Mestaruussauna!

  • 254 503
  • 922

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Taljaveikko-tutkinto saunaskenessä

Viestin lähetti Twite
Ainoa asiallinen löylytuoksu on mallas. Myös perinteinen kusaisu uimahallin kiukaaseen tulee olla koettuna, toki vain kouluikäkokemuksena eikä missään nimessä mestaruussaunaan sopivana elämyksenä.


Niin, omasta mielestäni sellaiseen ohjesäännönmukaiseen saunomisgenreen kuuluu olennaisena osana se, että takapuolessa lukee peilikuvana "Misa", "Porin Mainio", tai jonkun muun kiukaan merkki polttomerkittynä.

En malta olla pöyhkeilemättä, että itse olen paitsi kussut kiukaalle, myös polttanut kannikkani sen kylkeen. Ja se jos mikä saa itsetunnon kohoamaan ja jannun kuin jannun tuntemaan itsensä tosi taljaveikoksi.

Kipeäähän se tietysti tekee, mutta kyllä mies aina sellaisen pienen viikon kivun kestää.

Mitä taas tulee löylytuoksuihin, niin itse olen valmis kaikenkarvaisiin tuoksutteluihin, poislukien tietysti virtsa ja pippurisuihkeet.

Onhan se tietysti hieman tyttömäistä saunoa ruusuntuoksussa, mutta ehkäpä reipas miesääni-rairattelu kompensoi tilanteen takaisin "oikeille raiteille." Siinä on sellaista kontrastia tai mitä lie.

Täältä tähän
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Master God
JTK on alustavasti päättänyt tämäniltaisessa kokouksessaan viihde- ja viiniravintola O'Maggiesissa, että mestaruussauna lämmitettäisiin pitkäperjantain ja kolmannen finaalipelin jälkeisenä lauantaina.

Myös tuo päivä käy, mutta sillä varauksella, että en ole virpomassa.

Kannattaa varmuuden vuoksi varata se mökki viikoksi eteenpäin, jos/kun Kerho voittaa mestaruuden 8.4.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Master God
JTK on alustavasti päättänyt tämäniltaisessa kokouksessaan viihde- ja viiniravintola O'Maggiesissa, että mestaruussauna lämmitettäisiin pitkäperjantain ja kolmannen finaalipelin jälkeisenä lauantaina.


Niin, tarkennuksena vielä, että kyseessä on 10.4.2004. Huomatkaa myös, että samainen päivä on Teron päivä!

Täältä tähän
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
hmm

Mitenkäs sitten jos napsahtaa ronssi? Onko sittenkin mahdollisuus jokavuotiseen perinteeseen, eli saunomiseen...PRONSSISAUNA?!

Näyttää taas siltä, että niin totta kuin jokavuotinen ilmiö kesä, myös pronssi matkaa vaihteeksi kerholaisille...


Ehkä ensi kaudella.......
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: hmm

Viestin lähetti masaman
Mitenkäs sitten jos napsahtaa ronssi? Onko sittenkin mahdollisuus jokavuotiseen perinteeseen, eli saunomiseen...PRONSSISAUNA?!

Vaikka tulee ronssia, niin täällä pöyhkeillään sen verran, että silti on mestaruussauna. Tervetuloa mukaan toistohuumorin kehtoon!
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Itse olen ainakin sitä mieltä, että tulevasta pronssimitalista huolimatta, tilaisuus tulisi pitää "Mestaruussauna"-otsikon alla.

Sen verran iteppäistä porukkaa pitää olla. Ja paitaan tietysti lisää pronssia.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: hmm

Viestin lähetti Jomppa
Vaikka tulee ronssia, niin täällä pöyhkeillään sen verran, että silti on mestaruussauna. Tervetuloa mukaan toistohuumorin kehtoon!

Heh, oikein! Tyylistä pidetään kiinni viimeiseen saakka. Heittäkää reilusti pöyhkeillen löylyä vaan. Vuoroin vieraissa, sillä viime kaudella te menitte tästä parista jatkoon, nyt me.

Ja ottakaa se pronssi! Sekin on oikeasti hieno mitali.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Se on hieno, koska se on MEIDÄN! Ja kiitokset Oloneuvokselle asiallisesta otteluennakosta tänään, pronssioikeesti.

Toisaalta jos niitä rutikuivia koivuklapeja sinne Renkoon kuskaava saunamajuri painaisikin hajamielisesti Heimon kalan ohi ja reilun sadan kilometrin jälkeen alkaisi takaronkista nousta savu, niin en usko, että mestaruusjuhlamme olisivat edelleenkään pilalla.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koska tähän Kauno Saarioiden saunailtaan aletaan ottaa vastaan ilmottautumisia? Joko päivämäärä on lyöty lukkoon, vai olisiko pronssiottelun ilta hyvä ratkaisu? Ainakin mikäli Kertsi pelaa Oulussa, olisi jännittävää kuunnella samalla Jaakkolan Joksin asiantuntevaa pronssista ääntä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Koska aiheestahan tässä ketjussa ei voi enää puhua, niin ei muuta kuin löylyä lisää.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Eiköhän pidetä se päivämäärä edelleen siinä olikossenyt 10.4. vai mikä se lauantai niillä nurkilla on. Ilmottautumisia voisi kiitos kyllä ottaa vastaan siinä mielessä, että tiedetään, millainen kuljetus paikan päälle järjestetään. Mestaruussauna siis lämpenee joka tapauksessa.
 

travolta

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti L4E
Koska aiheestahan tässä ketjussa ei voi enää puhua, niin ei muuta kuin löylyä lisää.

Höh, miten niin? Pronssi = Kerhon mestaruus. Se tuttu ja turvallinen, hyväksi koettu, vaihtoehto. Sitäpaitsi, hyvää kannattaa odottaa. Onko ensi kausi jo meidän vuoro? Jos säästää tämän vuoden mestaruuskaljat ensi kevääseen, ei silloin tarvitse enään vaivautua kauppaan...
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eka?

Täten ilmottaudun (vielä kerran) 10.4. Rengon takametsissä suoritettavaan puhdistussessioon.

Ja jos kuljetusta ollaan järjestämässä linja-auton ominaisuudessa, niin olen mukana.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Voi olla, etten paikalle pääsekään, ja tällä ei ole mitään tekemistä pronssipeliin jäämisen kanssa. Kummityttö muuttaa melkoisen kauas, ja hänen perheensä läksiäiset ovat tuona samana päivänä. Eli, jos paikalle tulen käymään, niin tulen nopeasti piipahtamaan autolla. Tätä tarkoitusta varten ervatsalo tai joku muun paikan tietävä toimittanee minulle ajo-ohjeet.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Re: Eka?

Viestin lähetti Jomppa
Täten ilmottaudun (vielä kerran) 10.4. Rengon takametsissä suoritettavaan puhdistussessioon.

Juu ääni!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Sitovia ilmottautumisia kaivataan!

Niin, ilmoittaudun itsekin taas kerran mukaan ja kehoitan kaikkia muitakin tahoja ilmoittautumaan sitovasti mukaan, niin saadaan järkättyä sopivan kokoiset vankkurit pääkallopaikalle siirtymistä varten.

Tämän jälkeen onkin hyvä pakata pyhjes kassiin ja pistää letkujalkalimpparit kylmään.

Kuljetusvastaavan toivomuksena olisi, että ilmoittautumisten ko. kekkereille tulisi saapua tänne JTK:n norsunluutorniin 7.4.2004(keskiviikko) mennessä.

Täältä tähän
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Vaikka en erityisemmin sitomisleikeistä pidäkään, mukana olen tietenkin. Ja ilman mitään. Kunniasanalla tuu-un.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No johan nyt on gerbera ja muutkin kauniit kukkaset. Pääsiäslauantaiksi olen lupautunut sukuloimaan joten se siitä saunasta :( Pitäkää hauskaa ja polttomerkitkää toisenne!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Sitova

Tulen puhdistamaan tietokilpailupalkintopöydät ja voittamaan arvontapalkinnot (Tai ainakin lupaukset palkinnoista. Rapster: Väinö, Väinö, missä se Väinö on?) jos JTK:n kyyti kulkee Hämeenlinnan linja-autoaseman läheisyydestä molempiin suuntiin. En usko että minulla on riskiä siitä että jäisi virpomisputki kuudeksi päiväksi päälle, siksi uskallan luvata saapumisen. Ja kyllähän voit Jomppa virpoa siellä saunallakin; vasta sulle, olut mulle.

Ei sillä että tuollaisilla pikkuisilla maallisilla asioilla olisi minulle suurta merkitystä mutta liittyyköhän tähän sitovaan ilmoon jonkinlainen kustannusvelvoite? Fiksu olisi tietysti kysynyt asiaa ennen ilmoittautumista.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Re: Sitova

Viestin lähetti Twite
Ei sillä että tuollaisilla pikkuisilla maallisilla asioilla olisi minulle suurta merkitystä mutta liittyyköhän tähän sitovaan ilmoon jonkinlainen kustannusvelvoite? Fiksu olisi tietysti kysynyt asiaa ennen ilmoittautumista.
Kustannusvelvoitetta ei liity muilta osin paitsi kuljetukseen. Mikä tämä kuljetuspolitiikka on, selvinnee siinä vaiheessa kun lopullinen ilmottautuneiden määrä on selvillä. Kävellä ei kuitenkaan tarvitse - seuratkaa tätä ketjua...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Edelleen jyrkkä ehkä mestaruussaunalle. Ei osaa varmasti sanoa vielä keskiviikkonakaan. Carpe diem.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Sitova

Viestin lähetti Twite
En usko että minulla on riskiä siitä että jäisi virpomisputki kuudeksi päiväksi päälle, siksi uskallan luvata saapumisen. Ja kyllähän voit Jomppa virpoa siellä saunallakin; vasta sulle, olut mulle.

Niin, allekirjoittanut olisi tosiaan lähtenyt vasta ensi viikonloppuna virpomaan ja ihan normaalisti viikon myöhässä. Eli taidankin virpoa kirveellä teitä siellä mökillä, oksennan nurkkaan ja juon teidän viinat.

Ja JTK:lle vielä kyssäri ranskalaisella viirulla:

-onko siinä mökin lähellä vettä, notta saadaan talviturkki poijes päältä? Häh?

Virallinen mestaruussaunan biisi, RAIRAIn lisäksi, olkoon Joit meistä kauniin. Korkealta ja kovaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös