Saako vielä kysyä, että miten tuo kirjoittamasi liittyy Mestaruussauna!-ketjuun?Blackie kirjoitti:Veikkaan, että HPK tippuu jo puolivälierissä...
Tervetuloa vaan minun ja kaikkien muidenkin puolesta. Leo Komarov -henkisiä tarvitaan saunaan aina.Mutta tällainen mestaruussauna on tietenkin aina hyvä idea. Mäkin ilmoittaudun, vaikken HPK-fani olekaan. Saa hyvän tekosyyn ryypätä!
Master God kirjoitti:Saako vielä kysyä, että miten tuo kirjoittamasi liittyy Mestaruussauna!-ketjuun?
Minä kiellän. Ei tämä mikään yksinomaan Rontin idea ollut. Muistaakseni paikalla oli puoli Turenkia ja Hämeenlinnan sudeettikansalaiset päälle, kun tätä ideoitiin.Blackie kirjoitti:Kysy pois vaan, ei siinä mitään. Ai, saanko vastata? No, jos ei sitä mestaruutta tule, niin silloin on vaikea pitää mitään mestaruussaunaa...
Hyvä idea Rontilta silti tällainen, en kiellä sitä.
Yhtä uskomaton lause kuin cobolin vimma kirjanpitoon tai eltonin näkemys scouttaamisesta.Blackie kirjoitti:No, jos ei sitä mestaruutta tule, niin silloin on vaikea pitää mitään mestaruussaunaa.
Master God kirjoitti:Tervetuloa vaan minun ja kaikkien muidenkin puolesta. Leo Komarov -henkisiä tarvitaan saunaan aina.
Joku, jonkalaista Kerhosta ei ole löytynyt moneen, moneen vuoteen. Tuskin tulee moneen vuoteen löytymäänkään.Morrow10 kirjoitti:Kuka on Leo Komarov. Joku venäläinen?
P.O.S. kirjoitti:Joku, jonkalaista Kerhosta ei ole löytynyt moneen, moneen vuoteen. Tuskin tulee moneen vuoteen löytymäänkään.
Komarov on Narvalainen rottalajike jota tavataan Suomessa ainoastaan Porin suunnalla.Morrow10 kirjoitti:Aika salaperäistä. Siis voisitko vielä tähdentää, minkälainen afrikan tähti tämä Komarov on ja minkä takia Riiva ei ole sitä vielä löytänyt, eikä moneen moneen moneen vuoteen vielä löydäkään.
Olen joku, joka ei ole moneen vuoteen ollut näin kiinnostunut Komarovista, enkä moneen vuoteen tule olemaankaan.
Täten ilmoittaudun mukaan sinne.Jomppa kirjoitti:Joten alkakaahan ilmoittautua ruipelot.
Rontti kirjoitti:Ihan vaan tiedoksi, että Mestaruussaunassa tulee istuskelemaan ainakin yksi pataa tunnustava henkilö.
Niin, kyseinen vääräuskoinen on kyllä jo sinulle ihan henkilökohtaisesti ilmoittautunut, mutta jostain syystä et ilmeisesti ole häntä rekisteröinyt lopulliseen Mestaruussauna! -versioon. Ymmärrettävää toki on, jos osallistumisen voi varmistaa ainoastaan mainitsemillasi vempeleillä =) Henkilön varmasti kuitenkin tiedät.Jomppa kirjoitti:Toivottavaa olisi, että kaikki Mestaruussaunaan osallistujat ilmoittautuisivat kyseisiin rientoihin joko tässä ketjussa, yv:llä, puhelimella tai kirjekyyyhkyllä sivulle kirjoittaneelle. Tämä siksi, että tiedän kuinka paljon sitä porukkaa on oikein tulossa, koska kyseessä on yksityismökki, jonka olen saanut käyttöömme.
Rontti kirjoitti:Niin, kyseinen vääräuskoinen on kyllä jo sinulle ihan henkilökohtaisesti ilmoittautunut, mutta jostain syystä et ilmeisesti ole häntä rekisteröinyt lopulliseen Mestaruussauna! -versioon. Ymmärrettävää toki on, jos osallistumisen voi varmistaa ainoastaan mainitsemillasi vempeleillä =) Henkilön varmasti kuitenkin tiedät.
Jomppa kirjoitti:Ajo-ohjeet tosiaan tulevat sitten yv:llä.
Saamieni tietojen mukaan tämän vuoden Mestaruussauna!:aa* ei saunota Turengissa vaan jossain muualla n. 10km:n päässä Hämeenlinnasta sijaitsevassa mestassa. Jos siis Turenki ei jostain syystä tempaise mukaansa, niin ei hätiä mitiä tämän Mestaruussauna!:n* suhteen.Leija-La kirjoitti:Allekirjoittanutta houkuttelisi osallistua tähän mestaruussaunaan mutta olen aina karttanut turengin metsiä joten taitaa tällä kertaa jäädä väliin tämä sauna tai muuten voi olla viimeinen sauna........
Voisi järjestää kilpailevan saunan melkein samaan paikkaan kuin turenki nimellisesti mutta ei sinne päinkään...
Ja matkalla saunalle voisin polttaa kaikki sillat ikaalisiin kirjaimellisesti
No juu oliko tässäkin viestissä järkeä? no ei mutta sou not pääasia että hyppy kulkee
Rontti kirjoitti:Ja minä voin ottaa vastuulleni tuon nimim. Tilatiilen ehdottaman maalikilpailun järjestelyt. Jos ei jää kestä ursuksia, niin heitetään lättyä sitten vaikka männikössä. Pääasia että heitetään.