Mertarannan ”ammattitaito”?

  • 304 738
  • 1 924

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
SaiPa sai äsken syötönkatkon ja pääsi hyvään vastaiskuun, niin heti oli "vaaran paikka" :D
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Vaaran paikka mainittu.
Tämä tullaan kuulemaan vielä useasti. Tosin itse jo vaihdoin Turun peliin. Eilen jo Mertaranta juomapelistä sain aika hyvän pääkivun. Toista iltaa ei enää kestä.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Mertaranta viljelee koko ajan superlatiiveja eli ollaan tapissa aina.
Jokaisella superlatiivilla lasi/tölkki tyhjäksi. Kyllä ei ainakaan aamulla töihin olisi kenelläkään asiaa. Katson jo tosiaan Turun matsia, että edes elän huomenna. Antsaa kuuntelemalla saisin jo aika pian alkoholimyrkytyksen.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Olin eilen autossa ekan erän ajan, niin en pystynyt katsomaan HIFK - HPK pelin ekaa erää, vaan kuuntelin lähetystä. Kyllä, vain kuuntelin Mertsiä.

Yks mitä ihmettelin koko erän oli se, että kukas Siikonen siellä Kerholla nyt pelaa, joku junnuko otettu mukaan? Jossain vaiheessa tajusin, että kyseessä oli Mertsimäisellä voimistuvalla ääntämisellä rääkäisty "osSI IKONEN
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
"Tämä on tietysti aika dramaattinen tulos!"

Mutta sai SaiPa sentään kehut, "hieno voitto SaiPalle". :) Tuntui rivien välistä kritisoivan enemmän Pelicansia ratkaisun jälkeen. Puhui myös varsinaisen jälkeen, että hienokseltaan oli peli SaiPan hallinnassa avauserän jälkeen.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tänään Mertsi veti ihan hyvin ja olihan tuo oikeasti aika dramaattinenkin peli moneltakin kantilta katsottuna.
Olen samaa mieltä. Kyllähän Mertaranta juuri trillerimäisessä lopussa on parhaimmillaan, enkä löytänyt edes niin valtavaa Pelicansin suosimista, vaikka sympatiaa varmasti siihen suuntaan on.
 

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
'Parasta ennen' -päiväys on ajanut Mertsistä ohi, se on vääjäämätön tosiasia, mutta kyllä samanlaisiin 'mertseilyihin' ja "vaarallisiin ja vimmattu" hokemisiin täällä syyllistytään itse kukin.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Olen samaa mieltä. Kyllähän Mertaranta juuri trillerimäisessä lopussa on parhaimmillaan, enkä löytänyt edes niin valtavaa Pelicansin suosimista, vaikka sympatiaa varmasti siihen suuntaan on.
Noh kyllähän siinä varsinaisen peliajan (vai jatkoajan) lopussa oli vähän kitinää kuinka jäi tuomioita viheltämättä, ja että lahtelaiset tästä kärsi enemmän, mutta värilasit sallittakoon.

Ja SaiPalle hatunnosto, meinasin jo vaihtaa lähetystä mutta onneksi en vaihtanut, oli oikein viihdyttävä loppu.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Taisi olla Saukkola (ei siis Saukkonen) Lukko - SaiPa pelissä tänään. Muuten olisi ihan hyvä selostaja, mutta nimiä menee sekaisin ja Saukkoselta(?) on jostain syystä pitänyt matkia "harppuunahyökkäys" terminä, joka ei oikein avaa, minkälainen tilanne on kyseessä.

Niin ja eri katsomonosat ovat "sektioita". Kaikkea ei voi kääntää suoraan anglismiksi, kun sektio tarkoittaa jo jotain ihan muuta, paljon vakavampaa suomeksi. Pahempi virhe kuin "epäortodoksinen", kun pitäisi sanoa "epätavallinen".
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Mitähän materiaalia oikeasti Anterolla on Pöllölaakson väestä millä kiristää. Ei tätä eläkevirkaa mikään voi selittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös