Mestaruussauna!

  • 254 502
  • 922

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Re: Re: Sitova

Viestin lähetti Jomppa
Ja JTK:lle vielä kyssäri ranskalaisella viirulla:

-onko siinä mökin lähellä vettä, notta saadaan talviturkki poijes päältä? Häh?

Virallinen mestaruussaunan biisi, RAIRAIn lisäksi, olkoon Joit meistä kauniin. Korkealta ja kovaa.
- tuonko mä RAIRAIn sanat vai muistaako joku ne ulkoa?

Vettä on toki saatavilla, kaivosta ainakin ellei muualta. Itse olen kyllä muutamaan kertaan ko. paikassa vieraillut, mutta muistikuvani ovat sen verran hatarat, etten uskalla lähteä edes arvaamaan, onko lähettyvillä uimakelpoista paikkaa vai ei. JTK:n muu jäsenistö valaiskoon asiaa puolestani.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kukkia ja sidontaa

Bondage on in. Mie kanssa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Pippelipesulla avannossa

Viestin lähetti Jomppa
-onko siinä mökin lähellä vettä, notta saadaan talviturkki poijes päältä? Häh?

Niin, kerrottakoon, että ko. huvila sijaitsee järven rannalla, josta johtuen uimaankin pääsee, jos joku tekee avannon.

Itse ajattelin ainakin käydä avannossa, josta johtuen ilmoitan sellaisen jäähän jyystäväni mikäli suinkin pystyn.

Täältä tähän
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaikki Joukolla jäätä särkemään

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, kerrottakoon, että ko. huvila sijaitsee järven rannalla, josta johtuen uimaankin pääsee, jos joku tekee avannon.

Itse ajattelin ainakin käydä avannossa, josta johtuen ilmoitan sellaisen jäähän jyystäväni mikäli suinkin pystyn.

Täältä tähän

Mikäpä sitä olisikaan terveellisempi yhdistelmä kuin joukko humalaisia miehiä, sauna ja avanto. Vieläkun saadaan kirves tahi moottorisaha sekä pari kappaletta itkuraivarikohtauksia, niin jo on kumma, jos siellä mökillä ei rupea pikku hiljaa viiiiiiiihtymään.

p.s. Pitäisiköhän siellä ottaa tasatunnein luku ettei kukaan ole jäänyt sinne avantoon pitemmäksi aikaan? Lähtee vasemmalta. Yksi!Kaksi!...
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Kukkia ja sidontaa

Viestin lähetti Gagne
Bondage on in. Mie kanssa.

Tuonko pari irtohihnaa sulle, voit sitten sitoa itses niillä kiinni lauteisiin. Lisärangaitukseksi voin huutaa sulle "Puurula, Puurula"-kannustushuutoja...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Re: Re: Kukkia ja sidontaa

Viestin lähetti Axel K.
Tuonko pari irtohihnaa sulle, voit sitten sitoa itses niillä kiinni lauteisiin. Lisärangaitukseksi voin huutaa sulle "Puurula, Puurula"-kannustushuutoja...

Älä suotta. Lähetä ne hihnat Jonille että saa itsensä kahlittua maalitolppaan seikkailujen estämiseksi.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Kukkia ja sidontaa

Viestin lähetti Gagne
Älä suotta. Lähetä ne hihnat Jonille että saa itsensä kahlittua maalitolppaan seikkailujen estämiseksi.

Mä lähetin jo sille vaarin vanhat henkselit. Etkö huomannut huimaa kehitystä pleijareissa? Jos huomasit, mistäs luulit sen johtuvan?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
ronssipaita

Viestin lähetti Designer
Pronssipaitoja on mahdollista saada nykyisin painatuksin, tai uusin painatuksin, tai saada uusi painatus vanhaan paitaan. Tehdään nyt noiden paitojen kanssa niin, että selvitetään ensin lisäpainatuksen tarpeellisuus. Paidattomaksi ei kukaan jää, joka paidan haluaa, sen lupaan.
Lupauksesi lunastusta tullaan vaatimaan. 1 kpl XL-kokoista uusi paita uusin painatuksin, kiitos. Muodon vuoksi kannattanee odottaa keskiviikkoiltaan ennen painatuksen tilaamista.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: ronssipaita

Viestin lähetti Twite
Lupauksesi lunastusta tullaan vaatimaan. 1 kpl XL-kokoista uusi paita uusin painatuksin, kiitos. Muodon vuoksi kannattanee odottaa keskiviikkoiltaan ennen painatuksen tilaamista.

Mäkin voisin ottaa ko. paidan, myös XL-kokoisena.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Ensimmäisen kerran joudun perumaan tuloni tuohon maineekkaaseen saunailtamaan, jossa yleensä viinaa riittää ja RaiRaiRaikaa!

Syy on kuitenkin mitä mainioin, kotiudun armeijasta torstaina ja perjantaina on lähtö heti aamusta Tampereelle, jonne aion tehdä muutaman päivän reissun em. syystä. Täytyy varmaan ottaa varmuuden vuoksi mukaan rantapallokatalogi, jotta viimeisetkin kesälomaan havahtuneet vääräuskoiset Tamperelaiset saavat omansa pois.

Pitäkäähän hauskaa ja niinhän te teette. Ja nyt puhun kokemuksen rintaäänellä.

Antakaa palaa!
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyviä uutisia...

...ainakin paskaiselle ruholleni...

Pääsiäismatka siirtyi joten pääsen pesemään kauden aikana kertyneet sissijuustot yhdessä Kauno Saarioiden hilpeässä seurassa. Ervatsalo, tai sitten joku laskutaitoinen, voi täten laskea minut sidotuksi.

Olen matkassa autolla. Hämeenlinna ei varsinaisesti kuulu reitille Renko-Tammela, mutta kierot vetävän näköiset saunomisen Aki Heinot saattavat saada päätäni -ja eritoten rattini- kääntymään karkeloiden jälkeen läänimme pääkaupungin suuntaan.

EDIT: Koska suunnistan paikalle omatoimisesti, ei pieni ajo-ohje tahi peräti kartta haittaisi suunnistusta.
 
Viimeksi muokattu:

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Re: Hyviä uutisia...

Viestin lähetti tommilin
Pääsiäismatka siirtyi joten pääsen pesemään kauden aikana kertyneet sissijuustot yhdessä Kauno Saarioiden hilpeässä seurassa. Ervatsalo, tai sitten joku laskutaitoinen, voi täten laskea minut sidotuksi.

Olen matkassa autolla. Hämeenlinna ei varsinaisesti kuulu reitille Renko-Tammela, mutta kierot vetävän näköiset saunomisen Aki Heinot saattavat saada päätäni -ja eritoten rattini- kääntymään karkeloiden jälkeen läänimme pääkaupungin suuntaan.
Juu ei. Kerran peruttu, aina peruttu. No ei vaan. :)

Mikroprosessoritekniikalla ja Teknillisen korkeakoulun tietokonetta hyväksi käyttäen olen laskelmissani päätynyt siihen tulokseen, että Hämeenlinnasta lauantai-iltana Mestaruussaunaan ovat saapumassa nimimerkit Gagne, Axel K. sekä Twite. Näin muodoin lienee hieman ylimitoitettua tilata paikalle alunperin suunniteltu 50-paikkainen tilabussi kuljetusjärjestelyjä hoitamaan. Kuljetusvastaava toki sanoo tähän sen viimeisen sanan. Olisiko asian tässä valossa nimimerkki ja veli tommilin halukas ottamaan suuren vastuun mestaruussaunaan halavien saattamiseksi Rengon takametsien hellään huomaan?
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Hyviä uutisia...

Viestin lähetti Master God
Juu ei. Kerran peruttu, aina peruttu. No ei vaan. :)

Hämeenlinnasta lauantai-iltana Mestaruussaunaan ovat saapumassa nimimerkit Gagne, Axel K. sekä Twite.

Olisiko asian tässä valossa nimimerkki ja veli tommilin halukas ottamaan suuren vastuun mestaruussaunaan halavien saattamiseksi Rengon takametsien hellään huomaan?

Niin, kyseessähän on perumisen peruminen, eikä tuplaperumista liene kielletty kuitenkaan (:

Mainitut herrashenkilöt mahtuvat kyllä ajoneuvoni laadukkaille penkeille, ja jonkinlainen polttoainekolehtikin saataneen kerättyä kokoon. Herrashenkilöiden kanssa sopisin sitten noutopaikan/ajan. Golffinihan on paikoitussuunnitelmaltaan mallia 1+4, joten mainitsemiesi nimimerkkien lisäksi tilaa jäisi vielä yhdelle.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Niin, onkohan kellon viisareiden asennosta jotakin plaania?

Villi idea olisi tavata autottomat herrat jossakin keskustan baarissa ennen siirtymää paikkaan johon auto saapuu. Tapaamistahan huomattavasti helpottaa se että minä en muista minkä näköisiä hemmoja pitäisi tavata. Oliko Gagne tai tommilin Oulussa, siis voisinko tunnistaa siitä? Oulun matkalta jäi erittäin epäselväksi että kuka on kuka. Axel K:n on minulle Tilatiili muistaakseni esitellyt lyhyesti jossakin jäähallissa joskus, mieleen jäi musta kokoparta. Golffilla ei onneksi moni kehtaa ajaa, se helpottaa kyydin tunnistamista.

Apua.. olenko ihan hakoteillä? Nooh, ehkä selviämme tästä suunnistus- ja tunnistustehtävästä kuin Ylijumala ja muut makkaranpaistajat konsanaan. Mistä tulikin mieleeni että tulisiko jotakin omaa käristettävää evästä varata matkaan? Siis en odota että tietäisitte että onko minulla nälkä, vaan että onko avantoon hukkumisen lisäksi mahdollista polttaa itsensä avotulessa.

Ja bensiinikolehtiin toki osallistun hyväksi katsomallani summalla, etenkin kotiinpääsyn varmistamiseksi.

Tänään vielä kerran jäähallille. Vaikea uskoa että kyllä se perkele kausi vaan on ohi nyt sitten.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Neilikka rintapieleen

Viestin lähetti Twite
Villi idea olisi tavata autottomat herrat jossakin keskustan baarissa ennen siirtymää paikkaan johon auto saapuu. Tapaamistahan huomattavasti helpottaa se että minä en muista minkä näköisiä hemmoja pitäisi tavata. Oliko Gagne tai tommilin Oulussa, siis voisinko tunnistaa siitä? Oulun matkalta jäi erittäin epäselväksi että kuka on kuka.

Niin, käyttäkää vanhaa suomielokuvien konstia, eli pistäkää neilikka napinläpeen tunnistamista helpottamaan. Toinen vaihtoehto on pukeutua jotenkin poikkeuksellisesti, kuten esmes aataminasuun.

Itse JTK:n hämeenlinnalaisjäsenenä menen käsittääkseni jo etukäteen ko. juhlapaikalle, josta johtuen en pääse sotkemaan asioita kaupungin päässä. Eli sopikaa keskenänne.

Gagne ja Tommilin eivät olleet Oulunturneella, ainakaan meidän retkueessa liikenteessä. Muistaakseni.

Täältä tähän
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti Twite
Niin, onkohan kellon viisareiden asennosta jotakin plaania?

Villi idea olisi tavata autottomat herrat jossakin keskustan baarissa ennen siirtymää paikkaan johon auto saapuu. Tapaamistahan huomattavasti helpottaa se että minä en muista minkä näköisiä hemmoja pitäisi tavata. Oliko Gagne tai tommilin Oulussa, siis voisinko tunnistaa siitä? Oulun matkalta jäi erittäin epäselväksi että kuka on kuka. Axel K:n on minulle Tilatiili muistaakseni esitellyt lyhyesti jossakin jäähallissa joskus, mieleen jäi musta kokoparta. Golffilla ei onneksi moni kehtaa ajaa, se helpottaa kyydin tunnistamista.

Apua.. olenko ihan hakoteillä? Nooh, ehkä selviämme tästä suunnistus- ja tunnistustehtävästä kuin Ylijumala ja muut makkaranpaistajat konsanaan. Mistä tulikin mieleeni että tulisiko jotakin omaa käristettävää evästä varata matkaan? Siis en odota että tietäisitte että onko minulla nälkä, vaan että onko avantoon hukkumisen lisäksi mahdollista polttaa itsensä avotulessa.
Meiltä on kysytty ja me vastaamme.

JTK:n puolesta saapumisaika on melko vapaa. Olemme tällä hetkellä voimassa olevan suunnitelman mukaan koko päivän Rengon takametsissä, joten sopinette oman tulemisenne keskenänne. Ajo-ohjeita on saatavissa.

Avotulimahdollisuus lienee olemassa. Jos ei muuta, niin kiukaalla niitä makkaroita on ennenkin paistettu. Tosin siitä ei tule ohjessäännönmukaista suunnistaja- ja ylijumalafiilistä.

Lisättäköön vielä, että Aki Heino ei pääse tulemaan. Ko. henkilö lienee tavattavissa kuitenkin pöyhkeily- ja pintaliitoravintola Sirkuksessa Mestaruussaunan jälkeen.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Hyviä uutisia...

Viestin lähetti Master God
...että Hämeenlinnasta lauantai-iltana Mestaruussaunaan ovat saapumassa nimimerkit Gagne, Axel K. sekä Twite.

Niin, tähän porukkaan muuten kuulunee ehkä myös Mikkoz, ellei ko. jannu sitten saavu paikalle JTK:n kyydillä.

Tämäkin asia otettaneen esille tämänpäiväisessä JTK:n "kännissä asiat tuntuvat luistavan-symposiumissa" .

Asian tiimoilta muuten pompsahti mieleen, että ketäs kaikkia sieltä Kuninkaidenlaaksosta paikalle saapuu ja etenkin millä vehkeellä ja koska? Joku lista voisi olla poikaa.


Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Hyviä uutisia...

Viestin lähetti ervatsalo
Asian tiimoilta muuten pompsahti mieleen, että ketäs kaikkia sieltä Kuninkaidenlaaksosta paikalle saapuu ja etenkin millä vehkeellä ja koska? Joku lista voisi olla poikaa.


Täältä tähän

Niin, mitä itse asiasta tällä hetkellä tiedän, niin täältä on saapumassa Jomppa, Master God, Rontti ja kuljetus-/mökkivastaava. Sitä millä tullaan ja milloin tullaan en voi tietää. Ehkä autolla, ehkä jo perjantaina. Tänään illalla ollaan asian suhteen viisaampia.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Twite

...
Villi idea olisi tavata autottomat herrat jossakin keskustan baarissa ennen siirtymää paikkaan johon auto saapuu. Tapaamistahan huomattavasti helpottaa se että minä en muista minkä näköisiä hemmoja pitäisi tavata. Oliko Gagne tai tommilin Oulussa, siis voisinko tunnistaa siitä? Oulun matkalta jäi erittäin epäselväksi että kuka on kuka. Axel K:n on minulle Tilatiili muistaakseni esitellyt lyhyesti jossakin jäähallissa joskus, mieleen jäi musta kokoparta. Golffilla ei onneksi moni kehtaa ajaa, se helpottaa kyydin tunnistamista.
...

Nähdäänkö vaikkapa Milk Barissa eiku Voudin kellarissa? Minulla on hämärä muistikuva "mikkoz":ista, jos on tulossa myös kyydillä. Myös "Gagnen" uskallan luvata tunnistavani. Sinustakin on jonkin näköinen muistikuva.

Meikäläisen tunnistaa parrasta ja farkkutakista sekä "biker"-tyyppisistä nahkasaappaista (jos ovat palannee suutarista). Eiköhän me selvitä...

Itse ajattelin ottaa mukaan saunomisohjesäännön mukaisen rukasetin eli HK:n sinistä, foliota, perunasalaattia ja sipsejä. Kiuasmakkaran teko kaiketi onnistuu ainakin.

Ehdottakaa jotain aikaa.
 

Kaima

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ota meidät kyytiin.

tommilin: Vieläkö Golffin jousilla on tilaa yhdelle joka käyttää alkoholia?
Elikkäs kuinka moni on jo kyydin buukannut.

Minut kyytiin ottanut palkitaan myös ajo-ohjeilla, sillä tiedän missä ko. juhlapaikka sijaitsee.

Klo 16.35?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Axel K.
Nähdäänkö vaikkapa Milk Barissa eiku Voudin kellarissa? ....
Ehdottakaa jotain aikaa.
Tuo paikka sopii minulle, linja-autoaseman läheisyydestähän oli puhe. Ja jos kyyti ei koskaan ilmaannu paikalle niin on Sirkus lähellä.

Ajan ehdottamisessa laittaisin etusijalle kuljettajan toivoumukset, itselläni ei ole muita ideoita kuin 'illansuu'. Ja kuljettajan toivomukset miinus 30...45min olisi sopiva tapaamisaika Voudin kellarissa? Tietysti myös tieto siitä koska muu juhlaväki on määränpäässä olisi mukava. Onhan piinallista olla ekat vieraat, se alun jäykkyys kun ei olla vielä juovuksissa.. Ekat ujot hassuutta tavoittelevat jutut.. Tai sitten toisaalta saapua vasta sitten kun bileet ovat aivan täysillä käynnissä, tuntuu että on menettänyt paljon hauskuutta, sisäpiirin toistojutuista ei ole kuullut ekaa kertaa! Ei oo helppoo ajoittaminen, kukaan ei uskalla olla se rohkea joka laittaa kellonajan numeroina tiskiin.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Twite
Ajan ehdottamisessa laittaisin etusijalle kuljettajan toivoumukset, itselläni ei ole muita ideoita kuin 'illansuu'. Ja kuljettajan toivomukset miinus 30...45min olisi sopiva tapaamisaika Voudin kellarissa? Tietysti myös tieto siitä koska muu juhlaväki on määränpäässä olisi mukava. Onhan piinallista olla ekat vieraat, se alun jäykkyys kun ei olla vielä juovuksissa.. Ekat ujot hassuutta tavoittelevat jutut.. Tai sitten toisaalta saapua vasta sitten kun bileet ovat aivan täysillä käynnissä, tuntuu että on menettänyt paljon hauskuutta, sisäpiirin toistojutuista ei ole kuullut ekaa kertaa! Ei oo helppoo ajoittaminen, kukaan ei uskalla olla se rohkea joka laittaa kellonajan numeroina tiskiin.

Kun lukaiset vähän ylempää Master Godin kirjoituksen, niin saat selville milloin tämän hetkisten tietojen mukaan toistohuumorikolonna on rairattelemassa. Hyvin mahdollista, että tämä kolonna löytyy ainakin osittain sieltä Rengosta jo perjantain puolella.

Ja koska ette itse osaa päättää, milloin olette tulossa sinne möksälle, niin laitanpa teille sellaisen kellonajan kuin klo 12. Tuosta on hyvä alkaa neuvottelemaan.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Jomppa
kuin klo 12. Tuosta on hyvä alkaa neuvottelemaan.

Vähän liian aikaisin ainakin meikäläiselle. Tosin jos muut päättävät tuohon aikaan lähteä, lähden minäkin. Demokratia kunniaan!
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yhteiskuljetus

Olin juuri yhteydessä kuljetusvastaavaan ja nyt olisi mahdollisuus yhteiskuljetukseen, jos on tarpeeksi lähtijöitä

Tietoa ranskalaisinviiruin:

- lähtijöitä tarvitsee olla ~10 hlöä, jotta kuljetus toteutuu
- hinta ~5 e (sisältää vain yksisuuntaisen kuljetuksen mökille, toistohuumorin pohjustuksen ja selkään taputtelua)
- lähtö Turengin vanhalta Shelliltä n. klo 12.30 ja n. klo 13 Wetterhoffin edestä
- kuljetus suoritetaan 15 paikkaisella pikkubussilla

Laittakaapa SITOVAT ilmottautumiset mahdollisimman nopeasti tähän ketjuun. Minä voin vaikka aloittaa. MUKANA!

Ilmoittelen viimeistään huomenna klo 15 toteutuuko kyseinen kuljetus vai ei. Ensimmäiset ovat menossa mökille joka tapauksessa yllä mainitulla aikataululla.
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Yhteiskuljetus

Viestin lähetti Jomppa
Laittakaapa SITOVAT ilmottautumiset mahdollisimman nopeasti tähän ketjuun. Minä voin vaikka aloittaa. MUKANA!

Ilmoittelen viimeistään huomenna klo 15 toteutuuko kyseinen kuljetus vai ei. Ensimmäiset ovat menossa mökille joka tapauksessa yllä mainitulla aikataululla.

Niin, mukana, jos kerran muutkin lähtee.

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös