Mestaruussauna!

  • 264 070
  • 952

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
Mitä siellä tarkalleen ottaen tapahtui?
Myönnän että en itse ollut paikalla ja olen kuulopuheiden sekä kuvamateriaalin varassa.
Ilmeisesti osa vastustajan päädystä halus näyttää luokkakavereille kuinka kovia ovat ja tulivat huuteleen niinkin mielikuvituksellisia juttuja kun haista vittu yms. Kuvamateriaalin perusteella osalla kuudennen luokan kevätretki vielä kokematta. Iskän kanssa oli Henkalta ja Maukalta haettu Lyle & Scottia sen verran että koko kesä on ilmeisesti kateltu kaikki brittifutis leffoja ja odoteltu millon pääsee itekkiin leikkiin katutappelijaa.
Kokonaisuutena siis: mitään maatamullistavaa ei tapahtunut.
 
Viimeksi muokattu:

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Kalle Kangas, Maso Lehtonen
Myönnän että en itse ollut paikalla ja olen kuulopuheiden sekä kuvamateriaalin varassa.
Ilmeisesti osa vastustajan päädystä halus näyttää luokkakavereille kuinka kovia ovat ja tulivat huuteleen niinkin mielikuvituksellisia juttuja kun haista vittu yms. Kuvamateriaalin perusteella osalla kuudennen luokan kevätretki vielä kokematta. Iskän kanssa oli Henkalta ja Maukalta haettu Lyle & Scottia sen verran että koko kesä on ilmeisesti kateltu kaikki brittifutis leffoja ja odoteltu millon pääsee itekkiin leikkiin katutappelijaa.
Kokonaisuutena siis: mitään maatamullistavaa ei tapahtunut.
Siinähän ehtii Turusta Hämeenlinnaan matkatessa katsella vaikka football factoryn tai green street hooligansin. Sanonta Turku on Suomen p-reikä ei taida olla ihan hatusta keksitty sanonta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös