, koska vaikuttaa siltä, että porukka haluaa pistää itseään likoon, ilmoitan täten, että allekirjoittanut voi jyystää avannon siihen lampeen, että päästään taas ns. katkarapukylpyyn.

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös